Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi-synnit-ovat-olemassa-jos-jeesus-ristiinnaulittiin-jotta-ne-anteeksiannettu?

eri
12.04.2020 |

Poistettu ketju. Nosto.

Eri.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ovat?

Vai ovatko?

Vierailija
2/11 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ihminen ja muutkin taivaanoliot alkoivat tottelemattomiksi. Vähän kuin ostaisit bemarin ja saat käyttöohjeet  mutta käyttäisit sitä kuin traktoria yhtä hölmöä on synti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumalan valtakunnan tullessa ihmisten pitäisi päästä taas täydelliseen tilaansa ilman syntiä, ilman sairauksia, ilman kärsimystä. Mikään noista ei ole vielä käynyt toteet, kuten ei mm. Harmageddonin sotakaan, joka sitä edeltää. Olemme yhä odotteluvaiheessa.

Näin siis Raamatun mukaan

Vierailija
4/11 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska ihminen ja muutkin taivaanoliot alkoivat tottelemattomiksi. Vähän kuin ostaisit bemarin ja saat käyttöohjeet  mutta käyttäisit sitä kuin traktoria yhtä hölmöä on synti.

Taivaan oliot, kuten ihmisetkin, kyllä tavallaan tai juuri siten.....

Palaan kohta.....

Vierailija
5/11 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taivaan oliot, kuten ihmisetkin, kyllä tavallaan tai juuri siten.....

Palaan kohta.....

Vierailija
6/11 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raamatussa kerrotaan 1. Mooseksen kirjassa, että Jumala antoi paratiisissa ihmiselle vapauden mutta vain yhden rajoituksen, eli puun, jonka hedelmiä ei saanut syödä. Käärme kuitenkin viekoitteli Eevan, joka söi puun hedelmää, samoin Aatami.

Kun Jumala havaitsi tämän, niin kumpikaan ei ottanut vastuuta teostaan: nainen syytti käärmettä ja mies naista. Tämän jälkeen jokainen on tehnyt vastoin Jumalan tahtoa, ulkoisesti tai sydämessään.

Jumalan tahto on hyvä ja rakastava meitä kohtaan. Jumalä ei halua meidän rikkovan itseämme, kun teemme/sanomme toisin kuin mikä Hänen hyvä tahtonsa on = synti.

Eli taipumus tähän on omassa sydämessämme, siksi tarvitsemme Jeesuksen ristillä ansaitsemaa sovitusta synneistämme, eli syntien anteeksiantoa, Hän maksoi syntivelkamme. Silloin pääsemme takaisin Jumalan rakastavaan yhteyteen. Ja kun uudestaan ja uudestaan teemme syntiä, saamme taas rukoilla anteeksiantoa Jeesuksen ristinkuolemaan vedoten.

Vierailija
7/11 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos uskot että on olemassa joku taikuri joka pystyy mihin vaan niin ihan luonnollisesti uskot että jotain on olemassa vain koska setä valkoisessa kaavussa sanoo niin olevan.

Vierailija
8/11 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syntiinlankeemus, minulla on siihenkin vastaus, mutta haluan laittaa tämän ensiksi...Siis erään tavallan yksityiskohdan kokonaisuudesta, mitä syntiin liiittyy. Se on muinaisegypistä, suomennos siitä kun sielu tulee sydämineen Jumalan Sjir:in ("Osiriksen") eteen. Siinä on kaikki. Koko elämä. Eilinen ja huominen.  Sjir:in takana seisovat käsi olkapäällä St ("Isis") ja Nebet-het ("Nepthys").....Sielu, ihminen tulee Jumalan eteen; sanoo:

.... KATSO (koska) teidän nimenne on herra kahdelle tyttärelle, kahdelle rakkaudelle, kahdelle auringon kobrasisarelle, kahdesta synnittomyydestä, ja puhtaudesta, katso (koska) olen tuonut teille kaiken mikä on puhdasta, ja hävittänyt teille kaiken, mikä on syntiä,

EN OLE tehnyt syntiä ihmisiä vastaan,

jne,

jne,

jne,

jne

Olen puhdas, olen puhdas, olen puhdas, olen puhdas.

Merkkinä tehdä, on tuossa kielessä silmä; verbi tehdä, kirjoitetaan: Silmänä. Se on silmä; mieli.

N  JiR  JiSFeT  RMTH;   N (en) JiR (tee) JiSFeT (syntiä) RMTH (ihmisille).

Se on hävitetty, synti on pyyhitty pois, vain elämä on jäljellä.

t. Ba-lintu 

Vierailija
9/11 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
10/11 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ba; sielu kirjoitti:

Syntiinlankeemus, minulla on siihenkin vastaus, mutta haluan laittaa tämän ensiksi...Siis erään tavallan yksityiskohdan kokonaisuudesta, mitä syntiin liiittyy. Se on muinaisegypistä, suomennos siitä kun sielu tulee sydämineen Jumalan Sjir:in ("Osiriksen") eteen. Siinä on kaikki. Koko elämä. Eilinen ja huominen.  Sjir:in takana seisovat käsi olkapäällä St ("Isis") ja Nebet-het ("Nepthys").....Sielu, ihminen tulee Jumalan eteen; sanoo:

.... KATSO (koska) teidän nimenne on herra kahdelle tyttärelle, kahdelle rakkaudelle, kahdelle auringon kobrasisarelle, kahdesta synnittomyydestä, ja puhtaudesta, katso (koska) olen tuonut teille kaiken mikä on puhdasta, ja hävittänyt teille kaiken, mikä on syntiä,

EN OLE tehnyt syntiä ihmisiä vastaan,

jne,

jne,

jne,

jne

Olen puhdas, olen puhdas, olen puhdas, olen puhdas.

Merkkinä tehdä, on tuossa kielessä silmä; verbi tehdä, kirjoitetaan: Silmänä. Se on silmä; mieli.

N  JiR  JiSFeT  RMTH;   N (en) JiR (tee) JiSFeT (syntiä) RMTH (ihmisille).

Se on hävitetty, synti on pyyhitty pois, vain elämä on jäljellä.

t. Ba-lintu 

Hän on syytön ylosnoussut jumaluus, joka ottaa vastaan syntisen jumaluuden, jonka käsi hänet iski alas: Ihailijana, ja ikuisena kannattelijana......Puhdistunut saa elämän. Niin Jumaluus, kuten Ihminenkin.....

Viaton Sjir on noussut kuolleista, ja tuo jumaluus joka iski viattoman alas on Setsh ("Seth").

Pyramiditeksti sanoo:

JOS HAN EI ELA, NIIN ET SINAKAAN ELA!

(tässä ei ole kaikki, mutta on alkua hänelle joka haluaa kuulla totuutta)

t. Ba

Vierailija
11/11 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jahas, joku saarnaajaharjoittelija laatii kömpelöitä vertauksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä viisi