Parhaat kauneustuotteet Lidlissä - 2020
Itse suosittelen kynsilakkoja. Levittyvät ja peittävät hyvin ja kestävät kynsissä pitkään. Lakka myös kuivuu kynnellä nopeaa. Suosikkini on nude brown sävy. :)
Kommentit (40)
Mä just hetki sitten naureskelin, että minä joka oon elämäni aikana käyttänyt satoja, ellen tuhansia, euroja kosmetiikka- ja ihonhoitotuotteisiin, käytän nykyään enemmän ja enemmän noita lidlin parin euron putiloita. Tässä muutama suosikki:
- Q10 silmänympärysvoide
- Q10 yövoide
- Cellular beauty -seerumi (tää oli kausituote)
- beige/ihonvärinen luomiväri
- Q10 käsivoide
- SOS-käsivoide tosi kuiviin kohtiin
- hiusöljy
Muitakin hyviä oon testannut, mutta nää tässä mainitut on sellaisia joita oon ostanut jo useamman purkin, ja uuden ostan hyvissä ajoin ennenkuin vanha ehtii loppua.
Vierailija kirjoitti:
Mä just hetki sitten naureskelin, että minä joka oon elämäni aikana käyttänyt satoja, ellen tuhansia, euroja kosmetiikka- ja ihonhoitotuotteisiin, käytän nykyään enemmän ja enemmän noita lidlin parin euron putiloita. Tässä muutama suosikki:
- Q10 silmänympärysvoide
- Q10 yövoide
- Cellular beauty -seerumi (tää oli kausituote)
- beige/ihonvärinen luomiväri
- Q10 käsivoide
- SOS-käsivoide tosi kuiviin kohtiin
- hiusöljyMuitakin hyviä oon testannut, mutta nää tässä mainitut on sellaisia joita oon ostanut jo useamman purkin, ja uuden ostan hyvissä ajoin ennenkuin vanha ehtii loppua.
Sama juttu mulla! Ostan nykyään suurimman osan kosmetiikasta ja kauneudenhoitotuotteista lidlistä!
Onko niistä kasvonaamioista kokemusta? Entä mikä olisi hyvä hoitoaine, vai onko siellä sellaista?
SOS-käsivoide pienessä punakorkkisessa tuubissa. Tämä auttaa jos kädet ovat päässeet tosi kuiviksi.
SOS-käsivoide on tähän asti ollut paras käsivoide omille todella kuiville kynsinauhoille. Töissä raksalla kädet kuivuu tosi nopeesti ja minulta halkeilee ja repeilee iho erityisesti kynsien vierestä. Muut rasvat kosteuttaa vain hetkeksi, sos pitää kynsinauhat kurissa paljon pidempään.
Shea Body butter, rasiassa. Hyvä mieto tuoksu, toimii todella hyvin. Usein loppu, joten en ilmeisesti ole ainoa, joka siitä tykkää.
Vanulapuista en tykännyt yhtään, mutta sitten luinkin etteivät ne ole puuvillaa, vaan polyesterisekoitusta, kääk.
Kosteuttava kasvonaamio oli minulle vähän liiankin tehokkaan tuntuinen. Pienestä pussista riittää kahteen naamioon. Säilytän jääkaapissa, sieltä hyvä levittää kasvoille saunan jälkeen.
Se savimainen kasvonaamio pussissa 👌
Shampoot & hoitoaineet muksuille.
Mulla on Lidlistä
Veden kestävä ripsiväri
Meikkivoide
Puuteri
Silmänympärysvoide
Huulipuna
Hiusöljy
Kaikki muut loistavia, paitsi huulipuna ei ole kovin pysyvää. Puuteri ja meikkivoide ihan yhtä hyviä kuin moooonta euroa kalliimmat.
Juu. itsekin ostin äskettäin ekan kynsilakan sieltä, tosi laadukas ja sävy kiva nude:) Misellivesi ok, voiteet tosi hyviä iholleni useimmat mitä olen kokeillut (Cien- merkkiset esim. body butter), käsivoide oli hyvää, ruusushampoo- ihana tuoksu:) kiva, että löytää luomukosmetiikkaakin edullisesti, just se nature-sarja siis:)
Millaista tuo hiusöjy on? Meinasin joskus itse ostaa kuiviin latvoihini mutta ostinkin sellasen öljyisen hoitoaineen sen sijaan. Jättääkö miten rasvaiseksi hiukst, pesytyykö hyvin pois jne.?
Vierailija kirjoitti:
Millaista tuo hiusöjy on? Meinasin joskus itse ostaa kuiviin latvoihini mutta ostinkin sellasen öljyisen hoitoaineen sen sijaan. Jättääkö miten rasvaiseksi hiukst, pesytyykö hyvin pois jne.?
Se silottaa, pehmentää, kosteuttaa ja selvittää hiukset. Tuoksu hyvä. Ei jätä rasvaiseksi kun ylipäätään hiusöljyjä ei saa laittaa kuin vähän. Aina voi lisätä hiukan jos aiempi määrä ei riittänyt. Peseytyy ihan normaalisti pois. Yhtä hyvä on kuin kalliimmat merkit ellei jopa parempi. Minulla on myös lorealin extra ordinary oil ja richin hiusöljy suihke ja tykkään eniten tuosta lidlin öljystä.
Cienin sinikantinen kosteusvoide on ollut käytössä jo monta vuotta, ihan parasta.
Viimeisin löytöni oli villiruusu-shampoo. Ostin sitä kun olin matkalla toisessa kaupungissa ja unohdin pesuaineet kotiin. Ihastuin totaallisesti, vihdoinkin löysin omalle hiuslaadulleni täydellisen shampoon! Ja edullistakin on.
Vierailija kirjoitti:
Minkälaisia ne kuivashampoot on?
Vähintään yhtä hyviä kuin Batisten, aika samantyylisiä siis. Minä ainakin olen tykännyt.
yks meikinpoistoaine (ei lidl merkkinen), lidlin meikkisiveltimet oli huonoja en tykännyt..
ja öö.. nyt ei taida olla muuta sieltä paitsi yks käsisaippua on hyvää.
Q10 kasvorasva ja sy-voide on jatkuvassa käytössä, samoin ne 2-pack kasvonaamiot. Alluviikosta ostin itseruskettavan moussen Lidlistä ja tykkäsin! Hintaa oli noin 4 e. Levittyy helposti ja imeytyy todella nopeasti, ja vaikka siinä onkin se tyypillinen ir-tuoksu, niin se ei mielestäni ole yhtään niin vahva kuin esim Doven ruskettavassa kosteusvoiteessa, joka suorastaan löyhkää.😄 Lopputulos on tasainen ja luonnollinen.
Halpa kolmen euron pikkupuuteri yllätti positiivisesti! Aion ostaa jatkossakin.