Lue keskustelun säännöt.
Rytmit ihan sekaisin lasten kanssa.. Mennään kolmen tai neljän aikaan nukkumaan
13.04.2020 |
ja herätään iltapäivällä kahden maissa. Mites muilla?
Kommentit (43)
Olen ymmärtänyt että koulua käydään lukujärjestyksen mukaan kuten normaalisti. Meillä koululaiset (4kpl) ovat joka aamu aloittaneet koulutyöt viimeistään klo 9, isä aloittaa etätyöt klo 7. Itse lähden töihin 7.30. Muuten vaikka eläisi lomalla miten pellossa niin en ymmärrä missä koulussa voi tehdä tehtäviä niin ettei ole yhteisiä Meet-tapaamisia tai muita pakollisia yhteistunteja luokan kanssa. Meillä on kaikilla kakkosluokkalaisesta lukiolaiseen. Lisäksi tehtävät tulee olla palautettu klo xx mennessä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Aika sekopää tämä aloittaja ja vanhemmuus hukassa. Myöskin hukassa se, mikä on lapsille parasta. Hullu akka.
Eiköhän näissä poikkeusoloissa ole sallittua myös poikkeukselliset uniajat, etenkin kun ei ole harrastuksia, normikoulua, kavereiden näkemistä ym. Jos omat lapseni hoitavat opiskelut kunnolla (7v, 9v. & 11v) sekä tunnollisesti, niin minun mielestä klo 2 yöllä perheen kesken esim. kaakaonjuonti kynttilän valossa sohvalla porukalla on ihan jees. Kyllä sitä itsekin muksuna kukkui ikkunassa, vaikka nukkumassa piti olla. Esimerkiksi silloin kun äiti tuli kolmelta yöllä töistä, ja etenkin silloin kun isä tuli kuukauden työmatkalta kotiin. Ihmiset ja etenkin lapset ovat sopeutuvaisia, unohtakaa tuo tiukkapipoisuus, etenkin tässä tilanteessa.