Olen 24 v nainen ja seurustellu vain yhden kundin kanssa - tuntuu kuin nuoruus olisi mennyt hukkaan
Kaverit selaa tinderiä ja käy deiteillä, pokaa baareista kundeja ja mä vaan oon himassa saman kundin kanssa. Kohta mä oon jo iha vanhaki eikä mua enää haluu kukaan :/ Ei kai se auta ku lopettaa tää suhde ettei kadu sit vanhana!!
Kommentit (32)
vielä sä ehdit jakaa koko pitäjälle
olisiko kiva tilanne jos joskus eroisit ja oisit viettäny villin nuoruuden +50 seksikumppania ? nyt 1 seksikumppani? ajattele seuraavaa kumppania mikä kunnia olla toinen
Vierailija kirjoitti:
Tavatappa nainen jolla vain yksi 1ex.. kuin yksisarvinen
Onko se muka harvinaista?
Aloittaja
Ai jaa.
Mä olen onnekas, että voidaan olla puolison kanssa mahdollisimman pitkään yhdessä, kun tavattiin jo nuorena.
joo, tosi hyödyllisii vastauksii..
Itse olen 29 ja 9 vuotta yhdessä sen ensimmäisen poikaystäväni kanssa. Eikä ole ollut mitään säätöjäkään ennen häntä.
Mä oon 37 eikä ole koskaan ollut ketään, kun en kenellekään ole kelvannut. Että olispa joskus ollut edes se yksi mies. Minulla on se nuoruus ihan oikeasti mennyt hukkaan, mutta ei auttanut, kun oma aktiivisuus ei tuottanut minkäänlaista tulosta. Tällä mennään.
Kai nyt nuoruudessa voi olla muutakin sisältöä. Onko se sitten hienoa, jos nuoruutta muistellessa joutuu ajattelemaan, että mitä ihmettä näin siinäkin tyypissä... tai että miksi se ihana tyyppi jätti minut, vieläkin on ikävä. Toisaalta täytyy myöntää, että sydänsuruja voi olla vaikka ei olisikaan seurustellut, mutta ehkä sitten on ainakin vähemmän kaduttavia asioita.
Voi ei ihan kamalaa :((
JSSAP vielä ehdit hypätä karu selliin, mutta pidä kiirettä, aikaa ei ole enää montaa vuotta!
Kuullostaa tutulta, vaikka provo onkin.
Minulta lähti nainen lätkimään. Häntä vaivasi ajatus elämän valumisesta hukkaan kanssani.
Onneksi jostain löytyi ihana eksoottinen mies, jonka kotimaahan oli mukava muuttaa. Erilaista, jännittävää kulttuuria ja paremmat säät.
Siellä piti perustaa onnellinen perhe. Toki myöhemmin piti karata lasten kanssa takaisin Suomeen.
Parodiahorisontti tuli ylitettyä, kun hän keksi että minusta saa hienon isäpuolen nuorisorikollisilleen.
Välillä hieman ihmettelen, mutta en onneksi paljon.
No oha se nyt siistii ku pääsee kylille nussii ympäriinsä ja sen verran nuori oot vielä et ehit myöhemmin sitte pitkään suhteeseen ku nyt alat pitää vähän hauskaa :) ja ne jotka täällä ihannoi ja ylistää vähäseksistä elämää ni ne ei kyllä sitä seksiä taida harrastaakaan niiltä iha turha ottaa mitää neuvoja vastaan :D varmaa jotai läskejä jotka sitä mieltä et ku ite ei saa ni ei saa muutkaan saada.
miksei voisi...