Mitä tekisit jos joku tulee tahalleen iholle kaupassa, koska pyysit pysymään kauempana?
Päätä aukoakseen tuleekin lähemmäs, hengittää niskaan.
Kommentit (27)
Eilen tuli kassalla sisään xxx hyypiö, melkein päälle. Kun olin nostamassa hihnalle ostoksia.
Kapea väylä, yritin väistyä, tuli vauhdilla siis väärästä lävestä. Moikkasi myyjälle, myyjä vaan moikkasi takaisin.
Vartija kaupan ulkopuolella, ei reagoinut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yskisin päin naamaa ja onnittelisin uudesta koronasta.
Tuskin yskisit. Syyte tulisi joko tapon yrityksestä tai vähintään pahoinpitelystä, voit olla ihan varma.
Älä höperehdi.
Vierailija kirjoitti:
En alunperinkään pyytäisi pysymään kauempana. Siirtyisin vain itse kauemmas jos toinen on mielestäni liian lähellä.
Kassajonossa tää on aika vaikeaa. Ei halua itse mennä edellisen lähelle, mutta takana oleva urpo tulee ihoon kiinni. Pari päivää sitten just kaupassa isä kahden teinitytön kanssa ihan kiinni, onneksi edessä oleva lähti niin pääsin karkuun. Jos ei ois näin mennyt, olisin sanonut sille että pysy kauempana. olen kerran teinikundille jo sanonut. Mikä on ettei mene jakeluun, vieläkään??
Aukaistu sateenvarjo voisi myos auttaa.
Vierailija kirjoitti:
Aukaistu sateenvarjo voisi myos auttaa.
Auttaa se sateella kyllä.
Zinc
Jos avaat varjon kaupassa, niin tulen varjon alle katsellen taivaalle. Mitähän sieltä on tulossa ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En alunperinkään pyytäisi pysymään kauempana. Siirtyisin vain itse kauemmas jos toinen on mielestäni liian lähellä.
Kassajonossa tää on aika vaikeaa. Ei halua itse mennä edellisen lähelle, mutta takana oleva urpo tulee ihoon kiinni. Pari päivää sitten just kaupassa isä kahden teinitytön kanssa ihan kiinni, onneksi edessä oleva lähti niin pääsin karkuun. Jos ei ois näin mennyt, olisin sanonut sille että pysy kauempana. olen kerran teinikundille jo sanonut. Mikä on ettei mene jakeluun, vieläkään??
Pidä ostoskärryä jonottaessa sinun ja takanaolijan välissä. Näin hän ei pääse liian lähelle. Ota kärry vaikka ostaisit vain yhden tuotteen, jotta saat blokattua "lähentelijät".