Miksi 5kymppinen mies ei voi keskustella
Jos hänen vehkeensä ei oikein pelitä? Sulkeutuu jos asiasta meinaa alkaa puhumaan sanoo vain että ei ole ongelmia eikä mikään vaivaa.
Kommentit (17)
Vierailija kirjoitti:
Sil on varmaan joku toinen, koska mun 50+ - miehen vehje ainakin pelittää jatkuvasti:)
Miten yllättävää että vedettiin ”toinen nainen” kortti esille.
Vierailija kirjoitti:
Sil on varmaan joku toinen, koska mun 50+ - miehen vehje ainakin pelittää jatkuvasti:)
Ihmisiä on erilaisia,erilaisia stressitasoja,erilaisia menneisyyksiä erilaisia kokemuksia.
Sama oli mun alta 50 vaimolla. Ei haluja, ei keskustelua, ei avioliittoneuvojalle eikä ainakaan lääkäriin. Hänen oli hyvä niin, minun ei. Otin eron, parempi näin.
Vierailija kirjoitti:
Sama oli mun alta 50 vaimolla. Ei haluja, ei keskustelua, ei avioliittoneuvojalle eikä ainakaan lääkäriin. Hänen oli hyvä niin, minun ei. Otin eron, parempi näin.
Ei tässä eroamassa olla mutta miten miehen saa puhumaan.
Koita kirjoittaa kirje hänelle. Analysoi laajasti miten vaikuttaa sinuun, ajatuksiisi, tunteisiisi häntä kohtaan jne... Älä syyttele vaan puhu ainoastaan omasta näkökulmastasi. Usein lukeminen auttaa ymmärtämään toisen näkökulmaa paremmin kuin asioista keskusteleminen.
Tuli vaan mieleen, miten ikä tähän liittyy?
Vierailija kirjoitti:
Koita kirjoittaa kirje hänelle. Analysoi laajasti miten vaikuttaa sinuun, ajatuksiisi, tunteisiisi häntä kohtaan jne... Älä syyttele vaan puhu ainoastaan omasta näkökulmastasi. Usein lukeminen auttaa ymmärtämään toisen näkökulmaa paremmin kuin asioista keskusteleminen.
Tuli vaan mieleen, miten ikä tähän liittyy?
Ajattelin vain onko yleistä tuossa iässä? Itse kun en ole saman ikäinen eikä entiset ole tuon ikäisiä olleet.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla nyt ongelma jollain muulla.
Ei ainakaan minulla,haluan vain ymmärtää mistä voi johtua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johtuisko vaikka iästä. Ja ei varmasti tilannetta helpota että siitä joku on vielä kokoajan kyselemässä. En varmasti puhuisi itsekään jos tilanne eteen sattuisi tulemaan.
M39
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johtuisko vaikka iästä. Ja ei varmasti tilannetta helpota että siitä joku on vielä kokoajan kyselemässä. En varmasti puhuisi itsekään jos tilanne eteen sattuisi tulemaan.
M39
Kokoajan? En todellakaan kysele koko aikaa enkä ole painostanut puhumaan tai yhtään mitään. Jännä miten oletat asioita.
Aika yleistä. Ei ole ongelmaa, kaikki hyvin. Ei tarvi puhua. Ei tarvitse etenkään mennä lääkäriin. Kerro, että sulle tää on ongelma. N
Se on aivan yhtä helppoa, kuin naisille on keskustella vaikka ylipainosta. Ei kukaan osaa suhtautua omiin huonoihin ominaisuuksiinsa aivan neutraalisti.