Työttömiä haukuttiin vaikka miten ja nyt ihmisillä on talous ihan sekaisin muutaman viikon ja työttömyysuhan vuoksi?
Täällä joku jopa väitti, että konkurssit on harvinaisia. Ihan kuin jokaisen penan hikipajan konkasta tehtäisiin uutinen. Nyt sitten jotkut väittävät olevansa parempia työttömiä. Höpö höpö. Työttömyys ei ole kestänyt vielä montakaan viikkoa ja ihan paniikissa moni. Ei ole kyllä niitä ihan fiksuimpia palkattu.
En minäkään ollut paras vaihtoehto, mutta luotettavin ja riittävän osaava ja siksi sain töitä. Työpaikkoja aukeaa taas ja uusia aloja tulee. valittamalla ja itkemällä ei töitä saa eikä talous lähde nousuun.
Kommentit (11)
No eipä haittaa minua kun olen opettaja, niin rahantulo on turvattu
Niinpä, toivottavasti muistavat köyhyys johtuu ainoastaan omasta tyhmyydestä, laiskuudesta ja rahanhallintakyvyttömyydestä😁😁😁.
Joo ja toivottavasti muistavat ettei ole mikään oikeus maata sohvalla sekuntiakaan, vaan ilmaisiin harjoitteluihin ja kokeiluihin vaan pyrkimään reippaasti.
Nyt mars mars äkkiä katsomaan metsää, siellä niitä töitä on! Perse ylös sohvalta, töihin vaan. Näin minulle sanottiin, kun jäin työttömäksi. Mene töihin, kyllä niitä töitä löytyy, jos vain haluaa, sanottiin.
Siellä sitä nyt suojatyöpaikkalaiset makoilee meidän veronmaksajoen rahoilla !
Hulppeat tuet pitää saada kiskottua ilman mitään vastinetta tai työvelvoitetta !
Vierailija kirjoitti:
Suojatyöpaikkalaiset on eniten paniikissa.
Yhyy, yhyy miksei se Kelan virkailija vastaa mun puheluun?
Yhyy, yhyy, joudunks mää oottaan ny mun työttömyysrahoja kuin kauan?
Monella on lähinnä säästynyt rahaa, koska ainoa paikka missä käydään on ruokakauppa. Etätyöläisenä kotona ei paljon kuluta.
Vierailija kirjoitti:
Monella on lähinnä säästynyt rahaa, koska ainoa paikka missä käydään on ruokakauppa. Etätyöläisenä kotona ei paljon kuluta.