Rinnassa verisuoni noussut pintaan
Löytyisikö täältä apuja?
Mulla on oikeassa rinnassa noussut iso verisuoni jotenkin pintaan. Näkyy selvästi sinisenä ja näyttää olevan ns.koholla. rinnat on tutkittu muusta syystä tammikuussa, eli mammo ja ultra silloin otettu.
Häiritsee kun en tiedä onko vakavaa. Olen alkanut liikkua enemmän ja pidän usein urheiluliivejä. Rintani ovat todella kookkaat ja niissä on paljon rasvaa. Nyt voi toki olla että rasvakudos on vähentynyt kun olen jonkun kilon laihtunut. Voisiko suonen pullottaminen siis johtua siitä?
En ole raskaana, enkä imetä.
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
Oletko minkä ikäinen?
En usko, että on mitään vakavaa. Itsellä alkoi pari vuotta sitten näkymään tosi selkeästi suonet toisesta rinnasta läpi. Edessä ja sivulla.
Eivät olleet koholla mutta näkyivät samaan tapaan kuin vaikka ranteessa. En ollut raskaana, enkä lihonut tms. Rinnat ultrattiin kyhmyn (kysta) takia mutta kaikki oli ihan ok.
Nyt, suonet ovat himmeämmät rinnan reunalla, edestä näkyvät yhä.
Luulen että sulla on voinut esim. juurikin tuo liikunta vaikuttaa asiaan. :)
Olen 38v. Ja juuri tuossa rinnat edessä oleva iso suoni on se, joka näkyy. Ällöttävän näköinen. Iho tuntuu muutenkin rinnoissa ohuelta. Mitenhän sitä voisi vahvistaa?
En usko, että sille on mitään tehtävissä. Mutta tosiaan, tuskin on vaarallinen. :) Jos se sua kauheesti häiritsee, niin voithan kysyä lääkärin mielipiteen.
T. 1
Voi hyvänen aika että kuulostaa seksikkäältä
Noita suonikohjuja voi tulla vaik mihin. Inhottavia.
Oletko minkä ikäinen?
En usko, että on mitään vakavaa. Itsellä alkoi pari vuotta sitten näkymään tosi selkeästi suonet toisesta rinnasta läpi. Edessä ja sivulla.
Eivät olleet koholla mutta näkyivät samaan tapaan kuin vaikka ranteessa. En ollut raskaana, enkä lihonut tms. Rinnat ultrattiin kyhmyn (kysta) takia mutta kaikki oli ihan ok.
Nyt, suonet ovat himmeämmät rinnan reunalla, edestä näkyvät yhä.
Luulen että sulla on voinut esim. juurikin tuo liikunta vaikuttaa asiaan. :)