Mitä kallista et tekisi, vaikka sinulla olisi miljoona?
En söisi lohta
En ostaisi timantteja
En ostaisi logovaatteita
En ostaisi urheiluautoa.
Entä te?
Kommentit (25)
En kävisi töissä.
En ostaisi kallista asuntoa.
En ostaisi sitä ensimmäistäkään omaa autoa.
En ostaisi kesämökkiä. Enkä ostaisi autoa, paitsi ehkä lapsilleni.
Luultavasti en mitään kallista. Jos ostaa vaikka auton tai asunnon niin eipä ole enää miljoonaa.
En ostaisi kallista taidetta,koruja,kelloja ja autoja. Jonku keskihintaisen uuden auton voisin ostaa.
Miljoona on sen verran pieni summa että ei sillä vielä oikein voi rällätä.
Miljoona nyt ei enää nykysuomessa ole mikään iso raha, kyllä se huolimattomalla ja hunsvotti-ostelulla palaisi äkkiä ja sitten ei olisikaan mitään muuta kuin sitä arvotonta rojua johon se miljoona paloi ostaessa, käytettynä myydessähän niillä ei yllättäen olekaan mitään arvoa...
Vierailija kirjoitti:
No täytyihän minun joku summa tuohon aloitukseen pistää. Ap
Vierailija kirjoitti:
En ostaisi sitä ensimmäistäkään omaa autoa.
Liisaaminen se onkin mikä kannattaa. Voi ajella aina uudella ja pääoma pysyy tuottamassa rahaa.
En ostaisi tosiaankaan kallista autoa, parin tonnin peltilehmä olisi mulle riittävä.En tekisi etelänmatkoja, en ostaisi vaateita koska mulla on käyttökelpoista tavaraa vaatekaappissa ym.
En matkustaisi Thaimaahan tai Usaan.
Antaisi poliisin lapselle rahaa syöpähoitoihin.
Vierailija kirjoitti:
Se on totta, häthätää saisi veneen ostettua mutta ei olisi enää varaa ajella sillä.
En ottaisi vaimoa. Se on ollut kalleimmaksi tullut hankintani. Ostaisin kotipalvelun yrityksiltä ja seksin opiskelijatytöiltä ja yh-äideiltä.
En ostaisi luksustavaroita enkä luksusmatkoja. Eläisin ja matkustelisin tavallisena talliaisena.
Ei miljoonalla nykypäivänä ostella yhtään mitään kallista, paitsi jos tienaa lisäksi yli keskipalkan. Se on hyvin äkkiä entinen miljoona, eikä tilalla ole juuri mitään.
En siis muuttaisi ostokäyttäytymistäni mitenkään, vaikka saisinkin jostain miljoonan.
En ostaisi uutta autoa