Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko totta että 45+ naisen on vaikea saada ikäistään laadukasta seuraa vakavaan suhteeseen?

Vierailija
13.04.2020 |

Niin

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo "laadukkaaksi" määritteleminen on täysin sama asia kuin mammojen parjaama tasoteoria. Laadukas = korkea markkina-arvo.

Ja laadukas on kaikilla +45 = varallisuus.

Vierailija
42/46 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Sisään vaan vaikkei seisoiskaan.

Melkoinen perverssi gerontofiiliukko saa olla, jos stondaa yli 45-vuotiaan naisen kanssa.

Äläs nyt, siniset pillerit on suosittuja vanhusseksissä.

Hyvä puoli on myös se, että ei näe lähelle eikä kauas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Sisään vaan vaikkei seisoiskaan.

Melkoinen perverssi gerontofiiliukko saa olla, jos stondaa yli 45-vuotiaan naisen kanssa.

Äläs nyt, siniset pillerit on suosittuja vanhusseksissä.

Hyvä puoli on myös se, että ei näe lähelle eikä kauas.

Se on just parasta.

Vierailija
44/46 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ei pidä paikkaansa, kyllä sen ikäisiä laadukkaita miehiä ja naisia on olemassa ja hyvällä tuurilla he löytävät toisensakin.

Suurin virhe, mitä tuon ikäiset naiset tekevät, on seuran etsiminen joltain deittisivustolta. Siellä haetaan pääosin seksiseuraa. Jos haluaa jotain vakavampaa, mies pitää etsiä oikeasta elämästä. Jos nainen on hoikka, kaunis, kivasti pukeutuva ja luonteeltaan mukava, niin kyllä omanikäiset miehet hänet kelpuuttavat mielihyvin.

Se, mikä miehille ei kelpaa, on lähinnä jotain tällaista: lyhyet, pystyyn leikatut hiukset, joissa jokin räväkkä väri, meikkiä vähintään riittävästi ja kirkkaita värejä, isokuvioiset yöpaitamaiset tunikat ja legginssit, + jokin omituinen pikkulaukku, jossa ohut kantohihna, ylipaino, tatuoinnit, jatkuva valitus ja negatiivisuus, hössötys jne. 

Itse olen aika lailla semmoinen kuin 30-vuotiaanakin, eli pitkä ja hoikka, hiuksetkin pitkät. Silmäkulmissä ryppyjä kyllä, mutten aika OK. Pari vuotta vanhempi mies löytyi helposti, ei mikään varsinainen kansikuvapoika, mutta fiksu, kiltti, kivannäköinen, raitis ja urheilullinen. Oikein, oikein hyvä.

Vierailija
45/46 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Trololoo vaan.

No, jos nyt hetken otan aloituksen vakavasti: itse oli huolittava itseäni miltei vuosikymmenen nuorempi mies, kun ikäistäni ”laadukasta” (positiivinen, eteenpäin katsova, älykäs ja kivan näköinen, terveet elämäntavat omaava) en ikäisistäni löytänyt.

Musta on jotakuinkin groteskia puhua ihmisistä ”laadukkaina” tai niistä he*vetin tasoista.

Juu niin varmaan.

Vierailija
46/46 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katsellut ikäisiäni kun erosin, nyt taas olen suhteessa. M47

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yhdeksän