Eivätkö ihmiset osaa ihastua ilman tinderiä?
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helppoahan se ihastuminen on, mutta kontaktin ottaminen vaikeampaa
Miksi? Ei se ennenkään ollut.
?
Ite odotan että mua lähestytään livenä.
Tinder toimii parhaiten eronneiden 30-40-vuotiaiden seksisuhteiden muodostamiseen Helsingin seudulla. Tosirakkautta etsivien kannattaa suunnata muualle.
Vierailija kirjoitti:
Tinder toimii parhaiten eronneiden 30-40-vuotiaiden seksisuhteiden muodostamiseen Helsingin seudulla. Tosirakkautta etsivien kannattaa suunnata muualle.
Minne?
Vierailija kirjoitti:
Itse en tapaa arjessa uusia ihmisiä.
Käyn töissä (konttorityö, 5 vuotta samat työntekijät), kotimatkalla salilla (olen yrittänyt hieman avata juttua jokuseen otteeseen vuosien varrella, mutta siitä saa vain pahaa silmää ja välttelyä jatkossa, vaikka kuinka viattomasti käyttäytyisi).
Kaverit joita tapaan ovat sinkkuja tai suhteessa. Niidenkään kautta ei kovasti sinkkunaisia tapaa.
En käy kapakoissa, harrastuksiin kuuluu juurikin salilla käynti lenkkeily ja kotona puuhastelu.Eipä arjessa tai pyhässä siis tapaa uusia ihmisiä säännöllisesti, monesti ei pitkiin aikoihin.
Mistähän niitä mahdollisia seurustelukumppaneita löytyisi ilman appseja?
Sams homma, paitsi nykyään työnssäni olen pääasiassa yksin, tapaan työn merkeissä ikmisiä lähinnä myydessäni ja ostaessani jotain. Silloinkin yleensä puhelimen tai sähköpostin välityksellä.
Kylällä on yksi ravintola ja luulen, että karanteenin päätyttyä ei sitäkään.
Onneksi pariuduin nuorena, kun meinki oli toinen ja näillä näkymin pysymme yhdessä, kunnes jompikumpi kuolee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minne?
Yksi tuntemani syrjäytynyt nelikymppinen alkkismies on päässyt Happy Pancaken kautta monille treffeille,
Se on jo aika paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minne?
En tiedä. Olen eronnut nelikymppinen tinderin käyttäjä.
Minulla on ainoat tilaisuudet tulleet työpaikalla, kun enhän minä missään muuallakaan liiku. Yllättäen nekään eivät sitten lähteneet käyntiin, kun aloin aina pähkäilemään että viitsiikö sitä nyt työkaverin kanssa alkaa säätämään. Joutuisi sitten sen toisen kanssa olla käytännössä 24/7 ja mitä sitten jos tulee vaikka riitaa? Siinähän menee duunit aivan sekaisin kun siellä toisia tylytetään. Onhan ne jotkut kaupan kassatyttöset jotenkin pitkään katselleet joskus, mutta miten siinäkään nyt toisen työpaikalla mitään viitsii alkaa yrittämään. Niillähän voi pian asiakkaiden tuijottelu kuulua vaikka työnkuvaankin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Assburger kirjoitti:
Jos joutuisin jostain syystä sinkuksi, en kyllä keksi miten muuten voisin tavata naisia kuin jonkun treffipalstan kautta.
Oletko tosissasi?
Missä sitten tapaat kiinnostavia naisia jos ei niitä kaveripiirissäkään pyöri?
Minulla sama, tinder ainut missä pystyy jonkun tapaamaan. Vaikea se on kyllä sieltäkin, mutta paljon parempi sekin kuin livenä.
M37
Siis mitä? Eikö helpompaa olisi tavata ex-tempore kuin sovittuna aikana. Voisi kuvitella näin.
mies52v
Mistähän sen tavattavan ottaa ex-tempore?
M37
Mitesköhän flirttailu
Osataankohan sitä enään?
Itse vierastan netinvälityksellä viestittelyä
Miksi? Ei se ennenkään ollut.