En kehtaa käydä kakalla miehen ollessa kotona
Ollaan tunnettu vuosi ja nyt muutettiin yhteen. En ole kertaakaan käynyt kakalla hänen ollessa kotona kun en vaan kehtaa. Ahdistaa ajatuskin. Vaikka mies uskaltaa käydä ja on ihmetellyt miksen minä käy. Mikään puhuminen ei auta. Minua vaan hävettää. Ja mieluummin pidättelen vaikka paripäivää ja sitten laitan miehen asioille tai käyn itse että pääsen jonnekkin vessaan.
Muuten osataan olla rennosti ja harrastetaan jopa peppuseksiä.😂 Toki annan sitä vaan silloin kun olen juuri saanut tyhjennettyä suolen.
Tiedän että muitakin on samassa veneessä ja tahtoisin vinkkejä miten tästä pääsis yli ja uskaltais tässäkin asiassa ottaa rennommin.
Ja tämä kaikki alkoi siitä kun olin 3vuotta yhdessä exän kanssa joka aina yökkäili ja sanoi että en ole naisellinen kun käyn pSkalla ja teki jokakerta asiasta hirveän haloon. En silloin siitä välittänyt mutta kun erottiin ja aloin tapailemaan muita niin huomasin että onhan siitä jotain jäänyt hampaankoloon kun en vaan pysty enää, en millään.
Kommentit (46)
Itse täräytän niin kunnolla kuin lähtee. Sitten naureskelemme ja vertaamme miehen kanssa, kummalla lähtee kovemmin :"D Olemme siinä suhteessa yhtä huono huumorisia.
Onko tämä se joka istuu pytyllä väärinpäin?
Itse varmaankin lähtisin ”purkamaan” asiaa vihan kautta. Ajattele, että hiton ex kun sai tämmöisen ongelman aikaan. Sitten ajattelet, että varmasti menen sinne kakalle, ettei exä kontrolloi ajatuksiasi vielä tänäkin päivänä.
Kyllä minuakin alkuaikoina ujostutti, mutta se helpottaa siitä pikku hiljaa...
Tai mieti oikein joku fiini nainen, vaikka Sofia Belorf, sekin käy kakalla.
Onhan sitä monilla pahempiakin psyykkisiä estoja, eikä tämä vessajuttu maailmaa kaada. Aika monilla on lapsuudesta "hyi kakkaa" traumoja, eivätkä osaa suhtautua ulosteeseen luonollisena ainaanvaihduntatuotteena.
Todella surullista, että miehet kyllä vaativat naisilta näitä peppujuttuja vaikka se on naiselle todella kivuliasta ja vaarallistakin, mutta eivät sietäisi naiselta sitä mihin kyseinen ruumiinosa on oikeasti tarkoitettu.
En minäkään ymmärrä näitä pariskuntia, jotka käyvät vessassa ovi auki tai niin, että toinen istuu pöntöllä piereskelemässä kun toinen on vaikka suihkussa, mutta jos ei voi käydä normaalisti vessassa, niin eihän silloin yhdessä asumisesta tule mitään. Ja mitä jos nainen saisi vaikka noroviruksen jossa ei todellakaan pysty pidättämään, tulisiko siitä ero?