Unelmahäät official
Ei juma mikä pari unelmahäissä. Todella junttia ja joka toinen sana v.. lapsille tiuskitaan
Kommentit (259)
No ainakin oli tiedostanut sen, että hånellä kävi parempi flaksi kuin miehellä. Muija on 29 ja on edelleen tyhjäntoimittaja.
Harvinaisen masentava morsian. Ja tylsä jakso.
Morsian on kyllä totaalisen mitäänsanomaton. Hääjuhlassa ei nahkatakkineen edes erottunut morsiameksi.
Mitähän tuo nainen on tehnyt, että tuo mies jaksaa katsella häntä ja vieläpä mennä naimisiinkin? Itse en jaksaisi tuollaista valittajaa kuin muutaman minuutin. Nippa nappa edes näin telkkarin välityksellä.
Jenna, laiska, valittava päsmäri.
Miesparka, tekee kaikki kotityöt ja käy töissä, muija chillaa ja valittaa.
Sulhanen siellä laittaa juhlapaikkaa valmiiksi, morsian stressaa, mitä hän stressaa kun ei tee mitään?
Ynseän ja tylyn oloinen morsian
Kunnon lahtelainen juntti. Varmaan arvaatte kumpi...
Nyt ei sitten kelpaa siunaamiskaavakaan. Pappi-parka yrittää parhaansa.
Miten voi tulla yllätykseksi, että kun kerto ovat jo naimisissa niin heitä ei enää vihitä uudestaan
Vierailija kirjoitti:
Kunnon lahtelainen juntti. Varmaan arvaatte kumpi...
Noita on Lahessa 13 tusinassa. Ei yllätä. t. ex-lahtelainen
Morsian on todella ikävä ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Sulhanen siellä laittaa juhlapaikkaa valmiiksi, morsian stressaa, mitä hän stressaa kun ei tee mitään?
No sitä että saako sulhanen tehtyä kaiken, kun hän itse on perfektionisti. Hermo menee kun ei osaa mitään eikä viitsi opetella. Helpompaahan se on kun muut tekee.
Laiska muija. Teetättää kaikki työt muilla. Vähän ding-dong muutenkin.
En ihmettele miksei morsian käy töissä, kuvitelkaa noin laiska työkaveriksi..ei hahmota ei.
Vierailija kirjoitti:
Kaunis ja laitettu. Ai kuka?
Minä! :D
Ei yhtään raskas toi muija.