Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alatko käyttämään nyt maskia? Millä kuvioinnilla?

Vierailija
14.04.2020 |

Suositus olisi ottaa maski käyttöön. Voin itse kertoa, en todellakaan!!!

Kommentit (77)

Vierailija
61/77 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ala vielä, minulla on noita sairaalamaskeja siivouskaapissa n.300kpl, joten säästelen niitä pahempaa aikaa varten. Asun 200hlön kylässä ja käyn 2-3 viikon välein kaupassa joten vielä ei ole nähdäkseni tarvetta.

Vierailija
62/77 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän kun tulevat pakollisiksi JA valtio jakaa ilmaisia kertakäyttösuojaimia. THL:n käsissä🤣 nyt tämä. Voi tulla kohta jälleen ihan vastakkainen ohjeistus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/77 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ala kun en käy ulkona.

Vierailija
64/77 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villin Lännen tyyliin huivi naaman eteen. Ei vaadi sen kummempaa. Kaupoissa on varmaan vielä niitä tuubihuiveja, joita käytetään esim. moottoripyöräkypärän alla. 

Vierailija
65/77 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

NYT NE MASKIT NAAMALLE NIINKU OIS JO että päästään palaa normaaliarkeenkin vielä tänä vuonna

Vierailija
66/77 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman vaikea asennoitua nyt toisin, kun viikkoja on hoettu että maskista on enemmän haittaa kuin hyötyä.

Vierailija
67/77 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytän kun tulevat pakollisiksi JA valtio jakaa ilmaisia kertakäyttösuojaimia. THL:n käsissä🤣 nyt tämä. Voi tulla kohta jälleen ihan vastakkainen ohjeistus.

THL:n käsissä ei ole kuin verta.

Vierailija
68/77 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hieman vaikea asennoitua nyt toisin, kun viikkoja on hoettu että maskista on enemmän haittaa kuin hyötyä.

Kyllä sinäkin salaa tiesit että sanoivat vain sen takia koska maskeja ei ollut saatavilla. Ei niitä nyttenkään liikaa varmasti ole mutta mikä tahansa itsetehty maski tai huivi on varsin pätevä estämään tartuntoja

Vierailija
69/77 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meneekö tämä siihen, että maskittomia katsellaan paheksuvasti kun eivät noudata suositusta. Pitänee tehdä jo kauppakassivaraus 😊

Vierailija
70/77 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin ei suosittu maskia nyt suositellaan. Haluan tietää kuka käärii rahat tämän bisneksen takana. Köytän jos valtio maskit lahjoittaa. Omia rahojani en niihin laita!!!

Vierailija
71/77 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitänee tilata Kiinasta halvalla maskien koristelutuunauatilpehööriä ja myydä sitä roskaa väh 7x voitolla...

Vierailija
72/77 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin kaupassa ennen pääsiäistä vanhahkonmiehen , jolla oli kahvin suodatinpussi( ruskea) maskina ja oli sen reunoihin laittanut kumilenkit, jotka ulottuivat korvien taakse. Kumilenkit olivat sellaiset punaiset ohuet, joita saa ostaa jopa laatikoittain.

Kumma kyllä ketään ei näyttänyt huvittavan.

Vierailija
73/77 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä käytä kukaan mukaan, edes suosittelija itse. Joten vastaus on:  En aio käyttää.

Vierailija
74/77 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ykstoine kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarviitaanko tuohon -tee se itse- maskiin ompelukonetta?

Kyllä nuo pistot voi ihan käsin pistellä.

Mä olen niin paska ompelija että varmaan neuloisin sen kankaan sormeeni kiinni.

M.O.T.: neulomista ei tehdä neulalla, vaan puikoilla :D Joten uskon kyllä joka sanan viestistäsi :D

Vierailija
75/77 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on muutama niitä huonomman tasoisia tehdasvalmisteisia, joista ei kai ole oikein mihinkään. En käytä, ellei korona riehaannu oikein kunnolla. Ja sitten, kun se on riehaantunut, niin on varmaan myöhäistä jo.

En välitä.

...kanssaihmisistä.

Vierailija
76/77 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytetään jo maskeja koko perhe.

Ostettiin ajoissa Ffp3 & N99 maskeja, niin selvitään niillä ainakin 6kk. Osa on kesto- ja osa kertakäyttöisiä. Kestomaskit on mustia, tummansinisiä ja tummanharmaita. Kertakäyttöiset 3M valkoisia Ffp3-maskeja. Lisäksi sitten on Ffp3 kaulahuivit ja puolinaamarit suojalaseineen vielä odottelemassa käyttöä.

Vierailija
77/77 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole pakko ommella, tarvitaan vain kangaspala ja kaksi kumi- tai hiuslenkkiä:

Kuinka tehdä maski 1 minuutissa! Korean tyylisuodatinmaskin opetusohjelma

(Videossa on automaatin tekemä suomennos)

Tämä oli hyvä. Mitähän matskua tuo suodatinkangas on?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kahdeksan