Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tekisit jos joku tulee tahalleen iholle kaupassa, koska pyysit pysymään kauempana?

Vierailija
14.04.2020 |

Päätä aukoakseen tuleekin lähemmäs, hengittää niskaan.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En alunperinkään pyytäisi pysymään kauempana. Siirtyisin vain itse kauemmas jos toinen on mielestäni liian lähellä.

Vierailija
22/27 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen tuli kassalla sisään xxx hyypiö, melkein päälle. Kun olin nostamassa hihnalle ostoksia.

Kapea väylä, yritin väistyä, tuli vauhdilla siis väärästä lävestä. Moikkasi myyjälle, myyjä vaan moikkasi takaisin.

Vartija kaupan ulkopuolella, ei reagoinut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yskisin päin naamaa ja onnittelisin uudesta koronasta.

Tuskin yskisit. Syyte tulisi joko tapon yrityksestä tai vähintään pahoinpitelystä, voit olla ihan varma.

Älä höperehdi.

Vierailija
24/27 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En alunperinkään pyytäisi pysymään kauempana. Siirtyisin vain itse kauemmas jos toinen on mielestäni liian lähellä.

Kassajonossa tää on aika vaikeaa. Ei halua itse mennä edellisen lähelle, mutta takana oleva urpo tulee ihoon kiinni. Pari päivää sitten just kaupassa isä kahden teinitytön kanssa ihan kiinni, onneksi edessä oleva lähti niin pääsin karkuun. Jos ei ois näin mennyt, olisin sanonut sille että pysy kauempana. olen kerran teinikundille jo sanonut. Mikä on ettei mene jakeluun, vieläkään??

Vierailija
25/27 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aukaistu sateenvarjo voisi myos auttaa.

Vierailija
26/27 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aukaistu sateenvarjo voisi myos auttaa.

Auttaa se sateella kyllä.

Zinc

Jos avaat varjon kaupassa, niin tulen varjon alle katsellen taivaalle. Mitähän sieltä on tulossa ?

Vierailija
27/27 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kassajonossa tää on aika vaikeaa. Ei halua itse mennä edellisen lähelle, mutta takana oleva urpo tulee ihoon kiinni. Pari päivää sitten just kaupassa isä kahden teinitytön kanssa ihan kiinni, onneksi edessä oleva lähti niin pääsin karkuun. Jos ei ois näin mennyt, olisin sanonut sille että pysy kauempana. olen kerran teinikundille jo sanonut. Mikä on ettei mene jakeluun, vieläkään??

Pidä ostoskärryä jonottaessa sinun ja takanaolijan välissä. Näin hän ei pääse liian lähelle. Ota kärry vaikka ostaisit vain yhden tuotteen, jotta saat blokattua "lähentelijät".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi viisi