Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 24 v nainen ja seurustellu vain yhden kundin kanssa - tuntuu kuin nuoruus olisi mennyt hukkaan

Vierailija
13.04.2020 |

Kaverit selaa tinderiä ja käy deiteillä, pokaa baareista kundeja ja mä vaan oon himassa saman kundin kanssa. Kohta mä oon jo iha vanhaki eikä mua enää haluu kukaan :/ Ei kai se auta ku lopettaa tää suhde ettei kadu sit vanhana!!

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No senkus lopetat jos olet tolla asenteella. Mä voin sanoa sulle ettet todellakaan ole menettänyt yhtään mitään, mutta jos asenne on toi niin ei kuule muuta kun kokeilemaan sitä "ihanaa" elämää.

Vierailija
2/32 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei kannata hukata nuoruutta enempää.

Vierailija
4/32 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootki joo tosi vanha..

Vierailija
5/32 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit kuumaa kamaa parisuhdemarkkinoilla.

Vierailija
6/32 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastatko häntä?

Vierailija
7/32 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavatappa nainen jolla vain yksi 1ex.. kuin yksisarvinen

Vierailija
8/32 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastatko häntä?

En taida rakastaa koska haaveilen koko ajan kuumista hetkistä muiden kundien kanssa.

Vierailija
9/32 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päinvastoin. Et ole halpa kuten suurin osa nuorisosta nykyisin. Tinderin saastaisessa lihatiskissä vain saastuttaa itsensä. En koskaan olisi tekemisissä ihmisen kanssa, joka on ollut Tinderissä.

Vierailija
10/32 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kyynelten kyynel. Onpa rankka elämä.

Vierailija
11/32 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule, tuttu on sun ikänen ja ollut jo kolmesti kihloissa ja avoliitossa näiden kihlattujensa kanssa. Tasan varmasti olet parempaa seuraa kuin tämä ko. takiainen.

Vierailija
12/32 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut mieheni kanssa kohta 30 v ja tavattiin kun olin 20. Tätä ennen säätöjä oli joitakin, mutta ei voi sanoa kunnon seurustelua kuitenkaan olleen, kun tyssäsivät muutamassa kuukaudessa ja määräkin voi laskea yhden käden sormilla.

Ystävien kanssa olen kyllä nauttinut bilettämisestä ja nähnyt siinä, että ihan hauskaa hetken, mutta ei mitään mitä ilmankin ei olisi voinut olla. Edelleen voin käydä halutessani ystävieni kanssa juhlimassa, keikoilla, leffassa mitä nyt vaan keksitään. Ei se parisuhde sitä estä. Molemmilla omia ja yhteisiä menoja ja hyvä on olla yhdessä.

En vaihtaisi pois. Ei minulta puutu mitään.

Vierailija
13/32 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite saman ikäinen mutta ei oo ollu oikeaa kunnon suhdetta, vaan jotain nettisäätöjä :( haluaisin vain kunnon parisuhteen...

Vierailija
14/32 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisit kuumaa kamaa parisuhdemarkkinoilla.

Kuinka niin?

Vierailija
15/32 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvo.

Vierailija
16/32 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et oo paljoo menettäny 😂

17/32 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon 25v ja ollut mieheni kanssa 7v. Hän on ainut mies kenen kanssa oon ikinä ollut ja en vaihtaisi häntä kyllä mihinkään. Nyt odotetaan esikoista.

Kannattaa ehkä erota jos haaveilee muiden perään ja kokee parisuhteen olevan hukkaan heitettyä aikaa. Miehesi ehkä ansaitsee jonkun joka ei nää hänen kanssaan oloa ajanhukkana

Vierailija
18/32 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nebuski kirjoitti:

Mä oon 25v ja ollut mieheni kanssa 7v. Hän on ainut mies kenen kanssa oon ikinä ollut ja en vaihtaisi häntä kyllä mihinkään. Nyt odotetaan esikoista.

Kannattaa ehkä erota jos haaveilee muiden perään ja kokee parisuhteen olevan hukkaan heitettyä aikaa. Miehesi ehkä ansaitsee jonkun joka ei nää hänen kanssaan oloa ajanhukkana

Ah, olen kateellinen :(

Vierailija
19/32 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on mahdollisuus minkä moni menettää jo nuorena. Voit olla miehenne kanssa ainoat toisillenne ja elää siihen perustuen pitkän yhteisen, onnellisen elämän. Monta kertaa rikottu ihminen ei koskaan ole enää täysin ehjä ja semmoinen suhde ei ainutlaatuinen, jos kummallakin tai toisella taustalla pino exiä. Ja itsearvostus menee. Ja moni ei halua vakavaan parisuhteeseen naista/miestä jolla ollut monia säätöjä.  Vaikka siitä ei saisi sanoa niin koetaan edelleen että on pilalla ja likainen jos monen kanssa ollut. Ainakin kunnollisemmat naiset/miehet kokee. Mieti näitä.

Vierailija
20/32 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en edes tiennyt, että joku voi olla kateellinen tinder deittailijoille?! Voi jestas 😂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kolme