Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käsidesiä kyllä nyt on :)

Vierailija
13.04.2020 |

Silloin koronan tullessa ihmisten tietoisuuteen, alkoi hirveä käsidesin ostovimma, roudattiin puteli kaupalla kotiin. Ehkä niitä ei kuitenkaan käytetäkään niin paljon kun aiottiin, käsiä pestään saippualla. Se onkin parempi tapa.
Kävin lähiaupassa ja siellä oli jos jonkinlaista käsidesiä myynnissä ja paljon. Ei ainakaan yhtään putelia huomannut kenenkään ottavan.
Taas myöhästyttiin...

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen alkurysäyksen jälkeenhän se oli jokapaikasta loppu. Yhden pullon Lidlistä ostin ja sitä vieläkin on.

Vierailija
2/11 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkeitä hintoja osa vielä pitää. 3dl parhaillaan ollut 15€

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, eräskin erittäin iso kauppa myy sitä jo sisäänostohintaan. Ei kuulu heidän normaalivalikoimaansa ja myöhästyivät tästä tilaisuudesta.

Vierailija
4/11 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuon hintaista enää osteta, mäkin ostin just Lidlistä sen pienen pullon, maksoi 1.99€.

Vierailija
5/11 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oo nähnyt kaupassa yhtään pulloa, aina on hylly tai laari tyhjä. Enkä tosiaan päivittäin voi käydä tarkistamassa onko tullut uusi erä. Harmittaa kun ei ole edes sitä yhtä pientä putelia jota voisi käsilaukussa pitää. Kotona riittää käsipesu. Liikun julkisilla. Siinä pitää olla 70% alkoholia että tehoaa koronaan. Helsingissä asun.

Vierailija
6/11 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole tyhmä joka pyytää...

Vierailija
7/11 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kai huono bisnesmies... mulla on autotalli täynnä vessapaperia, käsidesiä ja kasvosuojia... ei taida mennä enää kaupaksi?

Vierailija
8/11 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kai huono bisnesmies... mulla on autotalli täynnä vessapaperia, käsidesiä ja kasvosuojia... ei taida mennä enää kaupaksi?

En ostaisi desiä tai maskeja randomi ukolta. Ei voi tietää miten hygieenisesti säilytetty ja desissä voi olla mitä tahansa.

Vierailija
9/11 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en oo nähnyt kaupassa yhtään pulloa, aina on hylly tai laari tyhjä. Enkä tosiaan päivittäin voi käydä tarkistamassa onko tullut uusi erä. Harmittaa kun ei ole edes sitä yhtä pientä putelia jota voisi käsilaukussa pitää. Kotona riittää käsipesu. Liikun julkisilla. Siinä pitää olla 70% alkoholia että tehoaa koronaan. Helsingissä asun.

Jätkäsaaresta löytyy, ja halvalla löytyykin.

Vierailija
10/11 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutti tavalliselta polttoaineen jäänestolta missä glyseriiniä joukossa mitä ostin?

Vierailija
11/11 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole tyhmä joka pyytää...

No on se siinä tapauksessa jos ei saa tavaraa kaupaksi koska pyytää liikaa.