IS: "Perheenäiti Laura kyllästyi Instagram-mallien epärealistisiin bikinikuviin ja julkaisi rehellisen kuvan rohkeasta uima-asutrendistä"
https://www.is.fi/viihde/art-2000006473385.html
Kyllä on niin rohkea ja hauska, että melkein naurattaa. Irvistelee ja pyllistelee kulahtaneissa kalsareissa, koska haluaa protestoida instamimmejä vastaan? No vau.
Välillä tuntuu vähän siltä, että katkeruus ja kateus on kuitenkin näissä se kantava voima. Nykyään hyvä kroppa, jonka eteen monet tekevät myös paljon työtä, on jo melkein rikos; hyväkroppainen nainen on yritettävä saada naurunalaiseksi "rehellisillä" kuvilla. Oikea nainen on kai siis vasta sitten kun karvat rehottaa ja paikat roikkuu ja/tai hyllyy.
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En Tinderissä mätsää näiden rehellisten naisten kanssa M43
43-vuotiaan miehen parasta ennen-aika on mennyt jo vuosia sitten :)
Itse olen jo 46, mutta saan deittipalstoilla mätsejä 20-vuotiaista lähtien. Enkä ole rikas tai julkkis. Niin se vaan on, että miehen käyttöaika on pidempi kuin naisen, noin keskimäärin.
Mies, joka kuvailee itseään käyttöhyödykkeeksi... no joo. En sano enempää.
Miehet on realisteja, ne hakee vain pillua ja usein saavatkin sitä.
Naiset on haaveilijoita, ne haluaa ikuista rakkautta, mutta saamatta jää, koska sellaista ei ole.
Kumpien luulet olevan tyytyväisempiä elämäänsä?
Ei ole hauskaa! Vain kaunis ja nuori kiihottaa! Typerää!
T: mätisäkkävartaloinen taikinanaamasetämies55, länsirannikko
Jaha, tästäkin siis saadaan iänikuinen setämies-keskustelu, kiva.
Niin, voihan se olla ettei kovin montaa bikinimallia tule Prismassa vastaan, mutta mitä sitten? Onko itsestään huolehtiva ja todella mallimittainen nainen sitten "epärealistinen" ja vitsi?
Hemmetin pahasti pieleen mennyt body positivity-ajatus on kyllä yhdenlainen vitsaus. Hoikat tai sporttiset naiset ovat yhtäkkiä epärealistisia, paksut ja karvaiset Aitoja Naisia.
Vierailija kirjoitti:
Hauskinta näissä on toi "epärealistinen" kohta. Eli jos nainen pitää huolta itsestään ja kropastaan niin nainen on epärealistinen? Normaali naisenhan pitää olla plösö ja muutenkin epäviehättävä.
Itse ajattelen että se "epärealistinen" viittaa enemmän siihen miten noitten mallinaisten kuvia on käsitelty? Esimerkiksi toi kuva missä malli istuu jonkun uima-altaan vieressä, iho on tehny niin pronssisen hehkuvaksi, että ei tuota kovin luonnollisena voi pitää. Ja kyllähän näistä yleensä siloitellaan pieniä muhkuroitakin samalla kuvankäsittelysessiolla pois...
t. graafikko
Vierailija kirjoitti:
Ei ole hauskaa. On katkeraa, kateellisen ja epävarman muijan mukahauskaa pelleilyä.
T: itse lievästi ylipainoinen AP, 37, Keski-Suomi, tarpeeksi itsevarma ettei tarvitse parempikroppaisia sheimata
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole hauskaa. On katkeraa, kateellisen ja epävarman muijan mukahauskaa pelleilyä.
T: itse lievästi ylipainoinen AP, 37, Keski-Suomi, tarpeeksi itsevarma ettei tarvitse parempikroppaisia sheimata
Terve Marsu!
Ihana! Ja nauroin vedet silmissä :p
Ihmisten kropat on erilaisia ja voi runkkaille sen kuvalle jolle haluaa. Tosielämä on sitten ihan eri juttu ja voi pysyä sinkkuna jos sitä mallivartaloista ei satu itse saamaan. Toiselle ei voi esittää vaatimuksia siitä mille hänen tulisi näyttää, siitä tämä kertoo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja taas palajastettiin setämiehen aloitus 😁
Näin helppoa se on!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hauskinta näissä on toi "epärealistinen" kohta. Eli jos nainen pitää huolta itsestään ja kropastaan niin nainen on epärealistinen? Normaali naisenhan pitää olla plösö ja muutenkin epäviehättävä.
Itse ajattelen että se "epärealistinen" viittaa enemmän siihen miten noitten mallinaisten kuvia on käsitelty? Esimerkiksi toi kuva missä malli istuu jonkun uima-altaan vieressä, iho on tehny niin pronssisen hehkuvaksi, että ei tuota kovin luonnollisena voi pitää. Ja kyllähän näistä yleensä siloitellaan pieniä muhkuroitakin samalla kuvankäsittelysessiolla pois...
t. graafikko
No sitäkin varmasti. Mutta onko tuon kuvan realistinen vastine se, että istuu lysyssä risat alushousut jalassa sekaisella takapihalla ja irvistää kameraan? Tuskin.
Mieluummin katson kauniita muokattua kuvia kuin tuollaisia ällötys kuvia.
Nää kyllästyneet äidit tempaustensa kanssa on jotenkin noloja, ei ollenkaan hauskoja.
Itse syyllistävät ihan samaan, johon ovat kyllästyneet ja vielä varastavat ideat muilta. Tekis jotain omaa, ehkä ne sitten olisi hauskoja ja seurattavia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin helppoa se on!
Häh?
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En Tinderissä mätsää näiden rehellisten naisten kanssa M43
43-vuotiaan miehen parasta ennen-aika on mennyt jo vuosia sitten :)
Vai niin. Kummasti sitä usein törmää sellaiseen ajatukseen, että vanhetessa miehet komistuu ja naiset rumistuu.
Säälittävää. Ja ei sillä etteikö tuon säälityksen "hauskat" kuvat menisi itselleni veivausmateriaalina. Samanlainen tyrkky kuin muutkin itsensä esittelijät.
Ällötyskuvia on kaikki sellaiset pyllistely ja haarat levällään kuvat, joita naiset itsestään laittavat, ihan sama mikä vartalo. Ne osoittavat sen, miten kapeaa on ajattelumalli ko. Ihmisillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin helppoa se on!
Nyt kun ajattelen, niin tämähän on oikein soma vahvistus näille mietteilleni;
AP ei voi olla nainen, koska ei pidä "aitoa naista" hauskana, eikä ymmärrä miksi hyväkroppainen nainen olisi epärealistinen. Niinpä niin.
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. graafikko
No sitäkin varmasti. Mutta onko tuon kuvan realistinen vastine se, että istuu lysyssä risat alushousut jalassa sekaisella takapihalla ja irvistää kameraan? Tuskin.
Sehän tekee pilaa itsestään. Mitä sitten? Eikös huumorissa usein mennä vähän äärimmäisyyksiin? Sama tuossa aasialaismiehen Instaprofiilissa ja kuvissa jotka aiemmin linkkasin. Miten tämänkin mamman kuvista joku pahoittaa mielensä? :DD
Varmaan joku naisten logiikka. Koska hän on tyytynyt olemaan keskinkertainen niin muu on epärealistista. Onneksi näitä mimmejä on helppo deittimarkkinoilla väistellä.