Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

THL:n linja testauksen suhteen saattaa siltikin olla oikea Suomessa

Vierailija
14.04.2020 |

Lähtödata: Islanti testaa eniten maailmassa väkilukuun verrattuna
https://yle.fi/uutiset/3-11270571

Siitä huolimatta Suomessa on vähempiä ihmisiä sairaalahoidossa, tehohoidossa tai kuollut väkilukuun verrattuna kuin Islannissa
https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000006473489.html

Eli resurssien oikea käyttö taitaa olla tärkeämpää kuin huiskiminen sinne tännä

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta ihmeessä olisi ollut täysin hyödytöntä testata terveitä ihmisiä miljardin hinnalla. Jokainen tervejärkinen tämän tajusi.

Vierailija
2/10 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nykytuloksilla näyttää, että hallituksen toimet ei ainakaan olleet liian tiukkoja.

Ja ajoituskaan ei ollut väärä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksihän Suomi on selvinnyt niin vähällä, onkohan se Suomen sääntöuskovaisuus ja välimatkan pito ihmisiin ollut ratkaiseva tekijä.

Vierailija
4/10 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahinta ei ole vielä nähty

Vierailija
6/10 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua jo pikkasen ihmetyttää, mihin ovat hävinneet tältä palstalta ne kirjoittelijat, jotka vaativat naama piukeena testejä lisää, lisää, lisää.

Aloitus oli varsin kiinnostava ja antoi infoakin.

Vierailija
7/10 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua jo pikkasen ihmetyttää, mihin ovat hävinneet tältä palstalta ne kirjoittelijat, jotka vaativat naama piukeena testejä lisää, lisää, lisää.

Korona aiheutti ihan oikeasta syystä pelkoja. Tämän kun yhdistää palstan trolleihin, niin testeistä saatiin uusi "hamstrattava vessapaperi". Eli johonkin piti ahdisus purkaa ja se oli lisätestien vaatiminen.

Vierailija
8/10 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja nykytuloksilla näyttää, että hallituksen toimet ei ainakaan olleet liian tiukkoja.

Ja ajoituskaan ei ollut väärä.

Mahtaa persuja harmittaa😁!

Vierailija
9/10 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No itse asiassa lienee tarkoituksenmukaista tehdä ainakin vasta-ainetestit jotta tiedetään kenellä on immuniteetti eikä tarvitse käkkiä kotona.

Vierailija
10/10 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki vähänkin oireilleet olisi pitänyt testata heti, samoin heidän kontaktinsa. Se olisi antanut arvokasta tietoa epidemian levinneisyydestä, sairastuneiden oirekuvista ja lisäksi kaikki tartunnan saaneet olisi voitu eristää heti alkuunsa.

Näin tekivät Saksa, Islanti ja Etelä-Korea, mikä on tilanne siellä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kolme