Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sinkkuus ahdistaa näin 27-vuotiaana naisena!

Vierailija
13.04.2020 |

Haluaisin vaan käpertyä turvalliseen kainaloon ja että elämässä olisi joku jolle puhua kaikesta. <3

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa sinkkuus minuakin, varsinkin nyt, kun orastava tapailu kaatui viime viikolla.

M31

Vierailija
22/57 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kelpaako kiltti mies vai pitääkö olla jännis.

Tällaisilla kysymyksillä ei valitettavasti irtoa. Kannattaa harjottaa suodatinta vähän, niin alkaa aurinko paistaa risukasaankin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmittaa sinkkuus minuakin, varsinkin nyt, kun orastava tapailu kaatui viime viikolla.

M31

Miksi kaatui? Pieraisiko nainen?

Vierailija
24/57 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites meitä sinkku palstalaisia saisi yhteen?

Koronan jälkeen pitäis olla joku sinkkujen kokoontuminen. Isot messut! Mutta mukavat ja relat.

Vierailija
25/57 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo sama täällä. Vielä ei ole varsinaisesti kiire, mutta kohta alkaa olla. Mistä sitä tietää, löytääkö koskaan ketään. Toistaiseksi ei ole löytynyt, mutta ehken vielä vedä pidempiä johtopäätöksiä. N27

Vierailija
26/57 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko olemassa sinkkujen online speed dating? Kirjautuisi tiettyyn aikaan kokoontumiseen ja sitten viis minuuttia aikaa tutustua eri ihmisiin.

Vierailija
27/57 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M31

Kemiaa ei ollut minun puoleltani, tai suoremmin sanottuna naisen ulkonäkö ei oikein miellyttänyt minua. Harmittaa, koska tulimme todella hyvin juttuun.

M31

Vierailija
28/57 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M31

Kemiaa ei ollut minun puoleltani, tai suoremmin sanottuna naisen ulkonäkö ei oikein miellyttänyt minua. Harmittaa, koska tulimme todella hyvin juttuun.

M31

Miltä hän sitten näytti?

Vierailija
29/57 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo sama täällä. Vielä ei ole varsinaisesti kiire, mutta kohta alkaa olla. Mistä sitä tietää, löytääkö koskaan ketään. Toistaiseksi ei ole löytynyt, mutta ehken vielä vedä pidempiä johtopäätöksiä. N27

Ei ole kiire! Kyllä elämä järkkää kaiken.

Vierailija
30/57 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauti vapaudesta ja rauhasta! Parisuhteessa on paljon huonoja puolia. Ihmiset ovat hankalia, ilkeitä, epäluotettavia, osa suoraan sanottuna täysiä idiootteja.

Vierailija
31/57 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkumiehenä olen päättänyt, että en jaksa enää stressata koko asialla. Parisuhdemarkkinoita dominoivat täysin ne top 10% miehet, jotka viettävät todellisia kissanpäiviä.

Vierailija
32/57 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M31

M31

Miltä hän sitten näytti?

En tiedä, kannattaako minun yrittää kuvailla hänen kasvonpiirteitään. Hänen kasvonsa eivät näyttäneet samalta kuin kuvissa, joten odotukseni eivät täyttyneet siltä osin. Halusin kyllä viehättyä hänestä, mutta en vaan kyennyt.

M31

Vierailija
33/57 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ikisinkku (ja neitsyt) 28-vuotiaaksi saakka. Olin ahdistunut asiasta ja ajattelin, etten vaan kelpaa kenellekään. Sitten muutin pienestä kunnasta isohkoon kaupunkiin ja päätin lopettaa ahdistelut, ja ajattelin, että on ihan okei olla sinkku vaikka lopun elämääni. Tutustuin ihmisiin ilman parisuhdepaineita ja pidin hauskaa. Ja sit yks kaks, pyytämättä ja yllättäen tapasin elämäni miehen.

Vierailija
34/57 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo ei ole vielä kohtakaan kiire 27vuotiaalla, älä hätäile olet vielä nuori :D

Vierailija
35/57 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runkkaa, parisuhde ei ole ihmisoikeus eikä miehillä ole velvollisuutta ottaa sinua kainaloonsa.

Vierailija
36/57 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Runkkaa, parisuhde ei ole ihmisoikeus eikä miehillä ole velvollisuutta ottaa sinua kainaloonsa.

Niin joo, ja hanki sellainen poikaystävätyyny

Vierailija
37/57 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielummin sinkku ku paskassa suhteessa tai mammeli.

Vierailija
38/57 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kunnollinen 25 v mies pääkaupunkiseudulta etsimässä kunnollista tyttöystävää. Mutta miten saisi vaihtaa yhteystietoja? Onko luvallista jättää meiliosoite? Voiko joku jättää tähän yhteystietoja?

Vierailija
39/57 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon 29v ja ei ahdista sinkkuus. Muita mun ympärillä se kyllä tuntuu ahdistavan.... :/

Parisuhteessa olevia jotenkin ärsyttää se että olet sinkku? mistä lie johtuu. Sama kun olen vielä työtön niin työssä olevia jotenkin ärsyttää se. Kaippat sitä ihminen kuvittelee että ruoho on vihreämpää aidan toisella puolen.

Vierailija
40/57 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu minulla. Ikää melkein samat ja olen nainen. Itsekin kaipaisin läheisyyttä ja olen todella yksinäinen muutenkin. Sitä aina toivoisi, että joku olisi vieressä. Toisaalta en taas itsekään osaa lähestyä miehiä ja muutenkin kaikkiin ihmisiin tutustuminen vaikeaa. Siinä mielessä ei todellakaan ihme, että olen tässä tilanteessa. Olen toisaalta ajatellut aina, että olisi ihme jos joku mies rakastuisi minuun. Ei kai minussa mitään suurempaa vikaa, mutta olen liian ujo ja hiljainen. Olin ennen rohkeampi, mutta elämä toi mukanaan paljon asioita, jotka ovat vaikuttaneet minuun, vaikka aina tahtoisi uskaltaa enemmän. Itse olen sellainen joka tahtoo kohdella muita hyvin ja toivoisin sitä toiseltakin. Ulkonäkö aika tavallinen ja paino ihan ok ja yritän liikkua. Onhan tämä silti vaikeaa ja en ole koskaan edes seurustellut kunnolla ja ei ehkä ihme. Jos joku pitkähiuksinen metallimusiikista pitävä  olisi seuraa vailla niin kelpaisi kyllä ja juu kyllä silti arvostan kaikenlaisia ihmisiä muutenkin.