Ohkaiset ihokarvat kasvoissa, A. Dagamar ajoi ne höylällä pois meikkivideollaan
Onko tämä partahöylääminen yleinenkin tapa naisilla. Kiihtyykö karvankasvu? Kokemuksia kehiin.
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika miehekästä ajaa naamansa. Mitä joku miesystävä sellaisesta sanoisi?
Ketä kiinnostaa miehen mielipide? Miehillä nyt ei muutenkaan ole mitään käsitystä naisten ulkonäöstä, anatomiasta tai siitä, mitä kauneuden eteen pitää tehdä.
Tässä on vaimoni Marja. Hän ajaa naamaansa.
Vedän vahaliuskoilla ylähuulen ja kulmakarvojen välin sekä ympärykset kerran kuussa. Mulla on ihan vaaleita haituvia, mutta kyllä ne auringonvalossa näkyy. Paljon siistimpi olo itsellä kun karvat on vahattu pois. Vahaan saman session aikana myös kainalot, sääret ja alapään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika miehekästä ajaa naamansa. Mitä joku miesystävä sellaisesta sanoisi?
Ketä kiinnostaa miehen mielipide? Miehillä nyt ei muutenkaan ole mitään käsitystä naisten ulkonäöstä, anatomiasta tai siitä, mitä kauneuden eteen pitää tehdä.
Tässä on vaimoni Marja. Hän ajaa naamaansa.
Tässä on mieheni Antti. Hän alkoi kaljuuntua 23-vuotiaana ja kärsii peräpukamista. Kuka tuollaisia menee kertomaan ulkopuolisille?
Iho näyttää hehkuvalta, kuollut ihosolukko poistuu samalla, meikki levittyy kasvoille paremmin...
Käytän ns kulmakarvaveistä kasvojen sheivaukseen. Ensin puhdistan kasvot, sitten levitän ohuelti kasvoöljyä ja ajelen pieni osio kerrallaan kulmakarvaveitsellä. Puhdistan veitsen joka osion jälkeen.
Youtubesta löytyy hyviä videoita joista näkee mallin (esim mihin suuntaan ajella missäkin kohtaa kasvoja) sekä upeita tuloksia.
EJonesTV, Catli Bybel nyt tulee ekana mieleen Youtubesta
Mä höylään ylähuulen.
Kamalat sellaiset vaaleat viikset, hyi. Vaikka miten näkyisivät vain valoa vasten.
Tilasin tvinsistä ostos-TV:n pienen tamponin kokoisen ladattavan sheiverin kasvoille. En olisi uskonut miten kätevä se on. Siinä on yksi pyöreä terä, samannäköinen kuin miesten partakoneissa. On tosi tehokas, ei satu yhtään eikä ärsytä ihoa.
Vierailija kirjoitti:
Tilasin tvinsistä ostos-TV:n pienen tamponin kokoisen ladattavan sheiverin kasvoille. En olisi uskonut miten kätevä se on. Siinä on yksi pyöreä terä, samannäköinen kuin miesten partakoneissa. On tosi tehokas, ei satu yhtään eikä ärsytä ihoa.
Onkohan muullakin myynnissä vastaavia? Olen joskus nähnyt mainoksen ostos-tv:ssä.
Vierailija kirjoitti:
Silloinhan se on partakone. Ajat partaasi. Naisellista.
Oonko mä ainoa jolla meikki pysyy paremmin kasvoilla jos naamaa ei ole sheivattu? Kerran lähti karvat kasvonaamion mukana ja meikki valui samantien pois.
Mä oon huomannut, että meikki näyttää tasaisemmalta kun oon sheivannut, olen käyttänyt kulmakarvaveistä.
Huulipuna-mallinen Epilaattori, tuota ainakin mainostaa se Pia Lamberg.
Häh, mistä alapeukut aloitukseen? Mua ainakin kiinnostaa aihe... naama täynnä "anoreksianukkaa", ei tosin syömishäiriön vaan kestävyysjuoksu-uran muistona, ilmeisen pysyvänä sellaisena. Häiritsee, mutten ole vielä uskaltanut tehdä asialle mitään juuri tuon kiihtyvän kasvun pelossa. Muistan kun aloin ajella säärikarvoja, niin ohut karvoitus muuttui hyvinkin pian paljon vahvemmaksi 🤔 Nykyään etenkin nilkkoihin kasvaa jo lähes miehen parrankasvuun vertautuva sänki, vain hieman liioitellen. Sellaista en ihan mielellään naamaan haluaisi 😄
Vierailija kirjoitti:
Häh, mistä alapeukut aloitukseen? Mua ainakin kiinnostaa aihe... naama täynnä "anoreksianukkaa", ei tosin syömishäiriön vaan kestävyysjuoksu-uran muistona, ilmeisen pysyvänä sellaisena. Häiritsee, mutten ole vielä uskaltanut tehdä asialle mitään juuri tuon kiihtyvän kasvun pelossa. Muistan kun aloin ajella säärikarvoja, niin ohut karvoitus muuttui hyvinkin pian paljon vahvemmaksi 🤔 Nykyään etenkin nilkkoihin kasvaa jo lähes miehen parrankasvuun vertautuva sänki, vain hieman liioitellen. Sellaista en ihan mielellään naamaan haluaisi 😄
Sama juttu. Pitää ensin pieneltä alueelta kokeilla ja katsoa mitä tapahtuu kasvoisa. Säärissä itselläkin tumma ja karhea sänki kun sheivaillut ikänsä. Siksi mietityttää kasvot, jos se ohkanen nukka alkaakin villiintyä. :D -ap