Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies jätti toisen takia 2kk sitten

Vierailija
13.04.2020 |

Ja nämä kaksi kuukautta mies on ollut tosi töykeä minua kohtaan.
Mutta SILTI, silti joka päivä toivon, että saisin hänet takaisin. Monta päivää mennyt taas itkiessä. Miten voi rakastaa ihmistä, joka tekee näin? Miten ei tunteet vain haihdu? Mulla on koko ajan niin ikävä, etten varmaan tästä toivu koskaan. :(

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

2kk on lyhyt aika. 

Kyllä se elämä vielä hymyilee.

Vierailija
2/9 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avokki lähti toisen matkaan 3kk sitten sillä tyylillä, että otti repullisen vaatteita ja jätti avaimen ja kirjeen pöydälle missä kertoi, että erotaan. 2 viikkoa sitten itki takasin silmä mustana. Ei tainnut uus mies ollakkaan se oikea. Toivotin onnea elämään ja en todellakaan ota takaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan saat ajallisesti etäisyyttä tilanteeseen huomaat että et edes haluaisi häntä takaisin kun nuin paskan tempun teki. Silloin sinun täytyy taistella vain katkeroitumista vastaan, ei ikävää.

Aloituksesi on kyllä outo, mies jätti 2kk sitten mutta nämä 2kk on ollut töykeä sinulle..siis näet häntä yhä?? Jos ei ole pakko lapsien takia niin nyt kaikki välit poikki.

Vierailija
4/9 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä itke, ei hän jää tuohonkaan suhteeseen. Vaihtaja vaihtaa loputtomasti. Kun tulee sitten ikää, jää yksin.

Vierailija
5/9 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se siitä, usko pois.

Äläkä ripustaudu exään, ihme että on sulle töykeä jos jostain syystä päätti lähteä, ja sä vaan ruikutat perään.

Vierailija
6/9 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullinen ja pettynyt saa olla mutta joku raja pitää olla. Mies jättää ja on töykeä mutta sä vaan ikävöit ja itket. Mies on oikeasti mulkku mutta sä olet jäänyt kiinni haavekuvaa tästä miehestä ja rakkaudesta joita ei oikeassa elämässä ole. Ole vihainen. Päästä irti ja jatka elämässä eteenpäin.

Vierailija
7/9 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin alussa aivan hajalla, kun mies jätti. En pystynyt syömään, makasin vain. Meni kaksi viikkoa, olin toipunut. Kyllä se siitä, usko minua. Tsempit sulle.

Vierailija
8/9 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avokki lähti toisen matkaan 3kk sitten sillä tyylillä, että otti repullisen vaatteita ja jätti avaimen ja kirjeen pöydälle missä kertoi, että erotaan. 2 viikkoa sitten itki takasin silmä mustana. Ei tainnut uus mies ollakkaan se oikea. Toivotin onnea elämään ja en todellakaan ota takaisin.

Taisi olla sinua paljonkin jännempi mies. 😂

Vierailija
9/9 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taisi olla sinua paljonkin jännempi mies. 😂

Tossa se jännyys maksoi silmän eikö. Itse olisin ilman mustaa silmää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yhdeksän