Unelmahäät official
Ei juma mikä pari unelmahäissä. Todella junttia ja joka toinen sana v.. lapsille tiuskitaan
Kommentit (259)
Yleensä tätä katsoessa on myötähäpeää ihan kaikkien puolesta. Nyt ei ole edes myötähäpeää, vaan pelkkää sääliä sulhasta kohtaan. Toki itse on rouvansa valinnut, joten eipä hän ehkä sääliäni kaipaa.
Morsian samanlainen valittaja/toimeton kun siskoni.
Mulla pistää pahasti korvaan kun kaikki pyörii morsiamen ympärillä
”Mä oon tämmöinen” ”Mä oon perfektionisti” ”Mä en hahmota heti” ”Mä sitä, mä tätä.. minä minä minä”
Eikös tuo morsian ole narsisti.
Miksi pitää mennä sinne hääpaikalle, jos ei saa näyttäytyä sulhaselle? Hoituisi hommat paljon sujuvammin ilman tuota "et saa nähdä minua" säätöä.
Onks kaikki insinöörit noin kilttejä.
Turhaa häsläämistä tuo etteivät saa nähä jos kerta pitää olla samassa paikassa
Jenna taitaa kyllä töiden delegoinnin ja niin, ettei itse tarvi tehdä mitään.
Nyt on kyllä kaikkien aikojen laiskin morsian, jopa känniset röökimorsiammet on tehnyt enemmän häidensä eteen.
Vierailija kirjoitti:
Turhaa häsläämistä tuo etteivät saa nähä jos kerta pitää olla samassa paikassa
Jenna keksi tuon ja nakitti itsensä yläkertaan, ei voi tehdä nääs mitään kun alas ei voi mennä.
Morsian kuin ei oikein kiinnostais koko juhla.
Onko mies sokea ja kuuro ja mitä lie...kun kestää tuota eukkoa. Kaiken lisäksi tunteeton muija.
Ei paljo hellyyttä näy parin välillä. Lähinnä kettuilua puolin ja toisin. :/ Herttainen morsian painostanut "joko pidetään häät tai kirjoitetaan eropaperit" ja ei oo 10 vuoteen ihan keksinyt mikä se oma juttu on. No jospa tekisit edes jotai töitä sillä välin ku mietit sitä omaa juttua etkä lusis toisen rahoilla?
Aivan järkyttävä tuo akka, sietäs mennä vähän itseensä. On miehessäkin vähän lapasen vikaa kun katselee tuollaista.
10 vuotta kestänyt tuota rouvaa. Respect!
Sulhanen kävelee vetelästi kumarassa. Ryhditön mies niin hyvä vaimon määräillä.
"Kiitos että saan nauraa sulle." ???
Eivät olleet yhtään rakastuneen ja onnellisen oloisia
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitää mennä sinne hääpaikalle, jos ei saa näyttäytyä sulhaselle? Hoituisi hommat paljon sujuvammin ilman tuota "et saa nähdä minua" säätöä.
Oli kyllä kumma juttu. 10 V yhdessä ja nyt leikitään niin siveellistä. Laiska muija siitä se johtu. Ei kyllä yhtään olleet hääparin oloisia morsian oli alttarilla hyvin tympeen näkönen.
Onnea Jarkolle että jaksaa.