Corona-rokote? Otatko? Annatko lapsiisi pistää?
Jos sellainen kuukauden sisällä tulee, otan ja annan.
Jos myöhemmin, mietin...
Annoin 3-v. lapseeni pistää rokotuksen sikainfluenssan ollessa päälimäinen uutinen, ja otin itse, kun se oli jo eilistä, ihan vaan solidaarisuussyistä.
Kommentit (14)
Otan itselle koska olen riskiryhmää ja mulle korona erittäin vaarallinen. Jos sitten sivuseurauksena Bill Gates vakoilee minua, ohjaa ajatuksiani ja pakottaa toimimaan käskyjen mukaan (kuten palstalla kerrottu rokotteen myötä tapahtuvan) niin se on ihan ookoo sitten. :)
Jep, kivat kevennykset, mutta kysyn kyllä ihan oikeasti ja vastasinkin jo.
ap
Voi olla, että rokotteen kehittämiseen menee vielä vuosia. Ja niinkin voi käydä että rokote tulee olemaan pakollinen kaikille.
En todellakaan ota, eikä ota myöskään lapseni. Koekaniineiksi ei ruveta, mieluummin tulkoon vaikka korona!
Vähän kahden vaiheilla. Jos se tulee kovin nopeasti, siinä on pakostakin oikaistu aika monessa kohdassa. Pitkäaikaisvaikutuksista ei missään nimessä ole mitään tietoa.
Toisaalta olen rokotteiden lämmin kannattaja...
Eli mietintään menee, sitten jos ja kun tuo on ajankohtaista.
Pistetään ensin lapsiin ja sitten seuraan muutaman kuukauden tuleeko komplikaatioita ennen kuin otan itselleni.
Tuo on tietenkin höpinää, että pistetään ensiksi lapsiin.
Ei sikainfluessarokotusta ensin lapsiin pistetty, kuten ei tätä covidiakaan.
Ihanaa, että yksi rokotusmyönteinen ilmoittautui.
Ilman sinunlaisiasi maailmaa sellaisena, kuin me sen tunnemme, tuskin olisi.
ap
Otan, ja annan laittaa. Sikainfluenssarokotteessa se ongelmia aiheuttanut osa oli itse viruksen komponentti, joka laukaisi piilevän sairauden, eli sikainfluenssaan sairastuessaan olisivat joka tapauksessa saaneet narkolepsian. Virusten on jo kauan tiedetty voivan laukaista autoimmuunisairauksia.
Työttömät menettävät kaikki tuet jos eivät ota rokotusta
Eläkeläiset menettävät eläkkeensä
Otan. Ei ole lapsia joten ei tartte tuota toista kohtaa miettiä.
Vierailija kirjoitti:
En ota itse, mutta miehen lapsille otetaan.
Selventääkseni asiaa kerrottakoon etten osallistu lasten rokottamispäätökseen, vain omaani.
Otan. Olisin valmis olemaan mukana rokotustutkimuksessakin muiden hyväksi.
En ota itse, mutta miehen lapsille otetaan.