Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluan toista miestä

Vierailija
13.04.2020 |

Olen pian 10v ollut parisuhteessa ja olen alle 30-vuotias. Elämä on tasaista, mutta välillä raskasta. Minulla ei ollut kamalasti kokemuksia ennen nykyistä kumppaniani, koska menimme yhteen niin nuorina. Nyt olen jutellut yhden teiniaikaisen säätöni kanssa ja halu nähdä häntä on hurja. En kuitenkaan usko että tapaaminen pysyisi kaverillisena. Oman miehen kanssa ollaan lähinnä kämppiksiä oltu viimeiset 3 vuotta.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä ne siat.

Vierailija
2/7 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iske kiinni, elät vain kerran.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti eroaisin, jos ei olisi lapsia, mutta nyt tuntuu pahalta, jos eron syy olisi se, etten vain ole tyytyväinen, vaikka oma mies onkin hyvö mies ja isä.

Vierailija
4/7 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 ap

Vierailija
5/7 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa erota. Itsellä takana myös pitkä parisuhde, mentiin yhteen 15 - vuotiaina ja olin ehdottomasti silloin liian nuori. En edes itse tiennyt, kuka olen. Kannatti erota kämppissuhteesta. Nyt olen löytänyt kestävämmällä pohjalla olevan parisuhteen, kun edellisessä suhteessa mietin aina tasaisin väliajoin eroa. 

Vierailija
6/7 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta entä lapseni? En halua menettää häntä, koska aikataulutuksista johtuen lapsen päähuoltajuus menisi miehelle.

Ap

Vierailija
7/7 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalt tämä vanha tuttuni on törkeän kuuma ja meidän kemiat pelittää mahtavasti.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kaksi