Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko totta että 45+ naisen on vaikea saada ikäistään laadukasta seuraa vakavaan suhteeseen?

Vierailija
13.04.2020 |

Niin

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että yli 50-vuotiaita joudut katseleen.

Vierailija
2/46 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, 40+ laadukkaita miehiä on vain draamasarjoissa. Ja Alan Rickman elokuvassa Järki ja tunteet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, koska et ole enää kiinteä.

Vierailija
4/46 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäisesi laadukkaat miehet (koulutus, työ, varallisuus) saavat helposti nelikymppisen kumppanin. Jopa kolmivitosen.

Vierailija
5/46 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laadukas=Paksulompakkoinen

Vierailija
6/46 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää ruokkiko trollia.

Vierailija
7/46 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, mieti nyt itse. Olet mies, 40+ ja eronnut, ja naisten näkemyksen mukaan "laadukas"

Pääsit vihdoin siitä paskasta liitosta.

Vapaus.

Ai heti pitäisi olla uuden elättäjää vailla olevan moniongelmaisen kanssa? Juu ei kiitos.

Vierailija
8/46 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tässä iässä haluaa enää mitään vakavaa suhdetta. Mulla on nuorempi mies rakastajana ja se riittää vallan hyvin. Meillä on oikein hauskaa ja seksi on taivaallista. 

Vierailija
9/46 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, 40+ laadukkaita miehiä on vain draamasarjoissa. Ja Alan Rickman elokuvassa Järki ja tunteet.

Ja lapsettomia, laadukkaita +40 naisiako löytyy Suomesta pilvin pimein?

Vierailija
10/46 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tod. totta, innokkaimpia on jopa potkittava pois.

Terv. Mummo naapurista 78v.

Vierailija
11/46 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja lapsettomia, laadukkaita +40 naisiako löytyy Suomesta pilvin pimein?

Mistäs minä sen tiedän, en ole kiinnostunut naisista.

Vierailija
12/46 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määrittele laadukas mies!

Se, millainen mies on minun mielestäni laadukas, ei välttämättä ole sinun mielestäsi ensinkään parisuhdeainesta. 

Vierailija
13/46 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, suuri osa on sinkkuina nelikymppisenä syystä. 

Vierailija
14/46 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, umieti nyt itse. Olet mies, 40+ ja eronnut, ja naisten näkemyksen mukaan "laadukas"

Pääsit vihdoin siitä paskasta liitosta.

Vapaus.

Ai heti pitäisi olla uuden elättäjää vailla olevan moniongelmaisen kanssa? Juu ei kiitos.

Aivan ihme oletuksia. En minä ainakaan ole "moniongelmainen" ja vailla elättäjää.

Vierailija
15/46 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tässä iässä haluaa enää mitään vakavaa suhdetta. Mulla on nuorempi mies rakastajana ja se riittää vallan hyvin. Meillä on oikein hauskaa ja seksi on taivaallista. 

Tässä iässä? Eihän yli nelikymppiset vanhoja ole. Miksi halu vakavaan suhteeseen pitäisi loppua tietyssä iässä, en tajua.

Vierailija
16/46 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä iässä? Eihän yli nelikymppiset vanhoja ole. Miksi halu vakavaan suhteeseen pitäisi loppua tietyssä iässä, en tajua.

Sulla ei taida olla lapsia? Perhe-elämän kokeneet naiset tietävät miksi.

Vierailija
17/46 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trololoo vaan.

No, jos nyt hetken otan aloituksen vakavasti: itse oli huolittava itseäni miltei vuosikymmenen nuorempi mies, kun ikäistäni ”laadukasta” (positiivinen, eteenpäin katsova, älykäs ja kivan näköinen, terveet elämäntavat omaava) en ikäisistäni löytänyt.

Musta on jotakuinkin groteskia puhua ihmisistä ”laadukkaina” tai niistä he*vetin tasoista.

Vierailija
18/46 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on laadukas seura?

Vierailija
19/46 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei täällä Helsingissä ainakaan riitä mielenkiintoisia (normaalipainoinen, koulutettu, kohtelias, älykäs, positiivinen) miehiä. Mieluummin olen ilman tai tapailen miehiä muista (oikeista) länsimaista.

Vierailija
20/46 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelikymppisillä laatumiehillä on niin paljon ottajia etenkin isommissa kaupungeissa. Nuoret naiset jahtaa ja irtopildeäkin on tarjolla joka puolelta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kolme