En kehtaa käydä kakalla miehen ollessa kotona
Ollaan tunnettu vuosi ja nyt muutettiin yhteen. En ole kertaakaan käynyt kakalla hänen ollessa kotona kun en vaan kehtaa. Ahdistaa ajatuskin. Vaikka mies uskaltaa käydä ja on ihmetellyt miksen minä käy. Mikään puhuminen ei auta. Minua vaan hävettää. Ja mieluummin pidättelen vaikka paripäivää ja sitten laitan miehen asioille tai käyn itse että pääsen jonnekkin vessaan.
Muuten osataan olla rennosti ja harrastetaan jopa peppuseksiä.😂 Toki annan sitä vaan silloin kun olen juuri saanut tyhjennettyä suolen.
Tiedän että muitakin on samassa veneessä ja tahtoisin vinkkejä miten tästä pääsis yli ja uskaltais tässäkin asiassa ottaa rennommin.
Ja tämä kaikki alkoi siitä kun olin 3vuotta yhdessä exän kanssa joka aina yökkäili ja sanoi että en ole naisellinen kun käyn pSkalla ja teki jokakerta asiasta hirveän haloon. En silloin siitä välittänyt mutta kun erottiin ja aloin tapailemaan muita niin huomasin että onhan siitä jotain jäänyt hampaankoloon kun en vaan pysty enää, en millään.
Kommentit (46)
Mites ap:lla piereskely sujuu miehen läsnäollessa? Entäs syöminen? Tai mikään muu intimiteetti-touhu, salakuljetatko terveyssiteesi naapurin roskiin?
Pitäisiköhän sinun jutella vaikka psykiatrille noista ongelmistasi? Tuohan vaikeuttaa jo elämääsi.
Mielestäni ehkä epäseksikkäin piirre naisessa tuollainen hienostelu ulostamisen suhteen. Ennemmin ottaisin vaikka naisen, jolla on sairaalloisesti ylipainoa tai todella hankala ja pahansuopa luonne tai kolme kättä kuin naisen, joka ei uskalla ulostaa miehen läsnäollessa. Kyllä miehet tietävät naisten ulostavan, vaikka eivät sitä näkisi tai kuulisikaan.
Naiset ei kakkaa, ihan normaalia, eihän naiset kakkaa?
Ei vaan..
Epäilen, että exäsi omasi narsistisia piirteitä. He pyrkii Kontrolloimaan jopa toisen suolen toimintaa tai unta tai syömistä. Tuo on ollut henkistä väkivaltaa mitä sulle teki. Ulostaminen on normaali osa ihmisyyttä, ei mies / nais juttu lainkaan. Jokainen terve aikuinen tämän tajuaa.
Oliko exälläsi lapsia? Kielsikö tyttö lapsia kakkaamasta, mutta pojat sai käydä pöntöllä?
Sairas exä sulla. Ei ihme, että jäi traumoja. Se on hassu efekti, että ne tulee ilmi usein viiveellä, se paha vaikutus. Asian ollessa päällä, kun olit exäsi kanssa, luulit, että se ei vaikuta mitä sanoo ulostamisesta, koska tietysti tajuat järjellä, miten hullusta asiasta nostaa haloon. Nyt kun tilanne ohi ja olet miehen kanssa, kenelle se on normaalia asia, olet ns. ”turvassa”, traumat puskee pintaan.
Onhan se aivan sairasta toimintaa koittaa ohjailla toisen ulostamista. Häiriintynyttä menoa. Mitenköhän paljon tätä on suomalaisissa perheissä?
Vierailija kirjoitti:
Mites ap:lla piereskely sujuu miehen läsnäollessa? Entäs syöminen? Tai mikään muu intimiteetti-touhu, salakuljetatko terveyssiteesi naapurin roskiin?
Pitäisiköhän sinun jutella vaikka psykiatrille noista ongelmistasi? Tuohan vaikeuttaa jo elämääsi.
Ap ei ole hullu, hän ollut suhteessa hullun kanssa ja traumatisoitunut syystäkin.
Ei ole normaalia, että aikuinen mies alkaa yökkimään ja syyllistää, kun puoliso ulostaa. Silloin voi mennä muualle, hajusta kauas, ja antaa toiselle tila wc- käyntiin, eikä tehdä siitä numeroa. Lapsiaan tuo exä on ollut, palasen kehitys tasolla pissa/ kakka leikki vaiheessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap ei ole hullu, hän ollut suhteessa hullun kanssa ja traumatisoitunut syystäkin.
Ei ole normaalia, että aikuinen mies alkaa yökkimään ja syyllistää, kun puoliso ulostaa. Silloin voi mennä muualle, hajusta kauas, ja antaa toiselle tila wc- käyntiin, eikä tehdä siitä numeroa. Lapsiaan tuo exä on ollut, palasen kehitys tasolla pissa/ kakka leikki vaiheessa.
Eli siis ap:n ei tarvitse tehdä mitään, koska vika oli sen ex-miehen? Ratkaisuna asiana on pakottaa nykyinen mies ulos asunnosta, kun ap haluaa käydä vessassa?
