Täydet pisteet THL:n johtajalle maskisuosituksesta
Ihmeellistä, että STM ei vieläkään ymmärrä asiaa. Eivät vielä lähde kuulema suosittelemaan maskin käyttöä. Huoh! Miten vastuutonta! Etelä-Koreassa on strategiana tukahduta korona-virus hyvällä menestyksellä. Tämäkin asia on ollut tiedossa jo pitkään! Ihmeellistä, että eräät virkamiehet/ -naiset eivät vieläkään halua tätä ymmärtää. Ilmeisesti eivät halua myöntää jo tehtyjä virheitään asian hoidossa.
Myöskin Husin Lasse Lehtonen on oikeassa miten meidän kuuluisi edetä kriisin hoidossa. Testaus, maskipakko julkisilla paikoilla, 2 hengen kokoontumiset. Tosin tämä ei ole Husin kanta vaan professori Lasse Lehtosen kanta! Suuri kunnioitus hänelle tästä!
Kommentit (86)
Mielestäni virus ja sen käyttäytyminen on edelleen mysteeri. Emme tiedä vieläkään varmaksi, jääkö se elimistöön esimerkiksi HIV: n tavoin vai poistuuko elimistöstä jne. Mielummin olkaamme varovaisia kuin liian luottavaisia. Tämän takia maskien käyttö on järkevää vai sanoisinko erittäin viisasta! Mikäli päättäjämme eivät tätä ymmärrä, niin kukaan ei teitä kiellä niitä käyttämästä. Itse olen jo maskia käyttänyt jonkin aikaa!!!
ongelma on, että maskeja ei ole tarjolla ja näin poikamiehenä en osaa ommella mitään.
Mut Pekoselle tämä tieto tuli pyytämättä ja yllätyksenä. "Tämä on ensimmäinen kerta kun kuulen asiasta"
Mutta onhan sillä ihanat raidat tukassa ja kaikkien aikojen ihquin hallitus muutenkin.
Stm ei myönnä että kaikkien kannattaisi käyttää maskeja. Hassua ja vahingollista, että taas hidastelevat! Niin monta asiaa oltaisiin voitu tehdä toisin, mutta että vieläkin hakataan päätä seinään. Herätys ja maskit kasvoille!
Vierailija kirjoitti:
ongelma on, että maskeja ei ole tarjolla ja näin poikamiehenä en osaa ommella mitään.
Ymmärrän ongelmasi! Tämän takia valtion olisi pitänyt velvoittaa ompelimoita tekemään maskeja kansalaisten suojelemiseksi eli jakaa niitä jokaiseen kotitalouteen!
Ja jos joku ei osaa ommella, niin helpoiten maskin saa kotioloissa kun vetää kalsarit naaman eteen. Ei tule edes ylimääräistä pyykkiä, jos osaa puhdistaa pyllynsä, eli käyttää sitä käsisuihkua.
Jos teille tulee turvallisempi olo, käyttäkää ihmeessä. Nopeesti se kelkka kääntyi, kun yksi THL:n horisijoista suunsa aukaisee. Nyt ne siis kuitenkin on pätevimmät asiantuntijat, jee, jee. Ei vakuuta!
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni virus ja sen käyttäytyminen on edelleen mysteeri. Emme tiedä vieläkään varmaksi, jääkö se elimistöön esimerkiksi HIV: n tavoin vai poistuuko elimistöstä jne. Mielummin olkaamme varovaisia kuin liian luottavaisia. Tämän takia maskien käyttö on järkevää vai sanoisinko erittäin viisasta! Mikäli päättäjämme eivät tätä ymmärrä, niin kukaan ei teitä kiellä niitä käyttämästä. Itse olen jo maskia käyttänyt jonkin aikaa!!!
Tämä on ollut jopa mun tiedossa ja ymmärryksessäni tammikuusta lähtien. Siksi oon ollut ihan supervarovainen En välitä hallituksen, STM ja Thl suosituksista. Päättelen itse, koska tietoa löytyy asiasta niin paljon!
Vierailija kirjoitti:
Täydet pisteet 😂
Ehkä jos olisi kertonut tammikuussa. Mikä on STM?
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla kaulaliinaa tai huivia?
Vierailija kirjoitti:
Pari kuukautta myöhässä vaan
Niinpä! Parempi kuitenkin myöhään kuin ei milloinkaan.
Sosiaali- ja terveysministeriö kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täydet pisteet 😂
Ehkä jos olisi kertonut tammikuussa. Mikä on STM?
Tämä maskien käyttäpakosta kohkaaminen on aika lailla hölmöä, koska Taneli ja Tiina Tavallinen eivät saa kelvollisia maskeja mistään. Omatekoiset maskit taas eivät suojaa virukselta. Ja mitä hiton järkeä yskää tai nuhaa potevan on lähteä pärskimään yhtään minnekään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pari kuukautta myöhässä vaan
Niinpä! Parempi kuitenkin myöhään kuin ei milloinkaan.
10 kiiltokuvaa ja papukaijamerkki siitä huolimatta
Toivotaan, että ihmiset alkaisivat käyttää maskeja! Me olemme uhranneet miljardeja kriisin hoitoon, kun yksi yksinkertainen keino olisi koko ajan ollut aivan ulottuvillamme: maskin käyttö julkisilla paikoilla! Näitä olisi voitu jo helmi-maaliskuussa ommella. Oltaisiin laitettu ompelimolla töihin valtion toimesta!