Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rytmit ihan sekaisin lasten kanssa.. Mennään kolmen tai neljän aikaan nukkumaan

Vierailija
13.04.2020 |

ja herätään iltapäivällä kahden maissa. Mites muilla?

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Josko vähän ryhtiä koittaisit saada tuohon touhuusi? Kenen lapset oikeasti jaksaa edes valvoa noin myöhään?!

Meillä nukutaan tunnin normaalia pidempään koska lasten ”koulu” (eli video-opetus) alkaa vasta klo 10. Ei tulis mieleenkään antaa kakaroiden valvoa kaiken yötä... sitäpaitsi me halutaan miehen kanssa viettää aikaa kahdestaankin. Eihän se onnistu jos kakarat heiluu hereillä.

Vierailija
2/43 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä eletään ihan normirytmillä, koska aikuisetkin niin tekevät, vaikka etätöissä ovatkin. Loma on sitten erikseen, kun sen aika on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksaa valvoa oikein hyvin! Lapset 8 ja 10., eikä ole mitään velvollisuutta olla aamulla koneen ääressä.

Ap

Vierailija
4/43 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se rytmi siitä taas korjaannu kun arki alkaa. Ei ole vaarallista.

Vierailija
5/43 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävää! Kolmen tai vasta neljän aikaan nukkumaan? Mitä ihmettä .. nyt kiitos vähän ryhdistäytymistä. Eihän tuo tee kenellekään hyvää. Minkä ikäiset lapset sulla on?

Meillä molemmat vanhemmat käy töissä ja lähdetään jo ennen kukonlaulua, lapsilla kello soittaa arkiaamuina 8.00.

Vierailija
6/43 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö teillä ole koulua ja töitä?

Vierailija
7/43 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaksaa valvoa oikein hyvin! Lapset 8 ja 10., eikä ole mitään velvollisuutta olla aamulla koneen ääressä.

Ap

8- ja 10 vuotiaat? Kuka aikuinen edes itse viitsii elää noin?

Vierailija
8/43 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmissa vika.

Vierailija
9/43 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän se rytmi siitä taas korjaannu kun arki alkaa. Ei ole vaarallista.

Ööö mikä alkaa? Pääsiäistä lukuun ottamatta on mun käsittääkseni ollut arki koko ajan. En edes lomalla antaisi tuon ikäisten valvoa kolmeen asti. Silloinkin nukkumaanmenoaika on viimeistään klo 23, lapset 10 ja 11.

Vierailija
10/43 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole töitä, elelen perinnöllä. Laiskotellaan pitkälle iltapäivään asti ja tehdään läksyt sitten.

Ap

Vierailija
11/43 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis eikö lapsilla ole koulusta etäopetusta, vai mitähän tuo ap nyt sekoilee?

Vierailija
12/43 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet sekaisin kuin seinäkello.

Vierailija
13/43 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai on koulua, mutta ei ole mitään etäopetusta. Tai on niille, jotka joutuvat suoriutumaan tehtävistä yksin ja tarvitsevat apua. Meillä minä autan tietysti kun kotona olen.

Ap

Vierailija
14/43 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasu laittaa elämän järjestykseen.

Vierailija
15/43 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai HERRAJUMALA! Nyt lastensuojelu paikalle laittamaan teidät sänkyyn! TÄLLAINEN EI VETELE!!! Lapset kasvavat KIEROON ja HÄIRIINTYVÄT.

Vierailija
16/43 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin on sekaisin rytmit! Itse olen iltakukkuja ja nautin kun ei tarvi laittaa kelloa soimaan (olen lomautettu) nukkumaan käydään 1-2 aikoihin. Itse heräilen 10-11 ja tyttö 12-13.. ja koulutehtävät tulee kerralla voi tehdä vaikka illalla kunhan tekee. On tää tavallaan kivaa aikaa kun saa kerrankin nukkua kunnolla

Vierailija
17/43 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provoilua

Vierailija
18/43 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesälomalla käy aina noin ja kyl ne rytmit on aina syksyllä palautunu

Vierailija
19/43 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama! Mukavaa tällainen laiskanpulskea elämä kun ei tarvitse elää kellon mukaan. Tehdään mitä tykätään.

Vierailija
20/43 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta kai on koulua, mutta ei ole mitään etäopetusta. Tai on niille, jotka joutuvat suoriutumaan tehtävistä yksin ja tarvitsevat apua. Meillä minä autan tietysti kun kotona olen.

Ap

Kyllä meillä on kaikille oppilaille pakollinen video-opetus. Toisella lapsella joka päivä 2 tuntia ja jos ei saa kaikkia tehtäviä tehtyä sinä aikana, tehdyt tehtävät lähetetään kuvaviestinä opelle joka tarkistaa tehtävät.

Toisella lapsella taas on kaksi kertaa viikossa pakolliset videotapaamiset joissa käydään tehtävät läpi ja osa tehtävistä palautetaan sähköiseen palautusalustaan. En ole kertaakaan joutunut auttamaan tai opettamaan tämän koulujen sulun aikana vaan lapset on aina saaneet kaiken tarvitsemansa avun opettajiltaan.

Mutta tuo rytmijuttu on ihan käsittämätön. Tuo ei voi olla terveellistä lapsille valvoa joka yö aamuyöhön asti. Vaikka unta sinänsä määrällisesti olisikin riittävästi. Tuohan vastaa jo säännöllistä yötyötä, jota ei ensinnäkään saa lapsilla (alaikäisillä) teettää ja joka on aikuisillakin todettu lähestulkoon hengenvaaralliseksi! Ap on täysin edesvastuuton vanhempi!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kuusi