Taidan hankkia Aateliskalenterin...
ja alkaa metsästää rikkaita naisia, niin loppuu tämä köyhyys ja kurjuus. Vielä pitäisi miettiä joku uskottava tarina naisille kerrottavaksi, mutta nythän ei ole vielä kiire miettiä sitä, kun on tämä koronaepidemia.
Kommentit (2)
Vierailija kirjoitti:
Pöh, eikös se ole ollut verkossa jo parikymmentä vuotta.
Tunnen pari aatelista melko hyvin. Mulla oli yksi suvun päämies esimiehenä reilun 10v ennen kun jäi eläkkeelle. Hyvä tyyppi, paras esimies mitä mulla on lipastolla koskaan ollut.
Muuten aateluus, ei periydy äitilinjassa ja Suomen aatelisista varsin harva on mitenkään erityisesti rahoissaan. Jos rahaa on, niin se on yleensä kiinni jossain mistä sitä ei niin vain muuhun käyttöön.
Niin. Taitaa olla parempi hankkia seurapiirikalenteri, jossa on rouvien ja leskien yhteyteystiedot valmiina, niin säästyy se etsimisen vaiva.
Pöh, eikös se ole ollut verkossa jo parikymmentä vuotta.
Tunnen pari aatelista melko hyvin. Mulla oli yksi suvun päämies esimiehenä reilun 10v ennen kun jäi eläkkeelle. Hyvä tyyppi, paras esimies mitä mulla on lipastolla koskaan ollut.
Muuten aateluus, ei periydy äitilinjassa ja Suomen aatelisista varsin harva on mitenkään erityisesti rahoissaan. Jos rahaa on, niin se on yleensä kiinni jossain mistä sitä ei niin vain muuhun käyttöön.