Jaksatteko oikeasti jumpata kotona vai olenko ainoa jonka mielestä se on vähän meh?
Nyt kun ryhmäliikunnat ovat paussilla niin ajattelin, että no kai tässä muutama viikko menee himassakin treenatessa. Mutta onhan se jotenkin hyvin vaikeaa saada ryhdyttyä. Pitäisi miettiä treenit valmiiksi ja hilata sohvaa kauemmas ja toivoa, että kotiväki ymmärtää pysyä pois jaloista. Mitä enemmän näitä poikkeustilaviikkoja kertyy, sitä vähemmän tuntuu huvittavan.
Mites teillä?
Kommentit (24)
90-luvun jumpilla olen kotona reenaillut kaikki vuodet. En ole salityyppiä.. Eli ei muutosta rutiineihin, mutta jotenkin silti yhteiskunnan pysähtyneisyys tuntuu nihkeyttävän omaa motivaatiota. Siis vaikka normioloissakin viihdyn vaan kotona harrastamassa, enkä käy tapahtumissa tms.
Olen yrittänyt, mutta en saa aikaan. Nettituntia en ole kokeillut, mutta se voisi toimia.
Toistaiseksi olen jaksanut, mutta täytyy nyt ruveta hyödyntämään noita nettiohjauksia. On sellaista laiskanpulskeaa venyttelyä ja käsipainojen kanssa puuhailua ollut viime päivät. Kävelen kyllä paljon, mutta niskat ja hartianseutu ovat jo jumissa. Pyörän ja hyppynarun kaivan esiin, jakkas vähän vielä lämpenee.
7-14 kertaa.