Sinkkuus ahdistaa näin 27-vuotiaana naisena!
Haluaisin vaan käpertyä turvalliseen kainaloon ja että elämässä olisi joku jolle puhua kaikesta. <3
Kommentit (57)
Vierailija kirjoitti:
Sinkkumiehenä olen päättänyt, että en jaksa enää stressata koko asialla. Parisuhdemarkkinoita dominoivat täysin ne top 10% miehet, jotka viettävät todellisia kissanpäiviä.
Sama. Nykyään naisilla on ihan hemmetin kovat luulot itsestään. Ihan tavallisen näköisillä ja alhaisesti koulutetuillakin. Tuli ihan oikeasti henkinen rauha kun antoi vain asian olla. Toivottavasti pystyn pitämään itselleni tämän lupauksen. Viime kerralla en pystynyt vaan menin treffeille kun pyydettiin ja mua käytettiin vain jonakin egoboosterina eli kuuntelin kun nainen puhui itsestään 3h ja ei kysynyt multa mitään. Ei vastannut mitään jos yritin kertoa itsestäni jotain. Ei ole eka kerta kun noin käy. Kysyin itseltäni noiden treffien jälkeen että olenko hullu vai onko kaikki naiset ketä tapaan hulluja? Mulla on sellainen käsitys että treffien pitäisi olla kivaa, mutta eihän noista tule kuin paska olo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmittaa sinkkuus minuakin, varsinkin nyt, kun orastava tapailu kaatui viime viikolla.
M31
Miksi kaatui? Pieraisiko nainen?
Kemiaa ei ollut minun puoleltani, tai suoremmin sanottuna naisen ulkonäkö ei oikein miellyttänyt minua. Harmittaa, koska tulimme todella hyvin juttuun.
M31
Miltä hän sitten näytti?
En tiedä, kannattaako minun yrittää kuvailla hänen kasvonpiirteitään. Hänen kasvonsa eivät näyttäneet samalta kuin kuvissa, joten odotukseni eivät täyttyneet siltä osin. Halusin kyllä viehättyä hänestä, mutta en vaan kyennyt.
Sellasia ne miehet on. Onneksi et alapäätä ehtinyt nähdä. Terveisin deittisi😂
Vierailija kirjoitti:
Mä olen myös sinkku ja yksinäinen. Olen pitkä 178cm, mulla on pitkät nätit hiukset, naama ihan ok nätti, mutta minulla on ylipainoa lievästi. Tällä hetkellä tavoittelen normaaliin painoon. En tiedä miten miehiä lähestyä. Mua ujostutti tänäänkin lenkkipolulla ilman meikkiä jo pelkästään vastaantulevat miehet.
N26
Tämä voisi olla viestini ainoastaan pituutta minulla vähemmän ja en pidä itseäni kovinkaan nättinä. Muuten ihan sama tilanne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmittaa sinkkuus minuakin, varsinkin nyt, kun orastava tapailu kaatui viime viikolla.
M31
Miksi kaatui? Pieraisiko nainen?
Kemiaa ei ollut minun puoleltani, tai suoremmin sanottuna naisen ulkonäkö ei oikein miellyttänyt minua. Harmittaa, koska tulimme todella hyvin juttuun.
M31
Miltä hän sitten näytti?
En tiedä, kannattaako minun yrittää kuvailla hänen kasvonpiirteitään. Hänen kasvonsa eivät näyttäneet samalta kuin kuvissa, joten odotukseni eivät täyttyneet siltä osin. Halusin kyllä viehättyä hänestä, mutta en vaan kyennyt.
Sellasia ne miehet on. Onneksi et alapäätä ehtinyt nähdä. Terveisin deittisi😂
Jos olet deittini, niin osaat varmaan kertoa jonkun jutun, josta tunnistan sinut.
M31
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo sama täällä. Vielä ei ole varsinaisesti kiire, mutta kohta alkaa olla. Mistä sitä tietää, löytääkö koskaan ketään. Toistaiseksi ei ole löytynyt, mutta ehken vielä vedä pidempiä johtopäätöksiä. N27
Joo ei ole vielä kohtakaan kiire 27vuotiaalla, älä hätäile olet vielä nuori :D
No joo, mutta ei lapsia niin nopeasti aleta tekemään, vaikka parisuhde löytyisikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkkumiehenä olen päättänyt, että en jaksa enää stressata koko asialla. Parisuhdemarkkinoita dominoivat täysin ne top 10% miehet, jotka viettävät todellisia kissanpäiviä.
