Mitä ajattelet miehestä, jolla on autossaan kolmisylinterinen pieni moottori?
Kommentit (34)
Naiselle kannattaakin heti kertoa auton sylinteriluku, se on heti horoskooppimerkin jälkeen tärkein asia.
Jos moottorissa ei ole tarpeeksi sylintereitä, kannattaa mukaan laskea jarrujen pää- ja työsylinterit
Venttiilien määrä myös kannattaa mainita unohtamatta renkaiden venttiilejä.
Menee mimmi pehmeäksi!
Aikaansa seuraava mies. Trendikäs mies. Jos auto on vaikkapa uusi 2020 BMW 1-sarja (3-sylinterinen 118i), niin tuskin on köyhimmästä päästä verrattuna 1000 euron arvoisella vanhalla Mersulla ajavaan mieheen.
Kaikki alle kahdeksansylinteriset ovat sellaisia harjoitteluautoja. Paljonko ap:llä on ikää? 13? 16?
M 45
Sillä on jotain muuta isoa, kun ei tarvitse auton moottorin koolla päteä.
Esim. aivot ja jotain muutakin.
Mulla on ollut v8 autossa. Vein sitä koneistamoon. Kai sitä voi kuljettaa millaista moottoria haluaa.
Fiksu ja hänellä ei todennäköisesti ole lapsia. Näkee auton yhtenä osana elämää, ei sen tarkoituksena.
Vierailija kirjoitti:
Aikaansa seuraava mies. Trendikäs mies. Jos auto on vaikkapa uusi 2020 BMW 1-sarja (3-sylinterinen 118i), niin tuskin on köyhimmästä päästä verrattuna 1000 euron arvoisella vanhalla Mersulla ajavaan mieheen.
Joo eikös kolmisylinterisiä ja/tai litraisia moottoreita löydy nykyään yllättävän isojenkin autojen pellin alta.
On käyttänyt rahat johonkin parempaan. Toivottavasti p*lluun!
Varmaan hirmu iso muna, ja itseluottamus.
Iso mies - pieni auto
Pieni mies - iso auto
Että fiksu kaveri, joka tajuaa olla tärväämättä liikaa rahaa autoon. Potenssi ja itsetunto kunnossa.
Valitsin itse tämmöisen miehen, sillä oli pieni Fiat. Mutta potenssi ja itsetunto kunnossa, ei tarvetta todistella. Ihan priimaa.
Itse olen sellainen mies. Olen ylipäätään säästäväinen ja jotenkin kaikki erityisesti autoon käytetty "ylimääräinen" raha tuntuu minusta tuhlaukselta.
Itse pidän itseäni kokonaisvaltaisesti säästäväisenä. Siis voin käyttää enemmän rahaa keskustahotelliin, jos loma on lyhyt (esim. pitkä viikonloppu) Jos ollaan yli viikon, niin voin ottaa huoneisto keittiöllä kauempaa, niin säästää ruokakuluissa.
Alle neljä sekuntia sulla on myös suoritus naisen kanssa, jos joskus sellaisen onnistut vahingossa saamaan.