Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hiljaiset hissukat etäpalavereissa.

Vierailija
14.04.2020 |

Yrittäkääpä vaikka peilin edessä harjoitella puhumista kameralle. Ja mikit kuntoon ja äänenkäyttö myös.
T. Aamupalaverissa tuskastunut pj.

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritäpä opetella palautteenantoa.

Vierailija
2/40 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse voisit tuijotella myös peiliin muussa kuin ihailumielessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevensin tunnelmaa heiluttelemalla kasseja kameran edessä.

Vierailija
4/40 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain idiootit käyttävät etäpalavereissa webbikameraa. Ja mikki pidetään mutella aina, kun ei itse puhu. Suurin osa palavereista on ihan diibadaabaa, joten on työnantajankin kannalta järkevämpää, että samalla tehdään oikeita töitä. 

Vierailija
5/40 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi puhua, jos ei juuri sillä hetkellä ole asiaa? Tuskin he muutenkaan kovin paljon äänessä ovat palavereissa, joten miksi nyt olet yllättynyt.

Vierailija
6/40 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä ymmärtää, että nämä ihmiset ovat ehkä epämukavuusalueella tuollaisessa tilanteessa . Pääasia, että osallistuvat keskusteluun.

Vierailija
7/40 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin vain ekstrovertti elostelija paskanpuhuja kelpaa, vaikka tyhjät tynnyrit kolisevat.

Vierailija
8/40 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain idiootit käyttävät etäpalavereissa webbikameraa. Ja mikki pidetään mutella aina, kun ei itse puhu. Suurin osa palavereista on ihan diibadaabaa, joten on työnantajankin kannalta järkevämpää, että samalla tehdään oikeita töitä. 

Kyllä ainakin meidän yrityksellä (rahoitusala) lähes kaikilla cami päällä.

Vierailija
9/40 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olet omalla toiminnallasi auttanut heitä pääsemään mukaan?

Toisekseen he ovat tuskin livepalavereissakaan niitä äänekkäimpiä, joten miksi valitat nyt?

Vierailija
10/40 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkoko se on naamaansa repiä jos ei ole mitään järkevää lisättävää? Enemmän minua ärsyttää ne, jotka suuna päänä pölisevät ja puhuvat kaikkien päälle.

Vierailija
11/40 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän se toimii parhaiten, että osa puhuu ja loput on hiljaa. Mitä siitä tulisi, jos kaikki huutaisivat mikkeihinsä yhtä aikaa.

Vierailija
12/40 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suluissa oleva selittääkin kaiken.

Vierailija
13/40 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä hiljaisena hissukkana puhun mieluiten ilman kameraa ja juurikin etänä.

Vierailija
14/40 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa suunvuoroa, kun on opetettu että pitää odottaa vuoroa, käytöstavat nääs. Mut kun puheenjohtaja ei osaa hommaansa, niin minkäs teet. Mut sitten taas, jos ei ole asiaa jossain turhanpäiväisessä palaverissa, joita on yli puolet palavereista, niin miksi pitää edes sanoa mitään? Usein kyseessä on tiedotustilaisuus, jossa jotkut suupaltit puhuvat vaikkei ole mitään oikeaa asiaa. Suurimmat valitukset kuitenkin valittavat palaverin jälkeen.

Vierailija
15/40 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pj:n homma jakaa tasaisesti puheenvuorot ja lempeästi kaivaa se sanottava niiltä hiljaisemmiltakin.

Kyvytön tuskan parahtelija hyysää tietysti vaan helppoheikkijeesjeeslässynläähyviäperskärpsytyyppejä. Eroa tai opi, tulos tai ulos ja seuraava pyrkyri sisään. 

Korvaamaton ei tod. ole kukaan noin hermoheikko rutisijavätys, jota pitäisi töissä "viihdyttää".

Vierailija
16/40 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi?!

Vierailija
17/40 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi?!

Tyhjäpäiset linssiluteet läyhäävät kilpaa. 

Vierailija
18/40 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin sitä kameraa tarvitsee?

Mitä lisäarvoa saatte minun lärvistäni?

Vierailija
19/40 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kameraa aina pyytäävät laittamaan päälle prkl. Vastaukseni on yhä EI. Kuka edes haluaa nähdä sojottavan parran, jossa roikkuu sipsinmuruja? Ja valkoisen T-paidan missä on ketsuppia ja kaljatahroja?

Vierailija
20/40 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pup

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan neljä