Sama. Nykyään naisilla on ihan hemmetin kovat luulot itsestään. Ihan tavallisen näköisillä ja alhaisesti koulutetuillakin. Tuli ihan oikeasti henkinen rauha kun antoi vain asian olla. Toivottavasti pystyn pitämään itselleni tämän lupauksen. Viime kerralla en pystynyt vaan menin treffeille kun pyydettiin ja mua käytettiin vain jonakin egoboosterina eli kuuntelin kun nainen puhui itsestään 3h ja ei kysynyt multa mitään. Ei vastannut mitään jos yritin kertoa itsestäni jotain. Ei ole eka kerta kun noin käy. Kysyin itseltäni noiden treffien jälkeen että olenko hullu vai onko kaikki naiset ketä tapaan hulluja? Mulla on sellainen käsitys että treffien pitäisi olla kivaa, mutta eihän noista tule kuin paska olo.
Kaikilla ei ole suuria luuloja itsestään ja itse ainakin haluan arvostaa ihmisiä ja miettiä asioita myös toisen kannalta. Minulla sitten muuten vaikeaa tutustua nopeasti ja olen hyvin ujo ihminen. Ehkä sekin on huono juttu toisaalta, kun täälläkin sanotaan aina, että itsevarmuus on hyvä juttu. Itse en vaan pysty olemaan kovinkaan rohkea ihminen. Ehkä pitäisi olla niin tavallinen ihminen eli sopivan rohkea ilman liiallista ylpeyttä ja jos siihe ei pysty onkin sitten surkea ja tylsä ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Olin ikisinkku (ja neitsyt) 28-vuotiaaksi saakka. Olin ahdistunut asiasta ja ajattelin, etten vaan kelpaa kenellekään. Sitten muutin pienestä kunnasta isohkoon kaupunkiin ja päätin lopettaa ahdistelut, ja ajattelin, että on ihan okei olla sinkku vaikka lopun elämääni. Tutustuin ihmisiin ilman parisuhdepaineita ja pidin hauskaa. Ja sit yks kaks, pyytämättä ja yllättäen tapasin elämäni miehen.
Mulla vähän sama tarinan alku - olin aina yksin vaikka olen sosiaalinen enkä ota paineita parisuhteesta. 29-vuotiaana muutin ulkomaille. Olen edelleen yksin, 7 vuotta myöhemmin. Ja edelleen neitsyt. Ei se vaan tapahdu kaikille. Nyt olen lopullisesti luovuttanut.
Vierailija kirjoitti:
Onko olemassa sinkkujen online speed dating? Kirjautuisi tiettyyn aikaan kokoontumiseen ja sitten viis minuuttia aikaa tutustua eri ihmisiin.
No hyvä idea, mutta itse saisin siinä ajassa puhuttua ehkä pari lausetta. Voi olla, että muuten ei tulisi mitään. Itse kun tarvin mieluummin aikaa ja että saisi rauhassa tutustua. Ihan kauhea ajatuskin, kun viisi minuuttia on niin lyhyt aika. Terveisin 26 v nainen.
Vierailija kirjoitti:
Olin ikisinkku (ja neitsyt) 28-vuotiaaksi saakka. Olin ahdistunut asiasta ja ajattelin, etten vaan kelpaa kenellekään. Sitten muutin pienestä kunnasta isohkoon kaupunkiin ja päätin lopettaa ahdistelut, ja ajattelin, että on ihan okei olla sinkku vaikka lopun elämääni. Tutustuin ihmisiin ilman parisuhdepaineita ja pidin hauskaa. Ja sit yks kaks, pyytämättä ja yllättäen tapasin elämäni miehen.
Miten tapasitte?
Vierailija kirjoitti:
Tämmösiä on kiva lukea. Antaa sellasta toivon tuntua.
Kaks vuotta se mies jaksaa ottaa kainaloon ja kuunnella jorinoita, jonka jälkeen olettaa seksiä tulevan nikkeliä näyttämällä ja muuta läheisyyttä ei olekaan. Sinkkuus on Jumalan lahja maailmalle!
Mistä löytyisi mies, joka tykkäisi esittää Papa Emeritusta sängyssä?
Vierailija kirjoitti:
Täällä kunnollinen 25 v mies pääkaupunkiseudulta etsimässä kunnollista tyttöystävää. Mutta miten saisi vaihtaa yhteystietoja? Onko luvallista jättää meiliosoite? Voiko joku jättää tähän yhteystietoja?
Millainen on kunnollinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä kunnollinen 25 v mies pääkaupunkiseudulta etsimässä kunnollista tyttöystävää. Mutta miten saisi vaihtaa yhteystietoja? Onko luvallista jättää meiliosoite? Voiko joku jättää tähän yhteystietoja?
Millainen on kunnollinen?
Työssäkäyvä tylsimys.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon 29v ja ei ahdista sinkkuus. Muita mun ympärillä se kyllä tuntuu ahdistavan.... :/
Tiedän mistä puhut. Koko ajan jotain onkos jo tyttö/poikaystävää tms, todella rasittavaa jankutusta! Enköhän kerro asiasta kun tai JOS sellaisen hankin... kuten en itse osaisi hoitaa oman elämäni
Kerro lisää itsesäs.