Mua hävetti myös suhteen alkuaikoina. En pystynyt edes käydä pissalla vaan pidätin usein puoli päivää ja yritin juoda mahdollisimman vähän. About puolen vuoden kuluttua suhteen alun jälkeen pystyin käymään pissalla niin ettei nolottanut ja välillä jopa kakalla. Sit joskus mulle tuli räjähdyskakka kun mies oli vessassa ja sen jälkeen pikkuhiljaa totuin siihen että käyn isolla hädällä häpeämättä kun mieskin on kotona. Kolmen vuoden jälkeen pöräyttelen sohvalla ja käyn kakalla ovi auki (mistä mies ei oikein tykkää :D)
Kotona voin kyllä käydä vaikka ovi olisi auki, mies ei ole moksiskaan. Voi hyvänen aika sentään, toivottavasti ette te lapsia jos normaalit ihmisen eritteet on noin noloja.
Vierailija kirjoitti:
sulle tulee peräpukamia
Niinpä, mites sitten sen peppuseksin kanssa kun rypäleet loistaa perässä?
Mulla sama ongelma :( kärsin vielä tosi herkästä vatsasta joten ääniltä ei voi välttyä. Vatsa menee jotenkin ihan jumiin. Olen nyt alkanut lisäämään kuitua ruokavalioon, että vatsa toimisi säännöllisesti, ehkä turvotuskin sitten helpottuisi.. tsemppiä ap!
Vierailija kirjoitti:
Mua hävetti myös suhteen alkuaikoina. En pystynyt edes käydä pissalla vaan pidätin usein puoli päivää ja yritin juoda mahdollisimman vähän. About puolen vuoden kuluttua suhteen alun jälkeen pystyin käymään pissalla niin ettei nolottanut ja välillä jopa kakalla. Sit joskus mulle tuli räjähdyskakka kun mies oli vessassa ja sen jälkeen pikkuhiljaa totuin siihen että käyn isolla hädällä häpeämättä kun mieskin on kotona. Kolmen vuoden jälkeen pöräyttelen sohvalla ja käyn kakalla ovi auki (mistä mies ei oikein tykkää :D)
Mikä hemmetin tarve tämmöiseen on?? Kai nyt jotain intimiteettiä voisi kuitenkin säilyttää? Ja tuo toisen seurassa piereskely..... ei vaan ei. Eri asia jos pääsee paukku, kaikille käy niin, mutta tuommoinen "sohvalla pöräyttely" kylla saa itseni näkemään toisen ihan mauttomana junttina, hyistna.
Enemmän kauhistelen tuota että harrastatte "sitä".
Vierailija kirjoitti:
Hankkikaa ulkohuusi.
Tämä on kyllä kätevä. Ei haise.
Kyllähän nyt jokainen mies ja toki nainenkin ymmärtää, että se, mikä menee suun kautta sisälle tulee ennemmin tai myöhemmin ulos sieltä peräpäästä..ei tuolla lailla voi elää jos normaaleja toimintoja häpeilee. Häpeätkö kuukautisia? Mites tuleva mahdollinen synnytys - mies mukaan näkemään? Se mieskin käy vessassa.. ja kuningatar Elisabeth.. voi teitä.. mihin ollaan menossa jos oman kehon normaaleja toimintoja hävetään
Mielestäni nää tämmöset jutut pitäis hoitaa pois alta jo ensitreffeillä.
Vierailija kirjoitti:
En katselisi päivääkään naista mikä piereskelisi läsnäollessani.
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni nää tämmöset jutut pitäis hoitaa pois alta jo ensitreffeillä.
Kyllä!
Ja siitä sitten saman niminen ohjelma telkkariin, Ensitreffit paskalla!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä hemmetin tarve tämmöiseen on?? Kai nyt jotain intimiteettiä voisi kuitenkin säilyttää? Ja tuo toisen seurassa piereskely..... ei vaan ei. Eri asia jos pääsee paukku, kaikille käy niin, mutta tuommoinen "sohvalla pöräyttely" kylla saa itseni näkemään toisen ihan mauttomana junttina, hyistna.
Voi jessus XDDDDDDDD Esim. Minulla on laktoosi-intoleranssi ja joutuisin juoksemaan vessassa parin minuutin välein, jos en saisi pieraista miekkosen kuullen XDDDDD Tosin se kuuluisi kyllä vessastakin, ainakin oma vessani on lähellä olkkaria ja keittiötä.
Jossain on vikaa, jos oman miekkos- tai naikkosystävän pierut ällöttävät. Samalla logiikalla paňemìsen pitäisi ällöttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä, miksi ihmiset luulee tätä provoksi? Voi siis toki ollakin provo, mutta itselläni on samanlaista ujostelua ja ainakin yhdellä kaverillani, jonka kanssa joskus asia tuli puheeksi. Ei siis mitenkään mahdotonta, että kakalla käynti ujostuttaa.
- nro10
Tiedätkös, että maaiman 7 miljardia ihmistä käyvät kaikki kakalla?
Tiedätkös, että ujous ja häpeä eivät ole aina loogisia juttuja?
Minulla oli ennen sama ongelma, mutta nyt voin paskoa miehen ollessa samaan aikaan vessassa.