Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ohkaiset ihokarvat kasvoissa, A. Dagamar ajoi ne höylällä pois meikkivideollaan

Vierailija
13.04.2020 |

Onko tämä partahöylääminen yleinenkin tapa naisilla. Kiihtyykö karvankasvu? Kokemuksia kehiin.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika miehekästä ajaa naamansa. Mitä joku miesystävä sellaisesta sanoisi?

Ketä kiinnostaa miehen mielipide? Miehillä nyt ei muutenkaan ole mitään käsitystä naisten ulkonäöstä, anatomiasta tai siitä, mitä kauneuden eteen pitää tehdä.

Vierailija
22/36 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketä kiinnostaa miehen mielipide? Miehillä nyt ei muutenkaan ole mitään käsitystä naisten ulkonäöstä, anatomiasta tai siitä, mitä kauneuden eteen pitää tehdä.

Tässä on vaimoni Marja. Hän ajaa naamaansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedän vahaliuskoilla ylähuulen ja kulmakarvojen välin sekä ympärykset kerran kuussa. Mulla on ihan vaaleita haituvia, mutta kyllä ne auringonvalossa näkyy. Paljon siistimpi olo itsellä kun karvat on vahattu pois. Vahaan saman session aikana myös kainalot, sääret ja alapään.

Vierailija
24/36 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä on vaimoni Marja. Hän ajaa naamaansa.

Tässä on mieheni Antti. Hän alkoi kaljuuntua 23-vuotiaana ja kärsii peräpukamista. Kuka tuollaisia menee kertomaan ulkopuolisille?

Vierailija
25/36 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iho näyttää hehkuvalta, kuollut ihosolukko poistuu samalla, meikki levittyy kasvoille paremmin...

Käytän ns kulmakarvaveistä kasvojen sheivaukseen. Ensin puhdistan kasvot, sitten levitän ohuelti kasvoöljyä ja ajelen pieni osio kerrallaan kulmakarvaveitsellä. Puhdistan veitsen joka osion jälkeen.

Youtubesta löytyy hyviä videoita joista näkee mallin (esim mihin suuntaan ajella missäkin kohtaa kasvoja) sekä upeita tuloksia.

EJonesTV, Catli Bybel nyt tulee ekana mieleen Youtubesta

Vierailija
26/36 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä höylään ylähuulen.

Kamalat sellaiset vaaleat viikset, hyi. Vaikka miten näkyisivät vain valoa vasten.

Vierailija
27/36 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

^

Vierailija
28/36 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin tvinsistä ostos-TV:n pienen tamponin kokoisen ladattavan sheiverin kasvoille. En olisi uskonut miten kätevä se on. Siinä on yksi pyöreä terä, samannäköinen kuin miesten partakoneissa. On tosi tehokas, ei satu yhtään eikä ärsytä ihoa.

Vierailija
29/36 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilasin tvinsistä ostos-TV:n pienen tamponin kokoisen ladattavan sheiverin kasvoille. En olisi uskonut miten kätevä se on. Siinä on yksi pyöreä terä, samannäköinen kuin miesten partakoneissa. On tosi tehokas, ei satu yhtään eikä ärsytä ihoa.

Onkohan muullakin myynnissä vastaavia? Olen joskus nähnyt mainoksen ostos-tv:ssä.

Vierailija
30/36 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silloinhan se on partakone. Ajat partaasi. Naisellista.

Vierailija
31/36 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

^

Vierailija
32/36 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oonko mä ainoa jolla meikki pysyy paremmin kasvoilla jos naamaa ei ole sheivattu? Kerran lähti karvat kasvonaamion mukana ja meikki valui samantien pois.

Vierailija
33/36 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon huomannut, että meikki näyttää tasaisemmalta kun oon sheivannut, olen käyttänyt kulmakarvaveistä.

Vierailija
34/36 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huulipuna-mallinen Epilaattori, tuota ainakin mainostaa se Pia Lamberg.

Vierailija
35/36 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh, mistä alapeukut aloitukseen? Mua ainakin kiinnostaa aihe... naama täynnä "anoreksianukkaa", ei tosin syömishäiriön vaan kestävyysjuoksu-uran muistona, ilmeisen pysyvänä sellaisena. Häiritsee, mutten ole vielä uskaltanut tehdä asialle mitään juuri tuon kiihtyvän kasvun pelossa. Muistan kun aloin ajella säärikarvoja, niin ohut karvoitus muuttui hyvinkin pian paljon vahvemmaksi 🤔 Nykyään etenkin nilkkoihin kasvaa jo lähes miehen parrankasvuun vertautuva sänki, vain hieman liioitellen. Sellaista en ihan mielellään naamaan haluaisi 😄

Vierailija
36/36 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häh, mistä alapeukut aloitukseen? Mua ainakin kiinnostaa aihe... naama täynnä "anoreksianukkaa", ei tosin syömishäiriön vaan kestävyysjuoksu-uran muistona, ilmeisen pysyvänä sellaisena. Häiritsee, mutten ole vielä uskaltanut tehdä asialle mitään juuri tuon kiihtyvän kasvun pelossa. Muistan kun aloin ajella säärikarvoja, niin ohut karvoitus muuttui hyvinkin pian paljon vahvemmaksi 🤔 Nykyään etenkin nilkkoihin kasvaa jo lähes miehen parrankasvuun vertautuva sänki, vain hieman liioitellen. Sellaista en ihan mielellään naamaan haluaisi 😄

Sama juttu. Pitää ensin pieneltä alueelta kokeilla ja katsoa mitä tapahtuu kasvoisa. Säärissä itselläkin  tumma ja karhea sänki kun sheivaillut ikänsä. Siksi mietityttää kasvot, jos se ohkanen nukka alkaakin villiintyä. :D -ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi seitsemän