Perussuomalaisten kansanedustajissa ei ole ainuttakaan vauvan tai pikkulapsen vanhempaa
Eiks niillä kaikilla ole aikuiset tai jopa eläkkeellä olevat lapset?
Kommentit (48)
Eikös Mestarin nuorin lapsi ole alle kouluikäinen?
Sanna Antikaisen lapset ovat 8 ja 9. On itsekin vasta 32!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hakkarainen voi olla kohta
Ei Teukan mies-tyttö voi synnyttää
Miksi ei? Kyllä ne päästää miehiä korona-aikaan synnärille, kun vaan on alatie synnytys.
Vierailija kirjoitti:
Vihreissä kansanedustajissa ei ole ketään, joka olisi ollut "oikeissa töissä"
Tosin Ville Niinistö, kansanedustaja evp. on ollut opiskeluaikoinaan trukkikuskina Abban sillitehtaan varastolla Ruotsissa.
Persujen puoluetoimiston botti ehti vasta toiseen kommenttiin vaihtamaan puheenaihetta. Skarpatkaa vähän!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vihreissä kansanedustajissa ei ole ketään, joka olisi ollut "oikeissa töissä"
Tosin Ville Niinistö, kansanedustaja evp. on ollut opiskeluaikoinaan trukkikuskina Abban sillitehtaan varastolla Ruotsissa.Ihan yhtä hyvin ennakkoon tarkistettu väite kuin aloitus. On siellä mm opettajaa.
Oikea työ = Työ, jonka palkkaa ei makseta verovaroilla
Oikea työ = työ jota tekemällä tilille tulee vähemmän kuin sieltä kuukausittain lähtee.
Hyvä, eivät siis häviä politiikasta kesken kauden lekottelemaan äitiyslomalle tai omistautumaan perheen hoidolla, kun se on ah, niin paljon tärkeämpää. Kantavat sen sijaan vastuunsa.
Eikös Perussuomalaiset oli juuri se puolue joka patisti perheitä lisääntymään ja naisia synnyttämään.
Mutta eivät kuitenkaan itse näytä esimerkkiä tässä asiassa.
Tuhjamunien puolue?
Vierailija kirjoitti:
Persut keskittyvätkin yhteen asiaan kerralla. Kun on pieniä lapsia, niin silloin on perheen etu tärkein. Sitten myöhemmin kun lapset kasvavat on aika siirtyä isänmaan palvelukseen ja keskittyä politiikan tekemiseen.
Monet tekevät virheen ja yrittävät pyörittää pikkulapsiarkea ja valtiota samaan aikaan, jolloin lopuksi kärsii perhe ja kansakunta.
Perussuomalaiset keskittyvät nyt .. ?
Vierailija kirjoitti:
Eikös Perussuomalaiset oli juuri se puolue joka patisti perheitä lisääntymään ja naisia synnyttämään.
Tuhjamunien puolue?
Eikös itse puoluejohtaja näyttänyt juuri esimerkkiä ja teki niinkin paljon työtä syntyvyyden kasvun edestä että lipsahti oman vaimon ulkopuoliseenkin tämä siemen?
Vierailija kirjoitti:
Tuhjamunien puolue?
Eikös ne tämän logiikan mukaan jo odottele lapsenlapsia kun ei enää omat lapset pieniä ole.
En ymmärrä miten perussuomalaiset voi olla lasten ja naisten puolella, kun liki 40 kansanedustajasta vain muutamalla on lapsia?
Onhan persuilla eduskunnassa iso vauva Jani Mäkelä.
eivät he tarvitse vauvoja ja laspia, koska ovat sellaisia itse.
Eikös se persujen "suuri" harhaanjohtaja ole siitellyt niitä avioliittonsa ulkopuolisia lapsia vähän sinne sun tänne?
Vierailija kirjoitti:
Eikös se persujen "suuri" harhaanjohtaja ole siitellyt niitä avioliittonsa ulkopuolisia lapsia vähän sinne sun tänne?
Nuorin Jussin lapsista taitaa täyttää tänä vuonna seitsemän.
Vierailija kirjoitti:
Kike Elomaalla on myös lapsi. Hänen nimensä on Kimmo.
Tässä taidettiin hakea vauvoja ja pikkulapsia ja Kike on isomummoiässä.
Vierailija kirjoitti:
Eikös Mestarin nuorin lapsi ole alle kouluikäinen?
Nuorin on kyllä ihan taapero
Minusta tuntuu nurinkuriselta ja absurdilta että niin monella vihreällä on lapsia, vaikka lapsi on pahinta mitä luonnolle voi tehdä.
Kike on urhea erityislapsen yksinhuoltaja.