Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Toivottavasti rajoituksia ei pureta

Vierailija
14.04.2020 |

vielä piiiiiiiiiiiiiiitkään aikaan.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse toivon että puretaan. Päästään joskus "normaaliinkin".

Vierailija
2/9 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai siihen että suhataan autoilla ees taas ja shoppaillaan kuin viimeistä päivää velaksi? :o

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai siihen että suhataan autoilla ees taas ja shoppaillaan kuin viimeistä päivää velaksi? :o

No, jos se on sulle normaalia niin sitten. Itse mietin lähinnä että saatais talous pyöriin taas kunnolla, pääsis kulkeen normaalisti töissä, vois käydä joskus ulkona syömässä ja miksei siellä shoppailemassakin joku päivä. 

Vierailija
4/9 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätöksentekijät pitäisi viedä suojamaskit päässä Italiaan tai Espanjaan katsomaan, miten hirvittävä tämä virus oikeasti on. Sen jälkeen pitäisi laittaa dataa kouraan, jossa todetaan konkreettisin esimerkein, miten alueiden eristäminen on suodattanut tämän viruksen käytännössä pois kokonaan.

Ehkäpä sitten Uudenmaan eristäminen vielä hetken aikaa maistuisi.

Vierailija
5/9 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei purettaisi. Kiinni pitämiselle ei ole enää mitään perusteita. Yhdenvertaisuuspykälää noudatettaessa Kemi/Tornio alue pitäisi eristää, Kainuu pitäisi eristää, eli onhan näitä. STM:kin sanoi, että Uudellamaalla ei enää juurikaan tule enempää tartuntoja kuin muualla suomessa. Joten auki ja äkkiä.

Vierailija
6/9 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tule olemaan enää mitään normaalia. Kermaperse-elämä on ohi myös näiltä sukupolvilta - ja se on hyvä. Tämä oli vasta ensinäytös.

Vierailija
7/9 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Velaksi shoppailu onistuu kalsareissa kotisohvalta, ei siihen autoa tarvita.

Vierailija
8/9 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tule olemaan enää mitään normaalia. Kermaperse-elämä on ohi myös näiltä sukupolvilta - ja se on hyvä. Tämä oli vasta ensinäytös.

Höpö höpö, kyllä tavallista elämää on vielä tämän kriisin jälkeenkin. En tiedä miten olet itse elänyt aiemmin, mutta itse uskon vielä pääseväni ihan normaalisti töihin, kauppaan, mökille jne.

Vierailija
9/9 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidemmällä tähtäimellä on varmaan aika sama, onko Uusimaa tai koulut kiinni viikon tai pari kaeuemmin vai ei. Taudista tulee vielä ties kuinka monta aaltoa ja kun matkustus alkaa elpyä  ja jengi liikkua niin koronaa alkaa tulla ristiin rastiin maailmalta. Eiköhän tämä ole vasta alkusoittoa.