Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yleensä ajatellaan että Pikku Myy ei ole aikuinen koska hän on liian pieni

Vierailija
14.04.2020 |

Tarkoittaako tämä siis että ollakseen aikuinen täytyy olla jonkin tietyn pituinen?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kyllä mielsin aina Pikku Myyn nuoreksi käytöksen perusteella, en niinkään koon. Käyttäytyy kuin uhmakas 4-vuotias, vaikka pitäisi olla Nuuskamuikkusta vanhempi.

Vierailija
2/15 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse kyllä mielsin aina Pikku Myyn nuoreksi käytöksen perusteella, en niinkään koon. Käyttäytyy kuin uhmakas 4-vuotias, vaikka pitäisi olla Nuuskamuikkusta vanhempi.

Tämä. Aikuiselta odottaisin ennemmän aikuisempaa käytöstä. Pikku Myy kapinoi, ilkeilee, ilakoi ja pelailee muiden lasten kanssa mikä viittaa enemmän siihen että tämä keskenkasvuinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu nyt mistä konseptista tässä puhutaan. Suurin osa varmasti ajattelee näin ihan tv piirretyn perusteella ja siinä Myy kyllä on lapsi.

Vierailija
4/15 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikku Myy on ikävä tyyppi. Olen aina ajatellut sen täysi-ikäiseksi riidankylväjäksi

Vierailija
5/15 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muumilaakson sukupuun mukaan Pikku Myyn pikkuveli on Nuuskamuikkunen.

Vierailija
6/15 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikku-Myy on ilkeä vanhpiika.

Vierailija
7/15 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Muumipeikko aikuinen?

Vierailija
8/15 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon mieltänyt teiniksi, jolla on vielä itsekäs ja naiivi maailmankuva. Kapinoi ja koettelee rajojaan. Tai mitä rajoja siellä nyt olisi.

Vierailija
9/15 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääninäyttelijä on aikuinen tai ainakin siinä vanhassa.

Vierailija
10/15 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina inhonnut sitä pientä kusipäätä.

Vierailija
11/15 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikku Myy on kaiken sen vastakohta mikä tekee aikuisesta oikean aikuisen. Mielestäni aikuisen tulee käyttäytyä arvokkaasti ja olla maltillinen. Käytöksen, mielipiteiden ja puheen tulee olla sellaisia ettei ne aiheuta pahennusta ja häpäise itseä ja muita perheenjäseniä. Häpeä ja muiden paheksunta on pahin asia mitä aikuinen ihminen voi saada aikaan. Sellainen kapinointi kuten eri tyylien kokeilu ja oman seksuaalisuuden etsiminen kuuluu nuoruuteen ja tämä elämänvaihe tulisi olla käyty läpi siinä vaiheessa kun täyttää 18 vuotta. Lapselliset ihmiset ovat häpeäksi vain itselleen.

Vierailija
12/15 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muumilaakson sukupuun mukaan Pikku Myyn pikkuveli on Nuuskamuikkunen.

Mutta Nuuskamuikkunen on paljon aikuismaisenpi kui Myy. Jos ihmisten olisi otettava jommasta kummasta mallia millainen aikuisena kuuluu olla niin silloin ehdottomasti Niuskamuikkusesta. Pikku Myy on hirveä.

Vierailija
13/15 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ääninäyttelijä on aikuinen tai ainakin siinä vanhassa.

Nykyinenkin ääninäyttelijä ei kuitenkaan ole persoonallisuutensa perusteella lähelläkään aikuista.

Vierailija
14/15 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikku Myy on paras. Ajattelee omilla aivoillaan ja sanoo mitä ajattelee. Eniten aikuinen koko laaksossa

Vierailija
15/15 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pikku Myy on paras. Ajattelee omilla aivoillaan ja sanoo mitä ajattelee. Eniten aikuinen koko laaksossa

Tarkoitit kai että vähiten aikuinen. Pikku myy on yhtä lähellä aikuista kun Andromeda Maapalloa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yhdeksän