Miten suhtaudut menneisyytesi irtosuhteisiin?
Kommentit (81)
Eipä tule edes ajateltua niitä.
N40
Kuuluivat huolettomaan nuoruuteen. Lämmöllä muistelen.
En ole koskaan harrastanut, joten omatuntoni on puhdas.
En kadu enkä muistele. Ei ole käynyt mielessä, että niihin pitäisi jotenkin erityisesti suhtautua.
En ole juuri ajatellut. Tuli harrasteltua lähemmäs sadan kanssa ennen 30v ikää. Nyt naimisissa ihanan miehen kanssa ja kolme lasta. Mitä väliä menneisyydellä?
Vanhana kuivettuneena akkana muistelen niitä hymyssä suin.
En kadu. Se joka väittää katuvansa nautintojaan valehtelee.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan harrastanut, joten omatuntoni on puhdas.
Miten ne omatuntoon liittyy, ellei kuvioon liity esim. pettämistä? Minullakin on puhdas omatunto, vaikka irtomiesten kanssa on pidettykin hauskaa.
Ne ovat oma salaisuuteni.. Nykyiselle miehelle kerroin lukumääräksi 5 vaikka totuus on 50.
Olen tyytyväinen, että niitä ei ollut. Eli en kadu sitä, etten harrastanut nuoruudessani, enkä vähän vanhempanakaan irtosuhteita.
Kadun, suurin osa turhia, antaisin niistä vaikka 2/3 pois. En ole yleensä edes nauttinut, hain vain hyväksyntää ja välillä pysyvämpää suhdetta sängyn kautta (olin ujo ja sosiaalisesti epävarma). Nykyään en kestä niitä ollenkaan, kokisin itseni vain lihan palaksi. Olen demiseksuaali nykyään ja paljon ongelmia itsetunnon kanssa edelleen.
T. Nainen 48 v.
Onneksi tuli harrasteltua niin ei tarvitse vanhana katua ettei tullut elettyä!!
Vierailija kirjoitti:
Olisi pitänyt harrastaa niitä moninverroin enemmänkin.
N46
Samat sanat! Onneksi oli ne sinkkuikävuodet 23-26. Mahtuihan siihen jos jonkinlaista säätöä, vähän pidempikestoistakin, muttei mitään vakavaa eikä muita suhteita poissulkevaa. ;-) N45
Niitä aina muistelen kaiholla..
Seksittömässä liitossa
M43
Se oli silloin se ja nyt on nyt. En edes ajattele niitä enää, eikä minulla ole mitään kaduttavaa.
Olihan se aikamoista namukauppaa kun oli sinkkuna pitkän suhteen jälkeen ikävuodet 24-28. Elämäni paras aika.
Vaimolle sanon että kadun enkä muista niistä oikein mitään, mielessä makustelen kirkkaita muistoja.
Olisi pitänyt harrastaa niitä moninverroin enemmänkin.
N46