Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaista maskia sinä käytät kauppareissuilla?

Kommentit (60)

Vierailija
1/60 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy kaupassa.

Vierailija
2/60 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minkäänlaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/60 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä mitään.

Vierailija
4/60 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassulta tuntuisi mennä maski naamalla lähikauppaan, jossa lisäkseni on 2-3 muuta asiakasta.  Käyn kaupassa myöhään illalla, tai aikaisin aamulla, kun kauppa avautuu.

Vierailija
5/60 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukkahousut vedän päähäni ja leikkipyssy käteen. Ei tarvii edes ostoksistaan maksaa. ;)

Vierailija
6/60 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aiemmin hieman ujostellut maskin käyttöä kun ei niitä kovin monella ole vielä näkynyt mutta nyt aion kyllä noudattaa uutta THL:n suositusta kuten kunnon kansalaisen kuuluukin totella.

Vierailija
7/60 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aiemmin hieman ujostellut maskin käyttöä kun ei niitä kovin monella ole vielä näkynyt mutta nyt aion kyllä noudattaa uutta THL:n suositusta kuten kunnon kansalaisen kuuluukin totella.

Juu kun niitä olis vaan tarjolla tai vois ostaa jostain kohtuu hinnalla.

Vierailija
8/60 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä. Kangasmaskin toimivuudesta ei ole mitään takeita. Tämän vuoksi ei ole pakollista käyttää.

Vierailija
9/60 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

STM ei suosittele jokaisrlle maskin käyttöä vaan se THLn pääjohtajan omia ajatuksia ( tänä aamuna uutisissa).

Osaako ihmiset köyttää maskeja oikein? Nehän on kertakäyttöisiä tai kankainen pitäisi pestä tai keittää joka käytön jälkeen. Ja joillekin se voi olla jopa haitaksi.

Vierailija
10/60 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huivia - suojaa muita ehkä edes hitusen verran.

Vierailija
11/60 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turvavarusteet tuntevana, en mitään. Kuten stm sanoo, siellä on lähtenyt thl:ltä puheenvuoro medialaukalle. Mitään terveydellistä perustetta niille ei ole.

Vierailija
12/60 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En syljeskele toisten päälle kaupassa ja puhumisenkin voisi lopettaa kaupassa, jos vain kassat tämän tajuaisivat. 

Maskit siis ovat aivan turhia.

Zinc

Vierailija
13/60 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Corona aikaan voisi kieltää kassoilta turhan läpätyksen !!

Zinccis

Ei muuta kun piippaa tuotteet ja ottaa aivan hiljaa rahat, etenkin jos maksaa kortilla! Kyllä minä sen summan osaan lukea siitä näytöstäkin !!

Paremmat näytöt myös tuotteiden kohdalla olisi hyvä juttu, että näkisi mitä ostaa !!

JA mihin HINTAAN. Ne kun ei aina pidä kutiansa ne hinnat. 99% tietenkin hinta on ylöspäin, eikä alaspäin ;)

Kumma juttu kun se virhe on aina siihen suuntaan.

Zinc

Vierailija
14/60 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen alusta asti arvannut (oikein), että maskin käyttöä tullaan vielä suosittelemaan. Olen tutkinut netistä  mikrobiologien ja materiaalitekniikan ammattilaisten ohjeita suojien tekoon ja tehnyt niitä ohjeiden mukaan. 

Eikä liikuta kenenkään vähättelyt tai naureskelut. Minä en halua vielä kuolla. 

Vierailija
15/60 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

THL ei suosittele maskin käyttöä. Maskia suositellut pääjohtaja sanoi itsekin puhuvansa vain omissa nimissään.

Vierailija
16/60 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huivia - suojaa muita ehkä edes hitusen verran.

Samoin.

Vierailija
17/60 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Pahimmassa tapauksessa moinen on vain haitaksi. En mene muiden lähelle vaihtelemaan limoja enkä edes käy kaupassa kuin kerran viikossa.

Vierailija
18/60 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

THL ei suosittele maskin käyttöä. Maskia suositellut pääjohtaja sanoi itsekin puhuvansa vain omissa nimissään.

Pääjohtajan puhe on myös THL.n puhetta, vaikka yritetään keinotekoisesti pitää erillään. Viestintä on ala-arvoista.

Miksi uskoa mihinkään THL.n suosituksiin kun maailmanlaajuisesti asiasta on niin monenlaisia kantoja ja käytäntöjä?

Vierailija
19/60 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tulee maskipakko, valtion tulee jakaa niitä kaikille riittävä määrä. Toisilla ei ole mitään mahdollisuutta ostaa niitä, ihmiset on eriarvoisessa asemassa.

Vierailija
20/60 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Lähden 15 minuutin päästä kauppaan, heti kahdeksalta on liikkeellä vähän ihmisiä. Jos halutaan, että ihmiset rupeavat käyttämään kangasmaskeja, niitä pitäisi jakaa ilmaiseksi tai olla halpaan hintaan myynnissä ruokakaupan oven ulkopuolella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme seitsemän