Missä naamamaskeja jaetaan?
Nyt kun niitä pitää julkisilla paikoilla käyttää?
Kommentit (29)
Vanhojen tissiliivien kuppi ja siihen ompelet kuminauhan. Ole hyvä!
Niksi-Pirkko
Nyt olet ymmärtänyt aivan väärin. Niitä ei jaeta kansalle niin kuin ei käsidesiäkään. Ihan itse hommaat.
Ei köyhillä ole varaa mihinkään maskeihin! Yritetäänkö tällä nyt sitä, että huonompiosaiset kuolevat välittömästi pois?
Yllätys!
Sairaaloiden roskiksista niitä saa.
Uutisissa näkyi kun jaettiin metroasemalla. Ilmaiseksi. Espanjassa, eli sinne sun on siis mentävä.
Ainakin espanjalaisilla metroasemilla. Uutisissa näytettiin.
Laitat pikkuhousunsuojaan kuminauhat. Mieluiten käyttämättömään.
Vierailija kirjoitti:
Niksi-Pirkko
Hui. Minun koko naamani mahtuu yhteen kuppiin leuan alta korkealle otsalle.
Jo se on perkele jos näitä ei jaeta! Köyhät jätetään sairastumaan!
Laitan tamponin suuhun ja pumpulia sieraimiin.
Trollit helvettiin täältä.
Ei joditablettejakaan jaeta, niitä pitää jokaisella olla aina varastossa kotonaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei köyhillä ole varaa mihinkään maskeihin! Yritetäänkö tällä nyt sitä, että huonompiosaiset kuolevat välittömästi pois?
Yllätys!
Kyllä huono-osaisellakin joku huivi on, jonka voi vetää kasvojen suojaksi. Tyhjää parempi se huivikin on.
Itse olen tehnyt maskeja vanhoista vaatteista. Lisäsuodattimeksi laitan suojan sisään suodatinpussin (kahvin suodatin). Eihän se tietenkään kovin tehokas ole, mutta varmasti vähän auttaa.
Heikotkin suojaimet kuitenkin vähentävät virusten määrää ilmassa. Tartuntariski pienenee sitä enemmän mitä vähemmän niitä viruksia on tyrkyllä hengitettäväksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niksi-Pirkko
Hui. Minun koko naamani mahtuu yhteen kuppiin leuan alta korkealle otsalle.
Teet silmänreiät ja hybä tulee
Ei missään, viranomaiset eivät suunnittele myöskään tulevaisuudessa maskien tuottamista kotimaan kuluttajien käyttöön, ainoastaan terveydenhuollolle ja hoitolaitoksiin. Tämä on faktatieto ja jos joku toimittaja on kiinnostunut kaivelemaan asiaa, niin häneb kannattaa kysyä STMstä, mikä on arvioitu maskien tuotantokapasiteetti ja toisaalta terv huollon ja hoivalaitosten tarve per vuorokusi tulevina kuukausina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yllätys!
Kyllä huono-osaisellakin joku huivi on, jonka voi vetää kasvojen suojaksi. Tyhjää parempi se huivikin on.
Itse olen tehnyt maskeja vanhoista vaatteista. Lisäsuodattimeksi laitan suojan sisään suodatinpussin (kahvin suodatin). Eihän se tietenkään kovin tehokas ole, mutta varmasti vähän auttaa.
Heikotkin suojaimet kuitenkin vähentävät virusten määrää ilmassa. Tartuntariski pienenee sitä enemmän mitä vähemmän niitä viruksia on tyrkyllä hengitettäväksi.
Eikö kannata jättää suodatinpussi pois, että voi pestä ja käyttää useamman kerran.
Vierailija kirjoitti:
Laitat pikkuhousunsuojaan kuminauhat. Mieluiten käyttämättömään.
Paitsi että siteissä on muovi siellä tarrapuolella. Happi loppuu pierettää.
Vierailija kirjoitti:
Yllätys!
Älä jaksa.
Ei niitä maskeja muutkaan voi ostaa. Niitä ei saa mistään.
Itse pitää maskit tehdä.
Laita vaikka huppari takaperin päälle ja leikkaa silmänreiät huppuun ettet törmäile seiniin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kaikki pitäisi saada ilmaiseksi?
Karsiutuu turha aines luonnollisesti, kun heikkoja ei hyysätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kaikki pitäisi saada ilmaiseksi?
Karsiutuu turha aines luonnollisesti, kun heikkoja ei hyysätä.
Eli on kuin onkin holokausti!
Ei ole pakkoa on vain suositus.