Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suolasta eroon ketju.

Vierailija
13.04.2020 |

Vinkkejä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolet ilman suolaa. Jokainen solu tarvitsee sitä.

Vierailija
2/7 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itke ja sauno

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostä iisoppia tilalle.

Vierailija
4/7 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen tarvitsee suolaa elääkseen.

5/7 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon lopettanut liemikuutioiden yms. käytön. Mausteita kun ostan katon ettei oo lisättyä suolaa. Myönnän, alussa ruoka maistui vähän tylsältä, mutta nyt riittää vähempi suola.

Vierailija
6/7 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihminen tarvitsee suolaa elääkseen.

Tarvitsee toki hiukkasen, mutta vähäinen suolan saanti ei ole yhtään mikään ongelma tässä maassa.

Vierailija
7/7 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on korkea verenpaine ja lääkitys siihen. Pyrin sitten vähentämään suolan määrää ja teen sen minkä voin. En tietenkään lisää suolaa mihinkään.

Käytännössä on sula mahdottomuus päästä Terveyden ja hyvinvoinnin laitoksen suosittelemaan 5 grammaan päivässä. Se tulee täyteen kahdesta palasta ruisleipää ja mistä tahansa leikkeleestä.

On aivan epärealistista ajatella, että ihmiset ryhtyisivät nykypäivänä hapanjuuresta itse leipomaan suolattoman ruisleipänsä. Niin vain ei tule tapahtumaan!

Tämä on asia, jossa thl ampuu omaan nilkkaansa. Että hällä väliä sitten.

Samoin on muuten sokerin kanssa! Suositeltu sokerimäärä ylittyy jos syö pari hedelmää. Käytän ruokapäiväkirjaa ja kerran ihmettelin, miksi saamani sokerimäärä ylitti suosituksen kun en mitään makeisia syö lainkaan. Tosiaan, appelsiini ja sata grammaa viinirypäleitä ja soromnoo: rajat paukkuu.

Ei mitään järkeä koko touhussa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kolme