Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ajattelet miehestä, jolla on autossaan kolmisylinterinen pieni moottori?

Vierailija
12.04.2020 |

Ja itse auto on pieni kauppakassi...

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Tuolla miehellä on varmaan suuri, koska ei tarvitse miehisyyden jatketta, onkohan se vielä vapaa?"

Tätä kateellisten ulinaa saa kuunnella aika usein, koska omistan nopeita autoja ja moottoripyöriä. Alle 4 sek pitää olla nollasta sataaan, muuten ei ole kyse oikeasta autosta. Ja koska kuitenkin haluat tietää, niin minulla ei ole tarve jatkaa "sitä" :) Tai todistaa mitään kenellekään. On se vaan niin vapauttavaa painasta lappu lattiaan ja kuunnella neljän pyörän vihellystä Taidankin lähteä ajelulle. Hyvää sunnuntai-iltaa!

Alle neljä sekuntia sulla on myös suoritus naisen kanssa, jos joskus sellaisen onnistut vahingossa saamaan.

Vierailija
22/34 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiselle kannattaakin heti kertoa auton sylinteriluku, se on heti horoskooppimerkin jälkeen tärkein asia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos moottorissa ei ole tarpeeksi sylintereitä, kannattaa mukaan laskea jarrujen pää- ja työsylinterit

Venttiilien määrä myös kannattaa mainita unohtamatta renkaiden venttiilejä.

Menee mimmi pehmeäksi!

Vierailija
24/34 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaansa seuraava mies. Trendikäs mies.  Jos auto on vaikkapa uusi 2020 BMW 1-sarja (3-sylinterinen 118i), niin tuskin on köyhimmästä päästä verrattuna 1000 euron arvoisella vanhalla Mersulla ajavaan mieheen.

Vierailija
25/34 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki alle kahdeksansylinteriset ovat sellaisia harjoitteluautoja. Paljonko ap:llä on ikää? 13? 16?

M 45

Vierailija
26/34 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on jotain muuta isoa, kun ei tarvitse auton moottorin koolla päteä.

Esim. aivot ja jotain muutakin.

Vierailija
27/34 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut v8 autossa. Vein sitä koneistamoon. Kai sitä voi kuljettaa millaista moottoria haluaa.

Vierailija
28/34 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksu ja hänellä ei todennäköisesti ole lapsia. Näkee auton yhtenä osana elämää, ei sen tarkoituksena.

Vierailija
29/34 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikaansa seuraava mies. Trendikäs mies.  Jos auto on vaikkapa uusi 2020 BMW 1-sarja (3-sylinterinen 118i), niin tuskin on köyhimmästä päästä verrattuna 1000 euron arvoisella vanhalla Mersulla ajavaan mieheen.

Joo eikös kolmisylinterisiä ja/tai litraisia moottoreita löydy nykyään yllättävän isojenkin autojen pellin alta.

Vierailija
30/34 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On käyttänyt rahat johonkin parempaan. Toivottavasti p*lluun!

Vierailija
31/34 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan hirmu iso muna, ja itseluottamus.

Vierailija
32/34 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso mies - pieni auto

Pieni mies - iso auto

Vierailija
33/34 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että fiksu kaveri, joka tajuaa olla tärväämättä liikaa rahaa autoon. Potenssi ja itsetunto kunnossa.

Valitsin itse tämmöisen miehen, sillä oli pieni Fiat. Mutta potenssi ja itsetunto kunnossa, ei tarvetta todistella. Ihan priimaa.

Vierailija
34/34 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen sellainen mies. Olen ylipäätään säästäväinen ja jotenkin kaikki erityisesti autoon käytetty "ylimääräinen" raha tuntuu minusta tuhlaukselta.

Itse pidän itseäni kokonaisvaltaisesti säästäväisenä. Siis voin käyttää enemmän rahaa keskustahotelliin, jos loma on lyhyt (esim. pitkä viikonloppu) Jos ollaan yli viikon, niin voin ottaa huoneisto keittiöllä kauempaa, niin säästää ruokakuluissa.