Mitä tekisit jos joku tulee tahalleen iholle kaupassa, koska pyysit pysymään kauempana?
Päätä aukoakseen tuleekin lähemmäs, hengittää niskaan.
Kommentit (27)
Minä lataisin myös tauluun (paitsi jos hän olisi vanhus). Olen itse pienikokoinen nuori nainen. Raivostuttaa tämä koko helvetin ihmiskunta ja olo on kuin ruutitynnyrillä.
"Horjahtaisin", tallaisin varpaille ja sanoisin oho.
Menisin itse kauemmas enkä sanoisi sanaakaan tai muutenkaan osoittaisi huomaavani häntä. Ei tuollaiset aikuislapset kauaa jaksa yksinään mesota.
Aika epätodennäköinen tilanne, koska en pyydä ketään pysymään kauempana. Hoidan itse etäisyyden ylläpitämisen.
Seuraisin vittuillessani häntä kotiin tai autolle ja kävelisin iholla kiinni. Kysyisin että etkö tykkääkään olla lähellä, kun ollaan tässä näköjään jo virukset vaihdettu ja peli menetetty.
Tämän hetkisessä olotilassa huutaisin sylki suusta roiskuen painu vttuun siitä urpo. Ja todellakin sylkisin. Joo, ei ole fiksua, mutta mulla alkaa oikeasti pinna palaa urpojen kanssa.
Yskisin päin naamaa ja onnittelisin uudesta koronasta.
Pieni yskäkohtaus ja kunnon töräytys nenäliinaan voi auttaa, katoo kaikki lähietäisyydeltä.
Vierailija kirjoitti:
Tuskin yskisit. Syyte tulisi joko tapon yrityksestä tai vähintään pahoinpitelystä, voit olla ihan varma.
Ilmoittaisin, että "tahalleen" ei ole hyvää suomea, oikea taivutusmuoto on "tahallaan".
Siis vastataan kysymyksiin millä tavalla, miten eikä kysymykseen mihin, kenelle.
Vierailija kirjoitti:
Eikös tuosta voi saada sakkoja? Näin poikkeusoloaikana. Vai miten täällä Suomessa?
Pahimmillaanhan tuolla maailmalla päin naamaa koronayskimisestä voi tulla kymppitonnien sakot tai vuosikausia linnaa.
Vierailija kirjoitti:
Minä lataisin myös tauluun (paitsi jos hän olisi vanhus). Olen itse pienikokoinen nuori nainen. Raivostuttaa tämä koko helvetin ihmiskunta ja olo on kuin ruutitynnyrillä.
Tuskin lataisit.
Vierailija kirjoitti:
Tämän hetkisessä olotilassa huutaisin sylki suusta roiskuen painu vttuun siitä urpo. Ja todellakin sylkisin. Joo, ei ole fiksua, mutta mulla alkaa oikeasti pinna palaa urpojen kanssa.
Tuskin sylkisit, syyte tapon yrityksestä tai pahoinpitelystä tulee tällä hetkellä niin että napsahtaa.
Vierailija kirjoitti:
Ilmoittaisin, että "tahalleen" ei ole hyvää suomea, oikea taivutusmuoto on "tahallaan".
Siis vastataan kysymyksiin millä tavalla, miten eikä kysymykseen mihin, kenelle.
Ilmoittaisin, että murreilmaukset ovat varsin käyttökelpoista ja hyväksyttävää suomea. Varsinkin vapaamuotoisella keskustelupalstalla.
Mulla on kavelykeppi jolla voi napauttaa palleaan, siinahan haukkoo henkeaan.
Vitsi vitsina mutta ostoskarryn kanssa voi kikkailla niin etta ei ihan iholle paase.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin lataisit.
Olen mielenterveysongelmainen, kyllä lataisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin sylkisit, syyte tapon yrityksestä tai pahoinpitelystä tulee tällä hetkellä niin että napsahtaa.
Täytyy olla todisteita! Näyttöä!
Miten tuommoisen voisi todistaa.
Zinc
En tiedä.
En ole tiennyt, että suomalaiset ovat näin kapinahenkisiä ja jästipäisiä.