Mitä mieltä olette miehestä, joka ehdoin tahdoin
hankkii seitsemänkymppisenä perheen, siis vielä lapsen vanhoilla päivillään? Ja tekee sitten lähes päivittäin ulostuloja siitä, miten korona huolettaa ja miten asioita pitäisi hoitaa? Tarkkailee lenkkeilijöiden hengityspilviä lenkkipoluilla, vaikka iäkkään ihmisen pitäisi pysyä sisätiloissa vaikkapa lukemassa Douglasin Puhtaus ja vaara -klassikkoa?
Kommentit (15)
Eli tähän mennessä viriili, seniili alfa-idiootti. Kiinnostava hahmo.
Niinistöllä vaikuttaisi olevan kovaa tarvetta merkata reviiriään (tai reviiriksi kokemaansa aluetta). Kai hänelle on kirkastunut, että on jo elämänsä ehtoopuolella, mutta haluaa tuntea olevansa kuitenkin vielä elinvoimainen ja relevantti nuorempien maailmassa? Siksi uutta jälkikasvua ja maailmalle huudettuja ohjeita.
Vierailija kirjoitti:
Montakos lasta ketjun feministit on synnyttäneet? Tekin olette olemassa isänne orgasmin ansiosta
Ja miesasiamies heti tikkana paikalla länkyttämässä feministeitä. 🙄
Vierailija kirjoitti:
Naisilla menee tunteisiin kun oma hedelmällisyys loppuu 30-vuotiaana
Jaa. Tulin vahinkoraskaaksi 45-vuotiaana.
Mun isä on kans tollanen koronaa vauhkoava 7-kymppinen, mutta ei tietääkseni oli pannut ketään paksuksi enää viime vuosina, eikä ihan viime vuosikymmeninäkään.
Sinänsä en tiedä mitä mieltä olen, vähän ristiriitaiset ajatukset. Jotenkin olen olettanut, että tuossa iässä ihminen olisi jo sinut sen kanssa, että voi kuolla minä päivänä hyvänsä. Miehet nyt ainakin.
Enhän minä, mutta kun Jenni niin halusi.
SN
Mitä mieltä olette tällaisten aloitusten tekijöistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisilla menee tunteisiin kun oma hedelmällisyys loppuu 30-vuotiaana
Jaa. Tulin vahinkoraskaaksi 45-vuotiaana.
Sama. Ja vielä 12 vuotta sterilisaatiosta. No, 43-vuotiaana, mutta tajusitte pointin.
Vierailija kirjoitti:
Montakos lasta ketjun feministit on synnyttäneet? Tekin olette olemassa isänne orgasmin ansiosta
Niin, naistahan siihen lapsen hankkimiseen ei juurikaan tarvita, äiti aivan turha osallinen. Toista se on isän orgasmi! Ei hellllvetti näitä idiootteja!
Viriili.