Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko sairastumista välttää Jos on ollut koronapotilaan kanssa samassa huoneessa?

Vierailija
14.04.2020 |

Voiko takautuvasti enää tehdä mitään mikä auttaisi omaa vastustuskykyä? Oltiin samassa huoneessa ehkä 5 minuuttia. Juteltiin, hän ei yskinyt. Turvaväliä oli pari-kolme metriä, mutta nyt oli uutisissa että virus leviää myös ilman kautta. En tuolloin vielä tiennyt että hänellä oli tartunta. Töissä siis altistuin :(

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi. Asun samassa kämpässä koronan sairastaneen kanssa, asuin silloinkin kun oli kipeä. Samassa sängyssäkin nukuttiin koko ajan.  Eu tarttunut minuun.

Kyllä sinä tartunnan sait, et vaan oireita.

Vierailija
22/28 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta ainakin sokerituotteet ja vältä liiallista suolan käyttöä. Sokeri ainakin lisää tulehdusalttiutta ja liika suola nostaa verenpainetta. Yritä nukkua hyvin ja syö terveellisesti. Lisä C-tä ja D:tä on hyvä ottaa ainakin pandemian ajan. D:tä myös muulloin jos ei sitä ravinnosta tarpeeksi saa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vietin kaksi tuntia samassa kokouksessa lähietäisyydellä sairastuneen kanssa, enkä itse sairastunut. En toki tiedä, olenko oireeton kantaja, mutta myöskään perheeni ei sairastunut, ja tilanteesta on jo viikkoja.

Vierailija
24/28 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuullut että hernekeiton ja raaan.valkosipulinsyönti auttaa siihen että koronavirus ei tartu niin helposti muihin.

Vierailija
25/28 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kuullut että hernekeiton ja raaan.valkosipulinsyönti auttaa siihen että koronavirus ei tartu niin helposti muihin.

:D Prööt!

Vierailija
26/28 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaiskohan toi raaka valkosipuli niihin covidioteihin, jotka ei pidä turvavälejä?

Vierailija
27/28 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, en nyt tiedä vaikuttiko tämä asiaan, mutta minä joudin karanteeniin oltuani lähikosketuksessa potilaan kanssa, jolla seuraavana päivänä todettiin korona. Karanteenin alkuvaiheessa join päivittäin ginger shot -juomaa, jota minulla sattui muutenkin olemaan. Juomassa on nimensä mukaan inkivääriä ja myös sitruunaa, ja molempien pitäisi teoriassa edistää terveyttä. Jumppasin myös kotona hillitysti, niin että jonkin verran tuli liikuttua, mutta etten ylirasituksen kautta tekisi itsestäni helppoa uhria virukselle. Oireita ei ilmennyt ja karanteenin lopuksi otettu näyte oli negatiivinen. On tosin mahdollista että olin alun alkaenkin onnekas enkä saanut virusta kyseiseltä potilaalta.

Vierailija
28/28 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkista ainakin ferriittitasosi, eikä yksisarvishoidostakaan ainakaan mitään haittaa ole.

Jos saat jostakin käsiisi siunattua vettä, sitä kannattaa juoda riittävästi ja pitää rukousliinaa povitaskusssa lähellä vasenta keuhkopussia.

Ota burana, kyllä se siitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kahdeksan