Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jaksatteko oikeasti jumpata kotona vai olenko ainoa jonka mielestä se on vähän meh?

Vierailija
14.04.2020 |

Nyt kun ryhmäliikunnat ovat paussilla niin ajattelin, että no kai tässä muutama viikko menee himassakin treenatessa. Mutta onhan se jotenkin hyvin vaikeaa saada ryhdyttyä. Pitäisi miettiä treenit valmiiksi ja hilata sohvaa kauemmas ja toivoa, että kotiväki ymmärtää pysyä pois jaloista. Mitä enemmän näitä poikkeustilaviikkoja kertyy, sitä vähemmän tuntuu huvittavan.

Mites teillä?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksan. Ei tulis tehtyä yksin, mutta katson netistä ohjauksen ja teen sen mukaan.

Vierailija
2/24 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunti päivässä joka päivä. Ei ole ihan helppoa ylläpitää itsekuria.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn salilla, en tykkää treenata kotona.

Vierailija
4/24 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten monta kertaa viikossa treenaatte kotona? Mä olen yrittänyt neljä kertaa viikossa tehdä jotain, lisäksi käyn kävelyllä lähes joka päivä 30-60 min.

Vierailija
5/24 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa.

Vierailija
6/24 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn live-nettitunneilla. Muuten ei tulisi tehtyä.

Vierailija
7/24 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiskottaa, mutta yritän. Lähinnä pilatesta ja joogaa. 2-3 krt/ vko lisäksi lenkkeilen ulkona.

Vierailija
8/24 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helkkarin vaikeetahan toi on. Kokemusta päivittäisistä HIIT-treeneistä kotona jne., mutta... Sitä jotenkin ajattelee vaan että "No nyt kun poikkeustila sitä ja tätä" ja ajattelee että ei tarvitse jaksaa. Olenko jumpannut kertaakaan? En. Alunkin jälkeen päivittäiset soololenkitkin jäi ja vaihtui noutoruokaan.

Poikkeustilasta tuli mulle poikkeusläskiolo. No eipä tässä mitään, suurempiakin murheita on :D

Vierailija
9/24 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en käynyt saleilla ennen tätä koronaakaan. Ahdistavia paikkoja. Oon aina treenannut kotona ja liikkunut omaehtoisesti raittiissa ulkoilmassa. Ilmaista ja saa olla rauhassa. Se vaatii tietysti itsekuria, mutta tässä se luonteenlujuus punnitaankin.

Vierailija
10/24 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, siksi liikuntani on lähinnä pyöräilyä tällä hetkellä.

Vierailija
11/24 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se vaikeeta on, mut olen jaksanut. Oon käynyt pitkään salilla ja ryhmäliikunnoissa, ja jos tätä jatkuu kuukausikaupalla, niin en halua heittää kaikkea hukkaan. Treenaan kolme kertaa viikossa, ja lisäksi lenkkeilyt päälle.

Vierailija
12/24 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä ainakaan jaksa, joku siinä on liian vaativaa. Lenkille lähtö sujuu just ja just, normaalisti kävisin uimahallissa.

Vierailija
13/24 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen järjestelmällinen ja tykkään rutiineista. Olen päättänyt tehdä joka päivä vähintään tunnin liikuntaa, ja sen teen. Käyn yleensä aamulla lenkillä, ja etätyöpäivän jälkeen teen netistä kehonpainotreeniä tai joogaa.

Vierailija
14/24 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona nostan puntteja pari kertaa viikossa. Muuten menee hartiat ja selkä täysin jumiin. Pyrin myös ulkoilemaan säännöllisesti. Mutta jotenkin kaikki tekeminen on ainakin itsellä laiskempaa kuin normaalielämässä. Tai saa nähdä, tuleeko tästä nyt se uusi normaali. Toivottavasti ei.

Vierailija
15/24 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi tunnin kävelylenkkiä päivässä, muuta ei nyt.

Vierailija
16/24 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 krt viikossa teen kotona jumpan. Laitan YouTubesta pyörimään jonkun. Fit by Amy kanavan jumpista tykkään erityisesti. Lisäksi löytyy kuntopyörä ja teen global cycling networkin YouTubessa olevia sisäpyöräilyohjelmia, kun haluan tehdä jonkun rankemman ohjelman. Lisäksi ulkoilen paljon.

Vierailija
17/24 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksan, mihinkään salille tai ryhmätunnille mua ei sais kirveelläkään(en ole ikinä käynyt). Mulla on kotona kuntopyörä, käsipainoja, hulavanne, hyppynaru, selätin, joogamatto...joskus olen katsonut netistä ohjeita ja videoita, mutta yleensä jumppailen vaan niin kuin huvittaa.

Vierailija
18/24 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaksan, mihinkään salille tai ryhmätunnille mua ei sais kirveelläkään(en ole ikinä käynyt). Mulla on kotona kuntopyörä, käsipainoja, hulavanne, hyppynaru, selätin, joogamatto...joskus olen katsonut netistä ohjeita ja videoita, mutta yleensä jumppailen vaan niin kuin huvittaa.

Lisään vielä, että musiikin tahdissa, totta kai! Ilman sitä en kyllä mitenkään jaksaisi.

Vierailija
19/24 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksan. Olen siirtynyt jo vuosia sitten ohjatuista kotijumppiin, koska olen pihi. Vaatii vähän itsekuria, mutta ihan yhtä helposti sitä skippaa lenkin ja salilla käymisenkin.

Vierailija
20/24 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksan. Ahdistaa muutenkin salit sekä on mielestäni typerää maksaa kun kaiken saman voi tehdä kotona, ilmaiseksi jaa omassa rauhassa.