Kesäkuussa Kreikkaan
Lähdemme taatusti, jos vain matkustus sallitaan. Joku pikku pöpö ei meitä estä Elämästä. Muu maa mansikka. 🍓
Kommentit (23)
Sairaalaan voi joutua joka kerta, kun reissaa. Voi tulla vaikka mitä sairauksia. Ei tämä mitään "uutta" siinä mielessä ole. Riski on aina ollut olemassa ja tulee olemaan.
Et sinä Kreikkaan pääse. Rajat on siellä kiinni. Lähtisin itsekin enemmän kuin mitään muuta sinne nauttimaan olosta. Pitää odottaa vielä kauan.
Vierailija kirjoitti:
Et sinä Kreikkaan pääse. Rajat on siellä kiinni. Lähtisin itsekin enemmän kuin mitään muuta sinne nauttimaan olosta. Pitää odottaa vielä kauan.
Onko sulla kristallipallo, kun nyt jo tiedät, että siellä on rajat kiinni kesäkuussa. Ennustajaeukkoja nykyään joka toisessa kommentissa.
Kreikan talous on erityisen riippuvainen turismista, joten tuskin rajat kovin pitkään ovat kiinni.
Tottakai voi joutua joka reissulla sairalaan, siksi kannattaa ehkä tarkistaa mikä Kreikan tilanne on koronan suhteen kesäkuussa koska itse en ainakaan halua sairaalaan jos siellä on koronapotilaita osastot täynnä, siellä ei ole yhtä hyvä hygienia kuin Suomessa.
Eu avaa rajat aikaisintaan elokuussa.
Kreikka voi olla eri mieltä eikä päästä turisteja maahan. Turismi ei ole ihmisoikeus. Se on liikaa rahaa omistavien ylellisyyttä, joka koronan myötä voi muuttua perusteellisesti. Toivottavasti.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai voi joutua joka reissulla sairalaan, siksi kannattaa ehkä tarkistaa mikä Kreikan tilanne on koronan suhteen kesäkuussa koska itse en ainakaan halua sairaalaan jos siellä on koronapotilaita osastot täynnä, siellä ei ole yhtä hyvä hygienia kuin Suomessa.
Olin Ateenassa viime vuoden kesällä. Jouduin turvautumaan esikaupungissa kylän lääkäriin, joka oli pienklinikka. Sain asiantuntevaa hoitoa ja lääkkeet vaivaani.
Siellä ei ole kovin hyvä tunnelma.
Turisteille saatetaan ola jopa vihamielisiä. Sielläkin on koettu kovia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin Ateenassa viime vuoden kesällä. Jouduin turvautumaan esikaupungissa kylän lääkäriin, joka oli pienklinikka. Sain asiantuntevaa hoitoa ja lääkkeet vaivaani.
Nyt siraalajärjestelmä sielläkin on saattanut muuttua.
Osa hoitajista ja lääkäreistä kuollut.
Espanjaan tai Italiaan on tarkoitus mennä kesällä.
Vierailija kirjoitti:
Ap voi olla toukokuussa kuollut.
Niin tai kuolen jo huomenna, jään vaikka auton alle. Eipä meistä kukaan tiedä, koska päivät ovat luetut. Oli koronaa tai ei. Sääd, jos ihmiset käyttää jossitteluun elämänsä. Ap ei aio niin tehdä.
Edelleen, Kreikassa VOI olla sairaaloissa koronan takia ikävä tilanne, se että joskus on saanut hyvää hoitoa ja lääkkeet ei välttämättä nyt päde, siksi on hyvä etukäteen varmistaa tilanne, murtuman tai pahan mahataudim vuoksi saatu korona ei ole kiva tuliainen.
Vierailija kirjoitti:
Kreikka voi olla eri mieltä eikä päästä turisteja maahan. Turismi ei ole ihmisoikeus. Se on liikaa rahaa omistavien ylellisyyttä, joka koronan myötä voi muuttua perusteellisesti. Toivottavasti.
Kateutesi näkyy kauas, kannattaisko poistaa?
Itse olen menossa Wuhaniin, sieltä saa kuulemma maukkaita lepakoita.
Onkohan kukaan laskenut minkämoiset tappiot espanjan, kreikan ja turkin lomakohteille tulee?
EU tekee mahtikäskyn ensi viikolla. Rajat kiinni 31.8. asti.
Sama täällä. Kauniiseen Lesbojen saarelle on varattu lennot ja hotelli viikoksi 1.6. alkaen. Ihanaa päästä lomailemaan.
Voi olla rajat kiinni vielä ja ehkä katsoisin kuitenkin Kreikan sairaalatilanteen...ikävä olisi siellä joutua sairaalaan.