Miten suhtaudut menneisyytesi irtosuhteisiin?
Kommentit (81)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan harrastanut, joten omatuntoni on puhdas.
Miten ne omatuntoon liittyy, ellei kuvioon liity esim. pettämistä? Minullakin on puhdas omatunto, vaikka irtomiesten kanssa on pidettykin hauskaa.
Teit syntiä. Sinun pitäisi todellakin katua ja Jumala antaa kyllä anteeksi.
Eiköhä niitä jokaisella ole. Elettyä elämää. Mitä sitä katumaan.
Menetin neitsyyteni vasta 25v.siitä aika 30vuotiaaksi oli aikamoista menoa. Onneksi ei mennyt nuoruus hukkaan :)
Vierailija kirjoitti:
Onneksi tuli harrasteltua niin ei tarvitse vanhana katua ettei tullut elettyä!!
Sinusta elämää on eletty kun on paljon pantu miehiä. Kerrot mieluusti kiikkustuolissa lapsenlapsillesi tuosta elämästä. Ok, kyllä meitä on moneen junaan.
Olisi noita voinut vähemmänki olla. Lukumäärä 200 ehkä?? Olen mies ja 30 :D
Kumpa ne saisi pyyhittyä pois muistista
Hävettää jälkikäteen että tuli haettua hyväksyntää ja huomiota seksin kautta. Vasta jälkikäteen kuullut miten "kaveripiirissä" on aikoinaan haukuttu huoraksi selän takana, vaikka irtosuhteita harrasti moni muukin siihen aikaan. Ei kuitenkaan varsinaisesti kaduta, se on elettyä elämää ja opettanut arvostamaan itseä enemmän.
Täydellisen yhdentekeviä eikä tule ajateltua paitsi joskus yllättäen saattaa tulla mieleen, että ai juu senkin tyypin kanssa tuli kerran pantua. Yleensä tuollainen muisto aiheuttaa kuvotuksenväristyksiä koska kyllähän sitä noista suurimman osan olisi jättänyt väliin jo heti seuraavan päivänä, mutta tehty mikä tehty. Ei varsinaisesti kaduta, mutta nyt tekisin toisin. Ja niin itseasiassa teenkin, näin ikisinkkuna en harrasta seksiä vaan se kuuluu ainoastaan parisuhteeseen jos sellainen vielä kohdalle osuu.
N43
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän on taas huorule!ta eksynyt ketjuun, ei voi muuta sanoa.
Sun nimittelysi eivät sumenna onnellisen ja antoisan nuoruuden muistoja. Harmittaako?
Kerro minulle mitä onnellisuutta ja antoisuutta on toimia käytännössä miesten ilmaisena astutusvälineenä?
Sulla ja mulla on ihan erilaiset käsitykset seksistä. ;)
Vierailija kirjoitti:
Eiköhä niitä jokaisella ole. Elettyä elämää. Mitä sitä katumaan.
Ei ole kaikilla.
Jotkut eivät ole saaneet, vaikka olisivat halunneetkin, ja toiset eivät ole halunneet, vaikka olisivat saaneetkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi tuli harrasteltua niin ei tarvitse vanhana katua ettei tullut elettyä!!
Sinusta elämää on eletty kun on paljon pantu miehiä. Kerrot mieluusti kiikkustuolissa lapsenlapsillesi tuosta elämästä. Ok, kyllä meitä on moneen junaan.
Nautinnon hedelmistä kannattaa nauttia silloin kun se on mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Vaimolle sanon että kadun enkä muista niistä oikein mitään, mielessä makustelen kirkkaita muistoja.
Miksi koet tarvetta puhua niistä vaimolle? Itse en ole koskaan sellaista kokenut eikä miehenikään ole sen paremmin muistellut kuin kysellyt.
Muistikuvat 80-luvulta ovat hämärtyneet. Kokeilut olivat hyvin opettavaisia siinä mielessä, että näin, mikä on sitä turhanpäiväistä seksiä, joka ei maksa vaivaa. Suurin piirtein kaikki irtoseksi. En muista yhtään sellaista tapausta, josta olisin saanut itse varsinaista nautintoa. Minun tapauksessani hyvään seksiin kuuluu myös henkinen läheisyys ja kohtalaisen pitkä kaveruus.
Ei niitä kovin montaa ole ollut. En muista yhtäkään hyvää kokemusta, mikä ei olisi jälkikäteen kaduttanut.
M42
Kadun, sikäli, ettei niistä humalatilan vuoksi juuri nauttinut. Mutta toisaalta elämää voi oppia myös kantapään kautta N49.
Jollekin tuli pakottava tarve saada ketju poistoon.
En ole paneskellut ympäriinsä enkä kadu sitä.. en ymmärrä miksi katuisin vanhempanakaan. Tämä on vastaus viestiin 17
Kadun. Oksetus tulee mieleen kun ajattelee. Onneksi niitä ei kovin montaa ollut.
Vanhan sananlaskun mukaan: "Kaikkea katuu, paitsi nuorena naimista!"
Pitää todella paikkaansa. Tosin kaikkiin sääntöihin on poikkeus. Niin tähänkin
Se kaduttaa, kun panin vappuna 1978 Oulussa yhtä rumaa ja lihavaa tyttöä. Tosin puolustuksena sanottakoon, että olin kännissä.
Ei ole kokemusta irtosuhteista.
N42