Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähikaupasta oli sämpyläjauhohylly ihan tyhjillään. Ihmiset on näköjään innostuneet leipomaan itse leipää

Vierailija
13.04.2020 |

Itsekin olisin leiponut, mutta nyt pitää tyytyä vaan kaupan leipään. 😒

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kotona 150 pakkausta vessapaperia. Kun olin ne hankkinut, niin tajusin, että eristyksissä pitää syödäkin jotain. Sen jälkeen olen ostanut pelkkiä jauhoja.

Vierailija
2/18 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multakin oli loppu ja hain rautakaupasta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/18 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen leiponut kaurasämpylöitä tämän poikkeustilan aikana. Laitoin niihin tavallisia vehnäjauhoja sekä kaurahiutaleita.

Vierailija
4/18 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta niitä vehnäjauhoja ja lisäksi mitä tahansa hiutaleita tai leseitä ja tadaa, siinä on sulla sämpyläjauhoja.

Vierailija
5/18 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sämpyläjauho sisältää monia eri jauhoja. Nyt voit ostaa niitä jauholajeja erikseen.

Vierailija
6/18 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopa minä, joka en aikoihin ole leiponut, ostin sämpyläjauhoja. Vielä kun saisi aloitettua... Leipominen tuntui kivalta ajatukselta mutta mahdanko enää edes osata, ohjeenkaan mukaan.

Vierailija
7/18 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aina puolikarkeita vehnäjauhoja, karkeita vehnäjauhoja ja hiivaleipäjauhoja, ohraa ja ruistakin voin ostaa joskus. Mutta en vaan osta sämpyläjauhoja. Miksi niitä pitäisi ostaa?

Vierailija
8/18 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

teki miten tahansa, löysää, vaivattua, vaivatonta, aina tulee kovia jauhonmakuisiä könttejä. hyi.

Vierailija
9/18 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osta niitä vehnäjauhoja ja lisäksi mitä tahansa hiutaleita tai leseitä ja tadaa, siinä on sulla sämpyläjauhoja.

Näitä löytyykin kotoa, mutta hiiva jäi uupumaan kun en viitsinyt sitä turhaan ostaa kun jauhotkin oli kaupasta loppu. Ap

Vierailija
10/18 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on aina puolikarkeita vehnäjauhoja, karkeita vehnäjauhoja ja hiivaleipäjauhoja, ohraa ja ruistakin voin ostaa joskus. Mutta en vaan osta sämpyläjauhoja. Miksi niitä pitäisi ostaa?

Olen ostanut nyt kun kaapeissa on niin vähän tilaa. Yleensä sekoittelen taikinaan vaikka mitä😁

Vierailija
11/18 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

hiiva on ollu loppu jo pitkään

Vierailija
12/18 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hiiva on ollu loppu jo pitkään

Okei. No onneksi en lähtenytkään sitten edes etsimään niitä kaupasta. Ap

Vierailija
13/18 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tarkoitatko ap sämpyläjauhoja vai ylipäänsä vehnäjauhoja?

En ole ikinä ostanut sämpyläjauhoja, käytän aina vehnäjauhoja. Hyviä tulee niinkin ja jos kotoa löytyy kaurahiutaleita, ruisjauhoja ym niin niitä voi kanssa laittaa mukaan.

Alkoi heti muuten tehdä mieli tuoreita sämpylöitä!

Vierailija
14/18 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis tarkoitatko ap sämpyläjauhoja vai ylipäänsä vehnäjauhoja?

En ole ikinä ostanut sämpyläjauhoja, käytän aina vehnäjauhoja. Hyviä tulee niinkin ja jos kotoa löytyy kaurahiutaleita, ruisjauhoja ym niin niitä voi kanssa laittaa mukaan.

Alkoi heti muuten tehdä mieli tuoreita sämpylöitä!

Siis ihan sämpyläjauhoja. Olisin laittanut vehnäjauhojen sekaan. Ap

Vierailija
15/18 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ikinä ole normaalisti aikaa leipoa, on lasten harrastuksia, ystävien ja sukulaisten tapaamisia, salilla käyntiä yms.

Nyt kun mitään ei saa tehdä jää paljon aikaa sellaiselle mitä ei ennen tehnyt. Meillä syödään normaalisti noutoruokaa 2-3 krt viikossa mutta nyt teen itse kaiken.

Vierailija
16/18 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu. Hyvä kun oli edes sellaista leipää, jota pystyy itsekin syömään enää jäljellä.

Mielummin olisin kyllä itse tehtyjä sämpylöitä syönyt, mutta eiköhän piqn löydy kaupasta taas jauhoja

Vierailija
17/18 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

teen nyt itse makaroneja kun hamstraajat osti kaikki makaronit. luultavasti pian täytyy tehdä omaa kasvisuutejuomaa, jauhelihaa ja ketsuppiakin.

Vierailija
18/18 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon odotellut sitä hiton hiivaa... jauhoja ollut kaapit pullollaan kotona ja kaupassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yhdeksän