Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ohkaiset ihokarvat kasvoissa, A. Dagamar ajoi ne höylällä pois meikkivideollaan

Vierailija
13.04.2020 |

Onko tämä partahöylääminen yleinenkin tapa naisilla. Kiihtyykö karvankasvu? Kokemuksia kehiin.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään lankauksesta enemmän. Ei karvojen poistaminen kasvua kiihdytä. 

Vierailija
2/36 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiihdy, miksi kiihtyisi? Itselläni on tosi karvainen naama, vaikka nainen olenkin. Auringonvalossa näkyy pahiten. Naama näyttää heti kirkkaammalta ja sileämmältä, kun ei ole ihokarvat meikkivoiteessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kiihdy, miksi kiihtyisi? Itselläni on tosi karvainen naama, vaikka nainen olenkin. Auringonvalossa näkyy pahiten. Naama näyttää heti kirkkaammalta ja sileämmältä, kun ei ole ihokarvat meikkivoiteessa.

Höylälläkö poistat ne?

Vierailija
4/36 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä kuullutkaan. Musta se nukka on söpöä kasvoissa. Mutta mä en olekaan someinfluensseri :D

Vierailija
5/36 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisipa helppo keino saada tuuheat kulmakarvat, jos riittäisi että ne ajelee pariin kertaan... Joo, ei tietenkään vaikuta ajelu karvankasvuun, karva on kuollutta ainetta eikä karvatuppi tiedä mitä karvalle tapahtuu.

Vierailija
6/36 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko höyläämällä sänki? Itse vaan vahalla poistanut kasvoista. -ap

Vierailija
7/36 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohuiden karvojen höylääminen toimii myös ihon kuorintana, jossain ihan suositeltiin sitä. Kannattaa ehkä käyttää vaikka jotain kasvovoidetta tai puhdistusainettä höylätessä.

Ennen vanhaan valehdeltiin nuorille, että tukka kasvaa nopeammin, jos sitä leikkaa. Jos leikataan hiuksista hapsottavat latvat, niin tukka näyttää vahvemmalta toki, mutta ei se kasvuvauhtiin mitään vaikuta.

Ei tietenkään mitkään karvat kasva eri vauhtia leikkaamisen takia, kuollutta kudosta ne karvat ovat. Jos on paksu naamaparta, niin höyläämisen jälkeen voi näyttää kasvu nopeammalta, kun sänki kasvaa tasaisena, jos taas nyppii ne niin kasvavat vähän eri vaiheessa, mutta aina vain kasvavat suunnilleen samaan tahtiin.

Vierailija
8/36 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En höyläisi naamaa koronan aikana.

Vierailija
9/36 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä höylään kasvot, ei tule sänkeä eikä kiihdytä karvankasvua.

Minulla on tummahkot ihokarvat, joten ne näkyvät etenkin valoisassa liian selvästi. Iho näyttää siistimmältä ja puhtaammalta ajettuna.

Vierailija
10/36 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuleeko höyläämällä sänki? Itse vaan vahalla poistanut kasvoista. -ap

Vahalla saa vähän pitempiaikaisen tuloken, mutta jos on oikein kova karvan kasku, nyppiminen voi joidenkin mukaan jopa kiihdyttää kasvua. Doctors  -ohjelmassa joskus sanoivat näin, en tiedä pitääkö paikkansa.

Ehkä kannattaa tehdä niinkuin itse kokee miellyttävämmäksi.

Vierailija
11/36 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä uusi villitys? Naiset ajelevat leukaansa, jossa ei siis nukkaa kummempaa edes ole.

Vierailija
12/36 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En höyläisi naamaa koronan aikana.

Meinaatko että haituvat suojaa koronalta?  Nythän tätä aikaa on. :D

13/36 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäki teen silleen. Ja se toimii hyvin.

Vierailija
14/36 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

^

Vierailija
15/36 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä uusi villitys? Naiset ajelevat leukaansa, jossa ei siis nukkaa kummempaa edes ole.

Muistelisin lukeneeni, että Marilyn Monroe olisi sheivannut naamaansa. Eli ei nyt kauhean uusi villitys.

Itse en ainakaan leukaa ajele, ei tässä kuitenkaan mistään parranajosta ole kyse.

Minulla häiritseviä (tummia ja näkyviä) karvoja on otsassa hiusrajan ja kulmakarvojen välissä, suupielissä ja ns pulisonkien kohdilla.

Tuskinpa vaaleaa ja huomaamatonta nukkaa tarvitseekaan ajella, mutta kaikilla ei vain sellaista ole.

Vierailija
16/36 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistelisin lukeneeni, että Marilyn Monroe olisi sheivannut naamaansa. Eli ei nyt kauhean uusi villitys.

Itse en ainakaan leukaa ajele, ei tässä kuitenkaan mistään parranajosta ole kyse.

Minulla häiritseviä (tummia ja näkyviä) karvoja on otsassa hiusrajan ja kulmakarvojen välissä, suupielissä ja ns pulisonkien kohdilla.

Tuskinpa vaaleaa ja huomaamatonta nukkaa tarvitseekaan ajella, mutta kaikilla ei vain sellaista ole.

Joku kuvaaja sanoi telkkarissa, että Marilyniä oli upea kuvata, koska nukka hänen kasvoillaan käyttäytyi valon kanssa niin upeasti.

Vierailija
17/36 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika miehekästä ajaa naamansa. Mitä joku miesystävä sellaisesta sanoisi?

Vierailija
18/36 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ajan leukaperät ja ylähuulen. Niissä kasvaa untuvaa, joka näkyy kyllä selvästi jos pitkäksi pääsee. 

Ei ole paksuuntunut tai tummentunut karvat. Iho näyttää paremmalta  ilman nukkaa.

Vierailija
19/36 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jesarilla.

Vierailija
20/36 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jesarilla.

Eikö lähde ihoa mukana?