Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokkola on karmea paikka asua. Harmittaa että tänne muutin.

Vierailija
12.04.2020 |

Vaikutti jotenkin kivalta ennen kuin muutin ja monet olivat kehuneet kaupunkia. Lähes kaikki ovat umpimielisiä ja kauheita juntteja. Rumaa ja ankeaa.

Toivottavasti pääsen kohta pois.

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri nyt pitkät kävelylenkit pitkin autiota rantaviivaa kuulostavat paratiisilta. Vaihdetaanko ap? Pääset "trendikkäälle" alueelle stadiin ja pääsen itse luontoon ulkoilemaan ilman, että joka suunnasta hyökkii joku potentiaalinen viruksenkantaja päin.

T. Helsingin ruuhkautuneisiin ulkoilureitteihin täysin tympääntynyt.

Vierailija
22/40 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamaluudessa Kokkola ei päihitä Raahea! Kokkolassa on sentään juna-asema keskellä kaupunkia, suomenruotsalaisia ja täten enemmän läntistä kulttuuria sekä tietty enemmän asukkaita.

Myös Raahen puutalokortteli on aivan ilmanaikuinen verrattuna Kokkolan Neristaniin. Ne talot on aivan rapistuneet ja täällä muka haaveillaan että ne pääsisivät Unescon maailmanperintökohteiden listalle :D 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokkolassa ruotsinkielisiä noin 12%. Jos edes sitäkään nykyään...

Vierailija
24/40 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseään ei pääse pakoon missään, eli paikka kuin paikka, jos mieli on reilassa.  En ole koskaan Kokkolassa käynytkään, mutta kaikissa maailman paikoissa on hyvät ja huonot puolensa.  Omasta asenteesta kiinni.

Kyllä paikoissa on silti suuria eroja ja ihmisissäkin. Olen sen jo itse huomannut, kun jossakin paikassa paljon parempi asua.

Vierailija
25/40 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HYI!

T. Tsadilainen

??? Heh

Vierailija
26/40 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HYI!

T. Tsadilainen

Mikä olit? Ha ha

Vierailija
27/40 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itseään ei pääse pakoon missään, eli paikka kuin paikka, jos mieli on reilassa.  En ole koskaan Kokkolassa käynytkään, mutta kaikissa maailman paikoissa on hyvät ja huonot puolensa.  Omasta asenteesta kiinni.

Kyllä paikoissa on silti suuria eroja ja ihmisissäkin. Olen sen jo itse huomannut, kun jossakin paikassa paljon parempi asua.

Täysin samaa mieltä. Ihmiset on erilaisia ja niin on paikatkin. Kun löytää minne itse sopii, niin voi hyvin.

Vierailija
28/40 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko lisää mielipiteitä Kokkolasta? Tänään näyttää satavan lunta ja räntää.

Vierailija
29/40 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa, että aloittaja ei viihdy yksin. MInä viihdyn ja olen ajatellut muuttaa Kokkolaan viettämään eläkepäiviäni. Kaupungin vuokrataso on paljon alempi kuin monessa hieman suuremmassa junttikaupungissa. Umpimieliset ja juntit naapuritkaan ei minua haittaa, koska olen itsekin umpimielinen juntti, joka ei kestä näiden hypersosiaalisten höpöttäjien seuraa.

Vierailija
30/40 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene käymään Raahessa, niin ehkä olet ihan iloinen siitä, että asut Kokkolassa. 

Vierailija
31/40 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina puhutaan pks:n monista mahdollisuuksista teatteria, elokuvia ja vaikka baareja, mutta monestikko vuodessa käyt oikeasti teatterissa? Juna menee lähes keskeltä kaupunkia ja oulu vajaan 2h päässä s- joki 1h ja tre 2h ja stadi+3h ja liput huokeita.

Vierailija
32/40 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuussa voisi olla kiva asua. Tai Marsissa. Paitsi jos sielläkin on suomenruotsalaisia.

Vierailija
33/40 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko siellä paljon ruotsinkielisiä?

Kuulostaa helvetiltä.

Puolet on hurreja ja toinenpuoli on lessumafiaa.

Vierailija
34/40 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokkolassa on kauniita naisia.

Vierailija
35/40 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän sua ap hyvin. Olen siellä asunut 4 vuotta ja oli ihan kauhea paikka. Nyt jo pitkään takaisin Hki, välillä muistuu ne Kokkolan vuodet mieleen ja vieläkin ahdistaa

Vierailija
36/40 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietiskelin yks päivä tuota keski-pohjanmaan tarkoitusta. Miksi?

Vierailija
37/40 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sitä tulee näin paikkakuntalaisenakin vähän ihmeteltyä aina, kun kuulee että joku on jostain muualta sinne muuttanut. Niinku, miksi?

Vierailija
38/40 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HYI!

T. Tsadilainen

Mikä olit? Ha ha

Landet ei tajua vitsejä...

Vierailija
39/40 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinne oo pakko jääjä

Vierailija
40/40 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkukaupungit on ihan parhaita. Halpa asuminen ja jos asuu lähellä keskustaa, niin kaikki palvelut vieressä. Vähän liikennettä.