Hei uus maikkarin ohjelma Suurmestari!
Ekassa jakossa jännittäviä uusia nimiä kuten Jukka Hildén, Jenni Poikelus, Roni Back ja Janne Kataja. Suurmestarina Jaakko Saariluoma, tuomarina Pilvi Hämäläinen. Vierailijana Mikko Leppilampi.
Todella virkistävää vaihtelua!
Kommentit (35)
Tuossahan on ehkä vielä tuoreemmat kasvot kuin Nordmanin show'n vieraina!!!
Mahtavaa! Näitä naamojahan ei ole tv:ssä vähään aikaan nähtykään.
Yllätävän toimivaa viihdettä. Ei elämää suurempaa, mutta ohan hauslaa aivoyt narikkaan ja nauti osaston juttuja.
Duudsoni-Jukkaa ei tarvis nähdä telkkarissa... Janne Kataja joutaisi myös jo takavasemmalle!
Jenni Poikelus on nykyään joka paikassa. Radiossa joka arki-iltapäivä, Villissä kortissa, Joonas Nordman Showssa, Possessa ja nyt tässä Suurmestarissa.
Pitääkö olla huolissaan nykyviihteen huonosta tasosta?
Eikö telkkariin oo yhtään tuoreita naamoja?
Telkkariohjelmat käyvät aina vaan huonommiksi, nyt kun olisi aikaa katsoa niin ei yhtään mitään😠.
Kiitos Yle:lle kun näyttää Tankki täyteen sarjan ja kiitos HVK:lle riemukkaasta maskigatesta, parasta huumoria vähään aikaan.
Sama vaikka ois samoja naamoja jos ohjelmassa ois jotain järkee. Tuossa ei kyllä ole. Ei oo edes hauska.
Noille voisi perustaa oman kanavan jossa voisivat leikkiä keskenään ja jättää muut kanavat vapaiksi. Kuka jaksaa katsoa näiden naamoja joka ohjelmassa?
Katsoin 10 minuuttia ja totesin, että ohjelma ei ole minua varten. Minulla on parempaakin tekemistä kuin katsella noin typerää ohjelmaa, joten laitoin TVn kiinni.
Täyttä paskaa tämä suurmestari. Samat naamat, tyhmät jutut. Ei pysty katsomaan enää.
Kukahan neropatti on tämän ohjelman keksinyt ja kenelle tämä on suunnattu?
Lapsille?
Hieno spektaakkeli, upeaa viihdettä. Kovimmat superstarat ruudussa. Kyllä Suomessa osataan nämä hommat.
Ulkomainen formaatti. Ei ole suomalaisten keksimä.
Tällä viikolla parasta tv-viihdettä ollut ylen tiedoitustilaisuudet hvk:n maskisekoilussa ja seuraava jakso tulee tiistaina 🤔
Brittiläinen formaatti. Ollut mm Ruotsissa menestys.
Vierailija kirjoitti:
Katsoin 10 minuuttia ja totesin, että ohjelma ei ole minua varten. Minulla on parempaakin tekemistä kuin katsella noin typerää ohjelmaa, joten laitoin TVn kiinni.
Sama. Palasin pikapikaa av:lle!
Tekisivät ohjelman samantien Halla-ahosta niin ei tarvitsisi kierrellä asiaa näillä erilaisilla mestari-ohjelmilla.